Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Behoorlijke Crisis..
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
Tinkerbell
Hallo allemaal..
Het gaat momenteel allemaal echt niiet goed..
Vrijdag kwam iemand op school naar me toe (medewerker), omdat ze zag dat ik niet echt blij keek en toen heb ik in tranen aan dr verteld dat ik dinsdag een overdosis heb genomen omdat ik niet verder wil. De rest van de dag is alles een beetje langs me heen gegaan.. Ik moest met vertrouwenspersoon praten en die wou dat ik direct voor opname naar het crisiscentrum ging. Gelukkig hoefde dat uit eindelijk niet, maar iedereen maakte zich wel heel veel zorgen om me. Ik ben ook bij de huisarts geweest en die heeft gezorgd voor een spoedafspraak bij het crisiscentrum. Dat gesprek is rot verlopen.. Verder heb ik ook met de directeur gepraat, en die heeft mijn ouders gebeld.. (met mijn toestemming.) Snachts heb ik bij die medewerker geslapen, omdat ze me niet alleen durfde te laten, want ik kon niet verzekeren dat het niet nog een keer zou gebeuren. Als het wél nog een keer gebeurd kan ik rekenen op een opname... Het weekend ben ik bij m'n ouders geweest (woon op mezelf), en nu ben ik weer thuis, alleen, en het gaat echt alles behalve goed. Ik ben moe, maar wil niet slapen, ik heb honger, maar geen trek, ik voel me hartstikke rot, maar ben vrolijk aan het zingen.. en heb vreselijke zelfmoordgedachtes.. Ben echt in een behoorlijke crisis beland. Weet eigenlijk niet waarom ik dit vertel.. Wou het gewoon even kwijt.. Weet niet eens of ik dit hier mag neerzetten. Anders verwijderen jullie het maar. Nevermind..
Groetjes, Ashleigh
syl
ten eerste, natuurlijk mag je dit hier neer zetten, als jij gewoon even je verhaal kwijt wil mag dat natuurlijk altijd smile.gif

en even over je verhaal, dit is puur mijn mening hoor, maar zou het toch niet beter zijn om ( tijdelijk ) hulp te gaan zoeken in plaats van alleen thuis te blijven en gekke gedachtes hebben? Je hoeft niet verplicht te gaan het kan natuurlijk compleet vrijwillig.

hele veel sterkte met dit alles aai.gif

( ow en had ik al welkom gezegd? smile.gif )
swalsky
Hoi Tinkerbel

Ik heb wat van je berichten hier op het forum gelezen. Over je heup en je ADHD en je geaardheid.
De combinatie van alles maakt alles extra moeilijk.

Ik las ook dat het nu op je school best meevalt. Je hebt met het veranderen van de shcool een stuk van je verleden achter gelaten en een aardige nieuwe start kunnen maken.
Het is zelfs erg typisch dat men dan op je nieuwe school wel weer direct opmerkingen gaat maken over je heup. Zegt volgens mij meer over die mensen dan over jou!

Je verdriet en onzekerheid over de toekomst en alles wat er zal gaan gebeuren in de toekomst is goed voor te stellen. Je hebt een poging tot zelfdoding hebt gedaan. Ik denk dat je direct gemerkt hebt dat er mensen zijn die direct klaar voor je stonden, die jou willen helpen! en dat zullen er meer zijn die je denkt.
Een broer van me heeft ook ooit een poging gedaan en het uiteindelijk niet gedaan. Jaren later heeft hij vertelt waarom hij het niet gedaan heeft: 'er is nog te veel moois in de wereld waar je wel van kan genieten.' Nu ondertussen meer dan 10 jaar later is hij gelukkig getrouwd met een fijne baan.

Ik wens je heel veel sterkte in de komende tijd. Het zal niet makkelijk worden, maar als je de positieve dingen blijft zien, dan zul je er vast uitkomen!
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.