hoi allemaal
Hier mijn verhaal over verliefd zijn.
Ik ben smoor verliefd op een jongen van 21 alleen omdat al mijn vrienden zeggen dat ik lelijk en dik ben durf ik hem niet te vragen.
In mijn msn heb ik dan wel staan in de trent van ik vind je leuk maar ik weet nog steeds niet of je mij ook leuk vind.
Dat heb ik erin gezet zodat hij het dan misschien door heeft alleen hij geeft er eigenlijk nooit een antwoord op ik heb al zoveel dingen geprobeerd om het hem duidelijk te maken en hij weet ook dat ik hem heel erg leuk vind.
Maar omdat al mijn vrienden tegen mij zeggen dat ik dik en lelijk ben durf ik het hem niet rechtstreek te vragen.
En op zich is dat best wel moeilijk cker als je vrienden dat tegen je zeggen soms heb ik wel het idee dat ik vooraltijd alleen ben ik denk soms weleens dat alle jongens die ik leuk vind mij lelijk vinden en noem maar op maar nu ben ik echt tot over mijn oren verliefd op hem.
Alleen ik ben best wel bang dat als ik het hem vertel hij me afwijst dus ik weet ook niet zo goed hoe ik het hem kan vertellen of vragen.
En nu dacht ik misschien kunnen jullie mij wel helpen, hebben jullie misschien een idee over hoe ik het hem zou kunnen vragen.
alvast bedankt
iemand die bang is voor wat ie zegt.