Eigenlijk weet ik niet wanneer het is begonnen.Maar de reden waarvoor ze me pesten is mijn koppie.Ik heb wel aardig een bol hoofd,waardoor ik vaak wordt uitgescholden voor "bolle" of (dat rijmt ook op mn achternaam)In het begin en eigenlijk nu nog keken ze helemaal neit naar mijn buik,of kont.echt alleen mijn hoofd.Ik zit nu nog op de basisschool dus ik weet niet hoe het er volgend jaar in de brugklas ervoor gaat staan.
in de speeltuin
Ik ging,2 jaar geleden volgens mij,een keer met mijn vriendin naar de speeltuin.Daar zat ook een ander meisje met haar vriendinnen.ze keek op en begon me raar aan te kijken.wij wouden op het klimrek gaan,ze kwam naar me toe en zei: "wij willen hier geen koeien".ik dacht nou zeg,wij mogen hier toch ook wel spelen?wij gingen niet naar huis,maar gingen maar het huisje in.we zaten daar rustig te spelen toen zij weer anar boven kwam en weer stom ging doen.we zeiden gewoon terug iets ja wij willen hier ook gewoon spelen,deze speeltuin is niet van jou!Opeens begin ze me allemaal uit te schelden voor dikke koe en dik mens enzo.Ook begin ze over mijn wenkbrauwen,dee zijn best dik omdat ik van indonesische afkomst ben.maar het was midden in de winter,ik had volgens mij een halflange jas aan dus ze kon eigenlijk niks over mijn buik tot onder m'n rug zien.Op een begeven moment hadden we er geen zin meer in en gingen maar naar huis.
in die zomer gingen we weer terug naar die speeltuin.we gingen in dat huisje staan en begonnen samen te praten.Toen kwamen we er opeens achter dat dat meisje er ook was met haar vriendinnen. ze zat "hardop te smiespelen" van daar hebben we haar weer.
maar nu had ik gewoon een iets strakkere broek aan waar mijn eigenlijk best wel dikke kont wel uitfloepte.
dus ze zat ook van en moet je die kont zien!en begon te lachen.we zeiden niks terug,maar 5 minuten later begon mijn vriendin van "laat haar met rust!" en we gingen weer naar huis.
op school
daar word ik ook wel gepest eigenlijk.we hebben net de musical achter de rug,maar de grootste pestkop van school deed daar ook aan mee.
dus eigenlijk had ik wel elke woensdagmiddag last van hem dus ik ging maar ver uit de buurt van he zitten. maar dus als hij bij mij in de buurt kwam,duwde hij mij weg en zei ga weg bolle ofzo.en ik zeg ik was hier eerder en dan gaat hij mij stom napraten etc. . maar ook als hij langskomt trapt ie heel hard op de grond en zegt "shock" of hij gaat heel hard in mijn oor roepen/blazen/schreeuwen.Eigenlijk heb ik me er altijd tegen verweerd,of ik zeg hou op of kijk naar jezelf,want zelf issie niet de dunste.een keer liepen we naar beneden(ons klaslokaal en zijn klaslokkal zijn boven)en hij begon weer zo van kijk hier hebben we bolle.nu was ik het echt zat dus ik bleef eventjes staan,hij ging voor mij en dus ik duwde.hij viel niet,wel bijna.hij werd heel kwaad en mompelde iets stoms.
Ook bij de musical dus,stond ik op de vensterbank met mijn vriendinnen van scouting te praten toen hij er opeens aankwam.hij ging stilletjes achterop de kast staan en tikte op mijn hoofd.ik keek naar boven en zag zijn hoofd en hij zei hai bolle.Een vriendin zei van hou je bek,sukkel en hij begon dus weer dom te praten.ik had er dit keer weer genoeg van en duwde hem van de kast.hij viel op zijn vriend,die mij regelmatig "meepest" en bijna tegen de kapstok.Ook dit keer zeurde hij onverstaanbaar.
Deze jongen doet echt heel veel irritants tegen mij,het is echt té veel om uit te leggen.ik durf eigenlijk niet naar de meester te gaan om het verhaal.
wie kan mij helpen?