Pffff, ik weet het allemaal niet meer....
Al 7 jaar lang ben ik bezig om mijn pest verleden te vergeten, maar het lukt me niet... Ik loop ook al bij een psycholoog en ik ga na de zomervakantie naar een curcus om mijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen...
Waarom lukt me het zelf niet om het meisje te worden, die ik vroeger op de basisschool was???
Ik wil zo graag dat meisje weer zijn...
Vrienden heb ik bijna niet... :-S Mijn ex is een super goede vriend van mij en ik kan echt altijd bij hem terecht... Tussen mij en mijn beste vriendin B, gaat het de laatste tijd ook niet meer zoow super goed.. Mijn beste vriendin B zit in een kliniek, want ze heeft borderline.. En sinds zij in een kliniek zit, gaat het al achteruit tussen ons en daar baal ik ontzettend erg van... :-(
Vaak kijk ik in de spiegel en dan walg ik gewoon echt van mezelf...
Ik werd namelijk vroeger gepest, omdat jongens vonden dat ik TE dik was en mij voor alles en nog wat hebben uitgescholden... Ik kan het maar niet achter me laten... Ik hoor vaak van mensen, dat ik helemaaaal niet dik ben, maar een super mooi figuur heb... Tja, dan denk ik bij mezelf: "Het zal allemaal wel, ik vind mijn lichaam maar niks"...
Ik ga er echt alles aan doen, om mijn leven weer op de rails te krijgen...
Heel veel liefs
Kersjuhhhh