Hoi hoi,
Eindelijk had een paar leuke vriendinnen, gaan ze me buiten sluiten. Ze doen er echt alles aan om me te kwetsen. Ik weet het niet meer, mijn wereld stoort in. Ik heb verder niemand meer, alleen mn huisdieren nog. Met mijn ouders kan ik niet goed meer praten.
Waarom gebeurt dit iedere keer bij mij. Ik zie het nu echt niet meer zitten.
Hee Cat.
Misschien is het verstandig om eens te kijken of je een aardige tante of oom hebt in je familie, of iemand anders die je aardig vind en vertrouwt, waar je misschien eens mee kunt praten of op kunt bellen. Als zij begrijpen hoe jij je voelt kunnen ze misschien wat voor je doen. Kijk maar of je er wat aan hebt.
Bye,
Loez.
Ik heb helemaal niemand in de familie en ook geen andere vrienden of kennissen.
Door hun begin ik eindelijk weer een beetje nut te zien in het leven. Elk weekend waren we samen en gingen we gezellig op stap. Het was ook altijd erg leuk en gezellig. Maar hun dachten daar blijkbaar anders over en nu spreken ze alleen nog maar met elkaar af en laten ze mij erbuiten. Ik vertrouwde hun, ik had ook verder niemand waar ik mee kon praten.
En een buurvrouw of iemand in je omgeving? Is dat misschien 'n idee?
Ik zou echt niet weten wie en momenteel weet ik ook niet meer wie ik nog kan vertrouwen.
Dan weet ik het ook even niet.
Wacht anders even reacties van andere forumleden af, in het weekend is het vaak wat rustiger dan doordeweeks.
Ik wacht de reacties van de andere wel af, maar momenteel zie ik nog maar 1 uitweg.
Ik heb net met 1 van die vriendinnen gesproken. Ze was weer gigantisch bezig, ik zou volgend weekend met haar samen weggaan, maar nu gaat ze met die andere vriendin weg. Ik weet het echt niet meer. Waarom kan ik niet gewoon vrienden hebben zoals andere, waarom gaat het altijd mis bij mij. Ik snap het echt niet meer. Wat moet ik doen, ik ben echt helemaal ten einde raad.
Je bent echt niet de enige hoor, die niet veel vrienden heeft. Kijk het nog even aan, maak geen overhaaste beslissingen.
QUOTE(Loez @ Jun 13 2005, 11:00 )
Je bent echt niet de enige hoor, die niet veel vrienden heeft.
BDat denk ik ook niet, ik ben er 1 van
QUOTE(Mark @ Jun 13 2005, 11:40 )
Heb jij dan misschien advies voor Cat?
QUOTE(Loez @ Jun 13 2005, 11:45 )
QUOTE(Mark @ Jun 13 2005, 11:40 )
Heb jij dan misschien advies voor Cat?
Hmm advies, ik herb wel een aantal tips voor haar als ze die wil!!
Anders moet ze me maar effen der MSN adres door pm'en, dan kan ik het er over hebben
Je zou het ook hier neer kunnen zetten, dan hebben andere mensen er misschien ook nog wat aan Mark.
femkeb
Jun 13 2005, 14:05
In de eerste plaats vind ik het goed van je dat je het hier neerzet, zo kan je er in elk geval over praten.
Dat die vriendinnnen zo raar tegen je doen is niet aardig. Heb je het al eens een keertje er met ze over gehad? Dat jij het idee hebt dat ze anders doen tegen jou en waar dat dan vandaan zou komen?
Misschien is het vanuit hun kant geheel onbewust gegaan. Daarom zou ik in elk geval wel even willen weten wat voor reden erachter zit.
Dat dat je enige vriendinnen zijn is natuurlijk niet leuk als ze dan ook nog eens iets doen wat er op lijkt dat ze je buitensluiten, maar dat hoeft echt niet te betekenen dat het altijd mis zal gaan met vrienden. Je zal echt wel weer nieuwe mensen ontmoeten waar je leuk mee omgaat en waar je ook leuke dingen mee kan gaan doen.
Maar goed ik wil je er in elk geval veel sterkte mee wensen
Ik merkte al dat er een beetje spanningen waren tussen mij en 1 van die vriendinnen. Ik heb toen met haar gepraat erover en alles zou weer goed zijn. Maar sinds dat gesprek doen ze zo tegen mij.
Zo waren ze afgelopen zaterdag op visite bij mij, omdat ik jonge ratten heb en ze daar naar kwamen kijken. Toen hadden ze het erover om gezellig te gaan winkelen. Maar ik moest nog ff wachten op iemand die wat kwam afhalen. Dus ik zei tegen mn vriendinnen dat er nog iemand langs zou komen, maar dat ik dan wel tegen diegene zou zeggen dat ze niet lang kon blijven. Vraagt 1 van die vriendinnen, hoezo kan ze niet lang blijven, jij gaat toch helemaal niet mee met ons.
Die ochtend was er ook een soortgelijk iets voorgevallen. 1 van mijn vriendinnen was er al en toen vroeg mijn pa wat we gingen eten zondag (mn ma was een weekend weg). Dus ik zeg tegen mn pa dat ik zondag niet thuis ben (we zouden met zn allen een dagje weggaan). Vraagt mn vriendin aan mij, ga je morgen weg dan?
Zo kan ik nog wel ff doorgaan over dingen die zijn voorgevallen. Het is echt niet leuk meer.
QUOTE(Cat @ Jun 13 2005, 15:14 )
Zo kan ik nog wel ff doorgaan over dingen die zijn voorgevallen.
Het is echt niet leuk meer.
Die dingen die er zijn gebeurd dat is echt kl*te voor je, ik vind het wel triest van hun!!
Dat snap ik dan, dat het niet meer leuk is
Nou Mark, help Cat uit de brand met je tips.
ik denk dat het ook een idee is,dat je even góed de klas rondkijkt fe r misschien aardigerds tussen zitten.jongens,meisjes,maakt niet uit.gewoon iemand waarmee je iig ind e pauze mee kan opschieten...
QUOTE(Lisa @ Jun 13 2005, 19:58 )
dat er misschien aardigerds tussen zitten.jongens,meisjes,maakt niet uit.gewoon iemand waarmee je iig ind e pauze mee kan opschieten...
Dat lijkt me ook meschien een goed idee, dat is er in idergeval 1 tip/ ook als advies
Ik ga niet meer naar school. Volgende week is mijn stage afgelopen en dan krijg ik mijn diploma.
Zonnestraaltje
Jun 13 2005, 20:38
QUOTE(Cat @ Jun 13 2005, 19:07 )
Ik ga niet meer naar school. Volgende week is mijn stage afgelopen en dan krijg ik mijn diploma.
Gefeliciteerd!

[een aantal mensen van dit forum, te weten Syl FemkeB Dark_457 en ik, krijgen aanstaande donderdag onze examenuitslagen van de Havo en het Vwo...]
Dankje, jullie ook gefelicteerd.
Ik heb daarnet eens een keer niet alles over me heen laten lopen, maar ben dwars tegen ze in gegaan en heb ze een flink verteld hoe ik erover denk. Dat lucht echt ontzettend op.
you go girl !
Goed gedaan Cat, je weet me te vinden als je nog vrage hebt. Maar je spreekt me nog!!
Goedzo Cat! Zie je wel, je kunt het wel.
Zonnestraaltje
Jun 14 2005, 20:57
Super, Cat!
Ik heb nog geen reactie gehad van haar over wat ik allemaal tegen haar gezegd heb, blijkbaar is ze er van geschrokken ofzo. Ik weet wel zeker dat ze het gelezen heeft.
Het gaat inmiddels al wat beter met me. Afgelopen maandag heb ik een oude klasgenoot van mij opgebeld. We zijn geen supergoede vriendinnen, maar kunnen het wel met elkaar vinden. Eens in de zoveel tijd gaan we een avondje naar de bios. Zo ook gisteravond. Het was best wel gezellig. Over het probleem waar ik mee rondloop heb ik het niet gehad die avond, zij begrijpt zoiets niet en ik wilde er zelf ook liever even niet aan denken.
Ik zie heel erg op tegen zaterdag, dan moet ik naar mn vriendin toe om de rittens (jonge ratjes) te brengen. Mijn andere 2 vriendinnen zijn er dan ook. Dus dat wordt nog lastig. Ik probeer ook niet te lang te blijven. Het liefst geef ik haar de rittens en ga ik gelijk weer weg, maar of dat dat gaat lukken. Ik ben me al helemaal aan het voorbereiden op zaterdag. Als ze dit zeggen, dan zeg ik dat en dat zeg ik dan op zo'n toon. Ik hoop alleen dat ik uiteindelijk ook sterk genoeg ben om hetgeen te zeggen wat ik dan wil zeggen.
Gewoon even afwachtig als ze niks van alat weten, gewoon er iets van zeggen als je het kan!!
Veel succes de aankomede Zaterdag
Eey meis,
ook van mij succes voor zaterdag.
Ik denk dat je al 'n end op weg bent en zelf heus wel weet wat je wel en niet moet zeggen

Je kan het wel!
Bye,
Loez.
Daarnet weer naar de film geweest, dit keer met mn jongste zusje. Om 11uur heb ik met ze afgesproken, ben echt giga zenuwachtig en heb zelfs buikpijn.
Het was verschrikkelijk. Ik wil er nu nog niet al teveel over kwijt, omdat ik dit eerst ff goed moet verwerken en ik paar hartige woordjes met sommige mensen moet spreken.
De enige 2 die ik nog een beetje vertrouwde en waar ik vooral via msn veel contact mee had, hebben alles wat ik aan hun verteld heb doorverteld aan mijn 2 goede ex vreindinnen. Waarom, omdat 1 van die ex vriendinnen tegen hun gezegd heeft dat ik ze eignelijk helemaal niet mag en helemaal niet aardig vind. Ik was daar gister en mijn beide ex vriendinnen waren daar. Ik wilde weer weggaan, zegt de ene tegen me we willen nog ff kwijt dat we helemaal niks meer met je te maken willen hebben. Dus ik zei prima joh, doeiii. Toen begon ze erover dat ik ze achter hun rug om zwart liep te maken en dat ik die ene helemaal niet als vriendin zag. Echt een groot gedeelte van wat ze gezegd heeft, was niet waar. Ze gingen echt gigantisch tekeer en er zijn allerlei verschrikkelijke woorden naar mn hoofd gesmeten. Ik heb mezelf flink gehouden door te doen alsof het me allemaal niks kon schelen. In het trappenhuis ben ik nog een hele tijd nageroepen. Het was echt verschrikkelijk. Ik ben blij dat ik het hier ff kwijt kon.
Goh dat is echt erg, maar goed dat je eigen hebt in gehouden, die vriendinnen niet bepaald respect voor jou zoals ik het allemaal hoor, maar goed dat al wat beter gaat!!
LittleDreamer
Jun 20 2005, 09:28
Sterkte
hoi cat
je verhaal wat je hier neerschrijft raakt me.. ikzelf heb ook geen vriendinnen, en als ik ze heb om de een of andere reden gaat het fout.. zien ze me niet meer staan. Soms heb ik echt het idee dat ze me gebruiken om even hun tijd door te komen en that's it..
Nu ben ik verhuisd. Ik ken niemand hier maar echt verschil maakt het niet voor mij.
ik hoop in elk geval wel dat jij vrienden vriendinnen vind die jou vriendschap echt waard zijn en er voor willen vechten..

groetjes veronique
Michiel23
Jul 14 2005, 10:09
Ik heb ook geen vrienden. Helemaal nopes. Wat kan je er aan doen? Het leven gaat door dus kop op he...
hey Cat!
ik heb een soortgelijk verhaal meegemaakt, het is groepsgedrag.
ook zoiets van als ze alleen met je zijn doen ze alsof ze je beste vrienden zijn, en in een groep sta je erbuiten.
ik heb er op school een keer met mijn mentor over gepraat, die heeft me toen geadviseerd een tijdje met een paar andere jongens op te trekken.
hij heeft toen met die jongens gepraat over wat me dwars zat enzo.
toen heb ik ongeveer 2 maanden met die jongens opgetrokken en me niks meer van die ouwe groep van me aangetrokken.
toen was het zomervakantie.
na de vakantie heb ik me weer langzaam bij mijn oude groep gevoegd, dat was wel moeilijk, maar als je er helemaal voor gaat, en duidelijk laat merken dat je niet over je heen laat lopen gaat dat perfect (in mijn geval teminste).
nu kan ik het met al deze jongens weer goed vinden gelukkig en zijn ze mijn echte vrienden!
ik hoop dat je iets aan dit verhaal hebt en dat het jou hetzelfde afgaat
Cat hoe gaat het nu met je?
Zulke meiden ben je beter kwijt dan rijk.
Ik heb ook effe een dipje. Ik ben moeder van een schat van een meid, en werk daarom parttime.
Ik zit er het langste van het clubje maar ben er natuurlijk heel lang uitgeweest en nu werk ik parttime. En het is ook net of je er dan ook maar parttime bijhoort. Bepaalde dingen die je hoort te weten die vergeten ze je te vertellen, en dan hoor je weer dat 2 meiden wat leuks samen hebben gedaan. Aan de ene kant snap ik het wel. Want met een kleintje verandert er gewoon een hoop maar aan de andere kant steekt het me heel erg.
Gister hadden de meiden pauze (ik was vrij en zou naar huis gaan) en ik moest nog heel even iets doen. ze gebaarden naar zo van kom je nog. Dus ik gebaarde van ga maar, en ze gaan ook nog zo! Zonder doei ofzo te zeggen. En weer mag ik ze eigenlijk niks kwalijk nemen want ik heb ze zelf duidelijk gemaakt dat ze vast konden gaan. Maar ik weet zeker dat ik wel effe zou hebben gewacht. Dan 1 minuutje minder pauze. Ook niet zo'n ramp.
Ik ga zondag bij een collega op visite omdat ze is verhuisd. Dus ik stuur een mailtje of ze de weg kan uitleggen, zegt ze dat ik maar op de routeplanner moet kijken! Al dat soort dingetjes. Het steekt me gewoon.
Nu gaan we vanavond ook nog een uitje maken met de collega's. Ik ben vrij dus ik kom daar speciaal voor die kant op, maar ik heb eigenlijk nog maar weinig zin. En veel zin om zondag te gaan heb ik eigenlijk ook niet.
Ach en zo zijn er nog meer andere dingen maar het verhaal wordt zo veel te lang.
Soms denk ik gewoon dat je beter een 'bitch' kan zijn. Volgens mij krijg je dan veel meer voor elkaar. Gelukkig weet ik dat ik op mijn gezinnetje kan rekenen.
Sorry voor het verhaal hoor. Maar ik wilde het alleen even kwijt. Ik heb even een dip!
Hoe gaat het met de anderen?
Ik ga de kleine meid uit bed halen.
Groetjes, D-tje
Jeroen
Jul 29 2005, 10:05
Als je dat zo leest lijkt het wel jaloezie ofzo joh...
zou je denken? Misschien wel.
Het mooiste zou zijn om er boven te staan, dat het je niks doet.
Ik wil hier hard aan werken
gjdeelstra
Sep 6 2005, 10:57
Verlies de moed niet. Ik heb heel veel moeite gehad met vrienden maken en het heeft ook een hele poos geduurd voor ik 2 schatten van vriedinnen tegen het lijf liep. Ik kan hier alles aan kwijt zonder dat het door wordt verteld. Dus daarom zeg geef niet op!
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b.
hier klikken.