Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Verliefd
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
jezica1986
hoi allemaal

Hier mijn verhaal over verliefd zijn.

Ik ben smoor verliefd op een jongen van 21 alleen omdat al mijn vrienden zeggen dat ik lelijk en dik ben durf ik hem niet te vragen.
In mijn msn heb ik dan wel staan in de trent van ik vind je leuk maar ik weet nog steeds niet of je mij ook leuk vind.
Dat heb ik erin gezet zodat hij het dan misschien door heeft alleen hij geeft er eigenlijk nooit een antwoord op ik heb al zoveel dingen geprobeerd om het hem duidelijk te maken en hij weet ook dat ik hem heel erg leuk vind.
Maar omdat al mijn vrienden tegen mij zeggen dat ik dik en lelijk ben durf ik het hem niet rechtstreek te vragen.
En op zich is dat best wel moeilijk cker als je vrienden dat tegen je zeggen soms heb ik wel het idee dat ik vooraltijd alleen ben ik denk soms weleens dat alle jongens die ik leuk vind mij lelijk vinden en noem maar op maar nu ben ik echt tot over mijn oren verliefd op hem.
Alleen ik ben best wel bang dat als ik het hem vertel hij me afwijst dus ik weet ook niet zo goed hoe ik het hem kan vertellen of vragen.
En nu dacht ik misschien kunnen jullie mij wel helpen, hebben jullie misschien een idee over hoe ik het hem zou kunnen vragen.

alvast bedankt
iemand die bang is voor wat ie zegt.
daryl
maar 1 bekend gezegde:
niet geschoten is altijd mis.
Wicked_Chiwawa
Hmm. Daryl heeft gelijk, je moet er gewoon voor gaan. Ondanks wat je vrienden ervan zeggen, wat weten hun er nou eigenlijk nou van. Sowieso zijn mensen die zeggen dat je lelijk bent niet altijd echt je echte vrienden, maar daar gaat het niet om. Ik denk dat je uiteindelijk wel een keer de moed moet vinden dat je op hem af moet stappen en dan gewoon zeggen 'Ik vind je leuk' of niet dan?

wel het idee dat ik vooraltijd alleen ben ik denk soms weleens dat alle jongens die ik leuk vind mij lelijk vinden en noem maar op
Dat moet je niet denken, je bent vast wel een heel leuk meisje en zo, en gewoon ervroor gaan en misschien heb je binnekort een nieuw vriendj thumbsup.gif.

Ltr
Zonnestraaltje
Ik sluit me er bij aan.

Jij vind hem leuk, niet je vriendinnen. Jij moet straks misschien met hem leven, niet je vriendinnen. Het is jouw leven, niet dat van je vriendinnen!

Hee meis, veel succes ermee en natuurlijk ook veel plezier! smile.gif wub.gif cheer.gif
Miranda
1 ding; Vrienden zeggen niet dat je dik en lelijk ben.
Zonnestraaltje
QUOTE(Miranda @ Sep 25 2005, 18:06 )
1 ding; Vrienden zeggen niet dat je dik en lelijk ben.

Mee eens!

Ik heb trouwens heel je verhaal verkeerd gelezen, ik dacht dat jouw vriendinnen hém dik en lelijk vonden.

En niet jou. Wat een misselijkmakende gedachte, meid! mad.gif

Ik herzie daarom mijn reply op jouw verhaal: stoppen met die 'vriendinnen' en ga gewoon voor die leuke jongen! wink.gif
Jeroen
Liever 1 leuke jongen als zulke vrienden, denk ik dan..

go for it! smile.gif
jezica1986
jullie hebben ook allemaal wel gelijk gelijk, maar waar ik ook eigenlijk een beetje bang voor ben is dat hij me afwijst en die kans heb ik maar die heb je altijd wel.
Maar ik denk dan meteen altijd de verkeerde zoals ach laat maar zitten ik vind toch geen leuke jongen.
En ik weet dat ik dat niet moet denken maar dat is opzich nog best wel moeilijk en ik bedenk ook steeds een manier hoe ik het hem het beste kan vragen want ik weet eigenlijk gewoon niet hoe ik dat moet doen ik ben gewoon bang voor de reactie.
Maar in elk geval bedankt alvast.
Wicked_Chiwawa
QUOTE(jezica1986 @ Sep 29 2005, 18:19 )
jullie hebben ook allemaal wel gelijk gelijk, maar waar ik ook eigenlijk een beetje bang voor ben is dat hij me afwijst en die kans heb ik maar die heb je altijd wel.
Maar ik denk dan meteen altijd de verkeerde zoals ach laat maar zitten ik vind toch geen leuke jongen.
En ik weet dat ik dat niet moet denken maar dat is opzich nog best wel moeilijk en ik bedenk ook steeds een manier hoe ik het hem het beste kan vragen want ik weet eigenlijk gewoon niet hoe ik dat moet doen ik ben gewoon bang voor de reactie.
Maar in elk geval bedankt alvast.

Mja het is dat ik nu chaggo ben, dus dit kan echt bot overkomen, zoinder dat ik het wil.

Over dit soort dingen moet je je gewoon over heen zetten, iedereen wordt wel eens afgewezen, en dat is naar. Maar je moet altijd de goede hoop blijven houden, vind ik.

Je vindt heus wel een leuke jongen, dar ben ik van overtuigd, je moet misschienm een beetje werken aan je zelfvertrouwen, daar wordt je beter van, geloof me smile.gif En dan durf je het wel wink.gif, verder ben je een heel leuke meid, dat voel ik tongue.gif. Misschien kun je nu geen leuke jongens vinden, dat kan, maar uiteindelijk kom je bij de ware uit, dat geldt voor iedereen, denk ik.

Misschien kun je hem schrijven een briefje en het laten afgeven van een vriendin ofzow..? Of hem schrijven dat je hem leuk vindt, zonder je naam erbij, zodat hij toch wel weet hoe je je voelt, misschien kinderachtig, maar dat heb ik ook wel eens gedaan, het luchtte me ontzettend op =p.

Iig succes of zow..

Wicked_Chiwawa
jezica1986
ja ik heb op msn allerlei manieren bedacht om het hem te vertellen, volgens mij weet hij ook wel dat ik hem leuk vind alleen zegt ie er nix van.
Maar ik heb ook besloten om het hem te gaan vragen wat ie nou eigenlijk van me vind ik heb de knoop gewoon doorgehakt het moet gewoon.
Bedankt in elk geval allemaal
syl
thumbsup.gif veel succes cheer.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.