Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Vandaag
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
daryl
vandaag tijdens economie gebeurde er dingen die mij tot het uiterste van mijn concentratie vergde.
het begon in het begin van de les al, iedereen kent die laserlampjes.
niet dat ik aan het werk was maar een gast ging met dat lampje in mijn oog schijnen.
ik had al een kutweek dus dit kon er ook nog wel bij.
ik liep naar de tafel van die gast zo'n bravourtypetje.
ik zij rot op met dat klote lichtje.
wat ga jij anders doen?
toen merkte ik dat ik hem over het tafeltje wou sleuren dus ben ik weggelopen.
maar toen ik terug ging naar mijn tafel pakte een andere gast uit de klas het lichtje en begon ook op mij te schijnen.
ik kreeg zoveel woede van dat dat ik mezelf moest behouden dus heb ik even gemediteert maar ze gingen gewoon door.
dus ben ik maar een liedje gaan zingen(geluidloos)
ik hoorde allemaal geroezemoes dat ik aan het bidden was ofzo maar terwijl ik me eigenlijk gewoon aan het inhouden was om die gasten hun hersens niet in te slaan.
na een tijdje van zware ergenis ging de bel en toen was het ook gelukkig over.

nu lekker weekend.
swalsky
ben je wel nog van plan om deze jongens aan te spreken op hun kinderachtig gedrag?

En je inhouden en niks doen is erg moeilijk, maar ook in mijn visie de beste reactie! goed volgehouden!
daryl
nee krijg je alleen maar meer problemen mee.

en dank voor compliment
Dark_457
Maar mijn ervaring leert dat je hiermee ver buiten de boot valt. Niet dat ik het afkeur, begrijp me niet verkeerd, maar alles wat vreemd is, is maf en is een goede reden om te pesten.
daryl
@dark maakt niet uit wat ik doe ze vinden altijd wel iets om me te pesten dus doe ik maar zo gek mogelijk zodat ze me gewoon alleen maar uitschelden
Josminator
Ik ben bang dat dat inderdaad klopt ja!

Of je nu stil voor je uit gaat zitten kijken, scheld of wat dan ook, alles kan een aanleiding zijn voor een nieuwe grap of pesterij!

Shit, 't is echt een super klote probleem waar jullie mee zitten!

Sterkte!

Groet Josminator!
Wicked_Chiwawa
Gewoon beetje uit de hoogte doen, doe ik meestal als mensen t op me hebben gemunt ga ik arrogant doen, houden ze zich vanzelf wel stil o: gewoon vet negeren ofsow.. :S
daryl
wat bedoel je met negeren?

en ik doe niet uit de hoogte ik doe gewoon eng als het ware zodat ze niks doen omdat ze bang voor mijn wraak zijn biggrin.gif
daryl
vandaag ook weer gebeurd maar minder omdat ik gewoon hard bohemian rapsody ging zingen met ogen dicht.

na een tijdje zei de leraar waarom doe je dat
dus antwoorde ik omdat er een paar mensen zijn met laserlichtjes die mij mijn rust niet gunne dus gun ik het hun ook niet.
stop er mee en hij liep weg.

die gasten stopte toen ook maar die leraar is kut.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.