Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Hoi Mensen Ik Werd Gepest Op School
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
vik1
hoi mensen ik werd gepest op school.
die school heet rechterenschool Meppel. mensen daar niet op school gaan je gaat
echt naar de klote veel mensen vind je je niet aardig en we wordt gepest.de leraren wil je naar reestmond sturen ook als je goed lichamelijk en geest in orde is. echt hoor je moet naar een andere school voor die kinderen.

in het jaar 2000 ging ik naar een school voor spechale kinderen die niet zo kunnen leren. ik kwam daar voor het eerst . 1 maand later begon het in maart.
ze gingen me uitschelden voor. viezeturk boemmel mongool veren in de konte
vieze zwarte . toen gingen we naar de gym les en we waren klaar en ik kwam de kleedkamer binnen. me tas en schoenen jas lag in de prullenmand eerst keek ik naar het kapstok waar is mijn jas en tas en schoenen die er onder op de grond lag. en gooie ik wat in de prullenbak en ja hoor daar lag mijn jas en tas en schoenen .ik zie wij heeft het gedaan iedereen zie wij hebben niks gedaan .ik dacht bij me zelf wat een klote volk op deze school. in okotber was ik het laaste die bij de gymlokaal kwam . en hun deden snel de deur op slot en ik stond buiten.
ze zijden je moet je aziel aan vragen bij de politie en ik stond wel 5 minuten buiten
deed iemand de deur open en zij waar was je . ik zij tegen de leeraar ze hebben de deur op slot gedaan .in maart 2001 liep ik naar boven en iemand speugde zo maar op mijn schoenen .ik mog er niet bij zitten van de andere groep ik dacht weet je wat. morgen bijf ik thuis .ik ben er zat van. 2 dagen thuis gebleven ik kon dat niet meer aan . toen was het vrijdag vandaag stage bij de kippen.ik dacht bij me zelf gelukkig is het vandaag vrijdag. daar kon de collega's met mij goed opschieten daar was ik blij mee. maandag moest ik weer naar school ik was mijn gymspullen zogenaamd vergeten.toen zij de leeraar je moet alleen op school bijven ik luchte van op. het jaar 2002 moesten we gaan kijken waar je later moet gaan werken .de Lerares zij je moet later naar Reestmond . ik werd helle maal gek in me hoofd . ik zij hoe durfje je dat te zeggen ik mankeer wat aan me .
ze zegt er is niks mis mee met dat de bedrijf. ik zie ik ga er echt niet heen hoor van me leven niet . ze werd hellemaal boos . mag ik zelf bepalen waar ik wil gaan werken.ik wouw bijna de tafel op de grond smijten omdat ik hardstikke boos was.dat zij uit moet kijken wat ze zegt .reestmond is voor mensen met een handicap of geestelijk iets niet goed. ik kan gewoon leren .op stage zijden ze je kan alles heel goed . ik snap niet dat zij mij naar een Schocaalwerkplaats wilt sturen.die avond ben ik naar mijn vriend geweest en ik heb het verteld aan zijn moder .zijn moeder heeft volgende dag naar school gebeld en verteld. waar jullie mee bezig zijn. hij is niet geestelijk gehandicapt waar kom je daar op zij ze tegen de lerares. de lerares moest met mij praten ze zij waar bemoei zij er mee ik zij
dat jij naar die Schocaalwerkplaats wil sturen dat het niet door gaat als je het probeerd krijg jij ruzie met haar en met mij .zij heeft me moeder gebeld zei zij de volgende dag . ik die avond weer naar die moeder gegaan en weer over gepraat en zij belde de school weer op. zij weer met de lerares gepraat en de lerares zei
de volgende dag je zoekt het zelf maar uit. 3 dagen in de week stage lopen in het ziekenhuis in de keuken daar voel ik weer wat beter iedereen was aardig en zij
vindje het leuk hier ik zie zeker ik voel me beetje thuis.

iedereen vindt mij aardig . kleuters ook als ik iets niks aan kan doen zeggen ze
hij is gehandicapt hem niet uit lachen hoor dat vindt ik zielig zegt een meisje van 4 .zegt een jongen tegen mij jij mag met ons in de zandbak spelen toen ik even met hun in de zandpak gespeeld. en de andere kinderen vonden mij ook heel aarig.was op een veld ik leip daar toen toevallig dat ik die kinderen zag.
fietste ergens langs zei de jonges hoi tegen mij. ik zei hoi terug de jongens zei je mag met ons voetballen. ik zie nee ik moest weer verder ik moest naar me werk.
gaf de jongens mij een snoepje ik dacht wat aardig van hun. zo veel liefde hebben ze mij nog nooit gegeven.
ik werk nu in een restaurant het is heel gezellig. helle aardige collegaas somige collegaas die is ook ongeveer net zo oude als ik . ik vindt het echt leuk daar doe van alles . ik werk sinds 2004 daar. daarvoor heb ik een kok opleiding gedaan
in september 2003 ging ik naar drenthecolge toen was ik 18 jaar .in het begin was ik eerst beetje bang . de eerstedag ging ik naar school toen liep ik wat rond op het school plein zij iemand komt maar bij ons staan. ik zei oke toen ik naar de les ging moesten we elkaar nog voorstellen. ik zat met die jongens achterin het was heel gezellig .toen begonnen met de les toen zij die jongens als iets niet weet mag je het aan ons vragen. toen was het pauze buiten met elkaar gepraten en de meiden kwamen bij ons met elkaar gepraat.de les weer in een leuke les .maandag avond altijd koken echt leuk we hielpen elkaar.toen zij ik iets over nivau1 dat zijn domme mensen en hun zijden dat is waar die kunnen niks zijden ze dat klopt .in november moest ik naar nivau1 ik baalde er hardstikke van de eerstdag daar in de klas het was niks aan .moesten we lampionnen maken ba wat kinderachtig toen ik op de basischool zat deden we dat dacht ikbij me zelf.
hun zijden dat ik een grote mond had over nivau1 .zij ik nee hoor ze we hebben het wel gehoord. dat heb je het al.mijn schuld zachtjes tegen hun moeten zeggen.

bij de bushalte terug ging naar huis ik wachte op de bus kwamen paar jongens aan die zeiden was het leuk op school. ik zei nee ik heb gereden bij de autorijschool oke zei ik tegen hun was het leuk op school zijden gewoon.zijden de jongens pak maar een snoepje zei ik dankje wel. echt leuke dingen die ik mee maak .

mensen vinden mij heel aardig .
eentje in het dorp is niet aardig die zegt tegen mij veren in de konte omdat mee anders loop. waarom zegt hij dat.
Zonnestraaltje
Hallo Vik1,

Vol afschuw heb ik je verhaal gelezen. Best herkenbaar ook, al het gepest, je hoort die dingen zooo vaak! verymad.gif

Gelukkig gaat het nu beter. Echt heel fijn! aai.gif

En over het waarom er iemand ‘veren in de konte’ tegen je zegt? Ik zou zeggen: stop maar met het jezelf afvragen, waarschijnlijk kom je er toch niet achter, als je het kunt zou je ’t moeten laten rusten. Het is moeilijk, ik weet het, maar je word er ook weer sterker van. thumbsup.gif Als je het kunt, zou je moeten denken: het is zijn rare fout dat ie dat zegt/denkt, en zeker niet de mijne!!

Grappig trouwens dat je in Meppel op school gezeten hebt, dat heb ik namelijk ook… De wereld is klein… hypocrite.gif

Sterkte nog verder!! aai.gif

Liefs,
Zon.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.