Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Soort poppenkasttherapie (vroeger)
Pestforum, Forum tegen pesten! > De toekomst & verwerking > Er vanaf komen
Sammie
[I]Ik ben niet echt gepest, maar ik kon nooit voor mijzelf opkomen, en daar maakten sommige mensen maar al te graag gebruik van. ik drufde geen nee te zeggen huh.gif omdat ze dan dreigden met dingen waarvan ik achteraf denk van BOEIEN!!! maar goed, dat zag ik toen niet zo in schijnbaar.. ik ben er vanaf gekomen door een soort therapie te volgen. was ontzettend lomp maar het heeft serieus geholpen. ik moest bijvoorbeeld poppenkast spelen over mijn leven of hoe ik het wilde hebben. Aan de hand daarvan kon dat vrouwtje een hele hoop opmaken.. en heeft me allerlei tips gegeven. Maar die durfde ik niet uit te voeren. Ik ben daarna overgestapt naar een andere school waarbij ze meteen zeiden: Zij is weggepest, dat zullen we hier ook maar is doen.. nou lekker begin.. maar toen heb ik onder leiding van die mevrouw vanaf de eerste dag geleerd om van me af te bijten, en dat heb ik gedaan en met resultaat biggrin.gif
Acceptatie
Tja helaas gaan dit soort dingen bij ieder mens anders, want tja ik ben 3 keer van school verandret en k weenie hoeveel keer van klas, heb bij t RIAG gelopen waar ze me ook nee zeggen en van me afbijten leerde, ik ben op karate gezet, heb bij verschillende psygologen gelopen maar niks scheen bij mij te helpen! Ik ben blij dat dit bij jou heeft geholpen dat is weer 1 iemand die wat gelukkiger door het leven gaat! Ik ben zelf nu ook een paar maanden van het gepest af en tja ik wod nog wel goed in de gaten gehouden voor het geval het weer gebeurt!
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.