Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Behoorlijke Crisis..
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
Tinkerbell
Hallo allemaal..
Het gaat momenteel allemaal echt niiet goed..
Vrijdag kwam iemand op school naar me toe (medewerker), omdat ze zag dat ik niet echt blij keek en toen heb ik in tranen aan dr verteld dat ik dinsdag een overdosis heb genomen omdat ik niet verder wil. De rest van de dag is alles een beetje langs me heen gegaan.. Ik moest met vertrouwenspersoon praten en die wou dat ik direct voor opname naar het crisiscentrum ging. Gelukkig hoefde dat uit eindelijk niet, maar iedereen maakte zich wel heel veel zorgen om me. Ik ben ook bij de huisarts geweest en die heeft gezorgd voor een spoedafspraak bij het crisiscentrum. Dat gesprek is rot verlopen.. Verder heb ik ook met de directeur gepraat, en die heeft mijn ouders gebeld.. (met mijn toestemming.) Snachts heb ik bij die medewerker geslapen, omdat ze me niet alleen durfde te laten, want ik kon niet verzekeren dat het niet nog een keer zou gebeuren. Als het wél nog een keer gebeurd kan ik rekenen op een opname... Het weekend ben ik bij m'n ouders geweest (woon op mezelf), en nu ben ik weer thuis, alleen, en het gaat echt alles behalve goed. Ik ben moe, maar wil niet slapen, ik heb honger, maar geen trek, ik voel me hartstikke rot, maar ben vrolijk aan het zingen.. en heb vreselijke zelfmoordgedachtes.. Ben echt in een behoorlijke crisis beland. Weet eigenlijk niet waarom ik dit vertel.. Wou het gewoon even kwijt.. Weet niet eens of ik dit hier mag neerzetten. Anders verwijderen jullie het maar. Nevermind..
Groetjes, Ashleigh
syl
ten eerste, natuurlijk mag je dit hier neer zetten, als jij gewoon even je verhaal kwijt wil mag dat natuurlijk altijd smile.gif