Met mijn verhaal hoop ik de degenen die gepest worden(ik noem dat geestelijke mishandeling!) aan te sporen goede hulp te zoeken.
Ik ben getreiterd(en niet alleen op school)omdat ik te dik was.
Ik haatte mijn lichaam daarvoor.Ik ben getreiterd van mijn 7e tot 14e levensjaar en dat heeft behoorlijke gevolgen gehad.Leraren deden niets, mijn ouders wisten niet hoe ze ermee om moesten gaan.Ik lag savonds alleen maar te huilen in bed en schreef alleen maar van me af om de pijn te verlichten.Als ik gym had werd ik uiteraard als laatste gekozen(nee, die dikke wil ik niet).
Als je getreiterd wordt is het of je van binnen verscheurd wordt door de pijn en niemand schiet je te hulp, hierdoor wordt je erg eenzaam en wordt je geleerd door alle volwassenen om niemand te vertrouwen de rest van je leven.Ik heb doorgezet en ben toen af gevallen, heel mooi, ik heb toen boulimia nervosa ontwikkelt waarbij je kunt (v)reten en je eten daarna weer kunt uitspugen.Deze ziekte heb ik 22 jaar gehad en niemand die ervan wist!Het is een hele gevaarlijke eetziekte waar je aan kunt doodgaan.Tussentijds omdat ik toch al weinig eigenwaarde had kreeg ik een relatie met een man die me 10 jaar lang heeft gedomineerd en geestelijk mishandelde!Daarna heb ik 6 jaar bij een psycholoog gelopen en kreeg ik een relatie met een hele goede man.Mijn dochter werd geboren en zij was de moter om iets goeds van mijn leven te gaan maken.Als je zelf een kind krijgt heb je zo'n verantwoordelijkheid en als gevolg daarvan ben ik heel veel dingen gaan verwerken.Mijn eetprobleem heb ik nu onder de knie en ik zoek heel veel hulp in de alternatieve sector.Laat dit een waarschuwing voor je zijn.Probeer alsjeblieft niet te veranderen voor anderen,!! maar als het nodig is, voor jezelf!Probeer je zelfvertrouwen te winnen door jezelf eerst terug te vinden en dat is niet gemakkelijk.Hou van jezelf wie je bent, ieder mens is uniek.Als je van jezelf houdt, straal je dat uit en zullen mensen je uiteindelijk anders bekijken.