Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Familie ruzies
Pestforum, Forum tegen pesten! > Vragen aan > Wat te doen als...
Pagina\'s: 1, 2
Acceptatie
Wat moet je doen als je familie elkaar gaat slaan om een bepaald probleem in de familie en jij zit er tussen..... en later zit je er nog mee?
femkeb
Misschien is het een idee om eens met iedereen die erbij betrokken is/was om de tafel te gaan zitten (als alles weer wat gekalmeerd is) en het probleem in de groep te gooien. Dan kan je afspraken maken om het de volgende keer het misschien anders op te lossen dan met slaan.
Acceptatie
Ja maar helaas is het probleem niet op te lossen het is een probleem die je moet verwerken en gewoon maar moet accepteren
Loez
Zou je dan kunnen vertellen WAT het probleem is, want natuurlijk willen we je wel helpen, maar ik volg niet wat nu het probleem is..
I'm sorry
Acceptatie
Als ik vertel wat het probleem is weet iedereen wie ik ben.... sad.gif unsure.gif
Tomo
huh.gif
Acceptatie
tis een probleem die niet veel voor komt bij mensen enz..... jeroen jij weet het help me even uit de brand, misschien weet jij het makkelijker uit te leggen zonder te zeggen wat het6 probleem is! crying.gif
Loez
Ja lieve meid, ik wil je best helpen, maar als ik niet weet
wat er nou aan de hand is, hoe moet ik je dan helpen?
Familie ''ruzies'' heb ik helaas ook ''nare'' ervaringen mee...

Ik wil je best helpen, maar als jij niet wilt vertellen wat er aan
de hand is weet ik niet hoe ik je moet helpen...

Sterkte! aai.gif
Acceptatie
*heeft hier vertelt wat het probleem was*
Loez
Gelezen
Als je er over wilt praten zonder dat iedereen t weet, kun je ook bij mij op msn terecht, je kent me niet goed, maar ik ben te vertrouwen.
Lieve meid, doe wat jou het beste lijkt! aai.gif
Acceptatie
QUOTE(Loez @ Apr 11 2004, 14:48 )
Gelezen
Als je er over wilt praten zonder dat iedereen t weet, kun je ook bij mij op msn terecht, je kent me niet goed, maar ik ben te vertrouwen.
Lieve meid, doe wat jou het beste lijkt! aai.gif

maar ik weet niet wat het beste is, want ik weet op dit moment helemaal niks, ik bedoel ik accepteer het maar ik weet niet wat ik nu moet doen die familie enz de ruzie, teveel gedronken crying.gif crying.gif crying.gif crying.gif crying.gif
Loez
Ja, ik blijf erbij...
Je moet doen wat jou t beste lijkt!
Kijk waar jij ''problemen mee hebt'', heb ik geen ervaring mee...
Ik kan hier wel n beetje dom zitten te praten maar daar heb jij ook weinig aan.
Je wilt geen professionele hulp?
Acceptatie
Die heb ik al, maar ik heb alleen het probleem dat hun er ruzie over maken.....
Loez
Willen zij dan dat je n kant kiest of zo...?
Of betrekken zij jou in de ruzie om gelijk te krijgen of zo...?

Ikke niet weten unsure.gif
Acceptatie
nee, er zijn geen echte kanten, maar ze maken ruzie en begrijpen elkaar verkeerd en aan het eind hebben ze elkaar geslagen enz...... ik bedoel daar zou iedereen toch de weg van kwijt raken?!
Loez
Ja, daar zou ik wel de weg van kwijt raken ja...
Hebben ze elkaar geslagen waar jij bij was?
Acceptatie
ja, dit is dus een grote rede waarom ik alcohol haat!
Loez
Mijn mening (!), ik vind dat niet kunnen, dat ouders lopen te meppen waar kids bij zijn, om t maar ff zo te zeggen!
Acceptatie
t waren mijn ouders niet, het waren mijn oom en mijn opa.....
Loez
Dan nog, ik vind dat dat niet kan, maar dat is mijn mening...
btw we wijken af van de topic...
Acceptatie
niet helemaal want:

(van mezelf)Wat moet je doen als je familie elkaar gaat slaan

nouja ik ben wel 16 dus dan nog en t was op een verjaardag..... ik bedoel ze hadden veel op en de ruzie liep uit de hand
Loez
Ja oke, maar dan nog, dat jij 16 bent geeft ze nog niet het recht om maar te gaan lopen rammen waar jij bij bent, en het is ook nog ns op n verjaardag...
Ik vind het niet kunnen!
Acceptatie
ja ze hadden veel op en het liep uit de hand.... ik bedoel als iemand helemaal door het lint schiet gaat hij er niet eerst over nadenken van goh er zitten bepaalde mensen bij!
Loez
Ja daar heb je ook wel gelijk in, misschien denk ik er zo over omdat ik zelf een bloedhekel aan ruzie ed heb...
Acceptatie
ik heb ook een bloedhekel aan ruzie hoors wink.gif
Loez
Ja, en als je echt zo boos bent dat je iemand wil gaan lopen meppen dan denk je niet van daar zit iemand die er niet bij zou moeten zijn,....
Acceptatie
QUOTE(Loez @ Apr 11 2004, 15:37 )
Ja, en als je echt zo boos bent dat je iemand wil gaan lopen meppen dan denk je niet van daar zit iemand die er niet bij zou moeten zijn,....

nee precies maar ik hoorde er wel bij te zijn ik bedoel het ging over mijn....... enuh nouja ik ben ook familie enz
Loez
Neej maar ik bedoelde van dat als je zo boos bent dat je gaat meppen dat je dan niet denkt van dat er ook andere mensen bij zijn dus dat dat eigenlijk niet kan, snap je?
Jeroen
QUOTE(Acceptatie @ Apr 11 2004, 09:58 )
tis een probleem die niet veel voor komt bij mensen enz..... jeroen jij weet het help me even uit de brand, misschien weet jij het makkelijker uit te leggen zonder te zeggen wat het6 probleem is! crying.gif

voor de gene die het niet gelezen hebben of snappen, bij acceptatie thuis is dr een moeilijke thuis situatie die alles met dr naam hier op het forum te maken heeft (accepteren dus). En omdat iemand (oma) vondt dat iemand anders (dr oom) minder recht had moeite te hebben met het accepteren van die situatie, is dr een ruzie ontstaan.
Jeroen
overigens vindt ik dit niet offtopic oid. wel een beetje slowchat wink.gif maar jullie hoeven elkaar niet te waarschuwen oid hoor, je hoort het vanzelf als het te ver uitwijdt van het onderwerp smile.gif
Acceptatie
QUOTE(Jeroen @ Apr 11 2004, 17:53 )

voor de gene die het niet gelezen hebben of snappen, bij acceptatie thuis is dr een moeilijke thuis situatie die alles met dr naam hier op het forum te maken heeft (accepteren dus). En omdat iemand (oma) vondt dat iemand anders (dr oom) minder recht had moeite te hebben met het accepteren van die situatie, is dr een ruzie ontstaan.

tnx jeroen aai.gif
Acceptatie
QUOTE(Jeroen @ Apr 11 2004, 17:54 )
overigens vindt ik dit niet offtopic oid. wel een beetje slowchat wink.gif maar jullie hoeven elkaar niet te waarschuwen oid hoor, je hoort het vanzelf als het te ver uitwijdt van het onderwerp smile.gif

is het heel erg???? blush.gif sorry
Jeroen
QUOTE(Acceptatie @ Apr 11 2004, 18:05 )
QUOTE(Jeroen @ Apr 11 2004, 17:53 )

tnx jeroen aai.gif

yw smile.gif en tis niet heel erg maar et waarschuwen is meer offtopic dan het offtopic praten wink.gif
Loez
Ja ja.... nu volg ik er niets meer van
Ik weet nu wel wat er met acceptatie haar familie aan de hand is...
Da's tog niet erg Jeroen?
Jeroen
QUOTE(Loez @ Apr 11 2004, 18:49 )
Ja ja.... nu volg ik er niets meer van
Ik weet nu wel wat er met acceptatie haar familie aan de hand is...
Da's tog niet erg Jeroen?

hmmm als er 1 dingetje niet helemaal binnen het topic valt, dan is dat niet zon ramp. Maar als er dan 4 reacties komen van "tis niet ontopic hoor!" dan is et ineens wel storend smile.gif
Loez
Ja ja.. daar heb je wel gelijk in... ik weet zelf niet echt meer waar t over ging, maar t zal wel...
Acceptatie
oke dus ik mag nu niet zeggen dat dit nu ook offtopic is hahahaahah laugh.gif lol
Loez
Ja lol...
Heb 2 bier op weet niet echt meer waar ik mee bezig ben...
Ik ga hier maar weg denk ik zo...
Heeft veel met dit onderwerp te maken he...
Onee mocht ik niet meer zeggen...
Lol...
Ik kap...
Mensen lees dit soort onzin berichten maar niet...
Acceptatie
QUOTE(Loez @ Apr 11 2004, 20:00 )
Ja lol...
Heb 2 bier op weet niet echt meer waar ik mee bezig ben...
Ik ga hier maar weg denk ik zo...
Heeft veel met dit onderwerp te maken he...
Onee mocht ik niet meer zeggen...
Lol...
Ik kap...
Mensen lees dit soort onzin berichten maar niet...

wel t heeft dr wel mee te maken, alcohol heeft dit voorval voor een groot deel veroorzaakt, maar kunnen we please ff terug gaan naar mijn probleemppie.........................................????????????????????????// crying.gif
Loez
Ja dat doen we maar, ik ben nu wel weer redelijk helder...
Waar wil je t over hebben meid?
Acceptatie
QUOTE(Loez @ Apr 11 2004, 20:32 )
Ja dat doen we maar, ik ben nu wel weer redelijk helder...
Waar wil je t over hebben meid?

waarom maken mensen ruzie???
Loez
Ruzie maken is gezond, als het niet te veel het zij te vaak het zij te erg gebeurd... Ik haat ruzie...
Ik denk eigenlijk dat ruzie maken menselijk is...
Acceptatie
ja das waar maar niet een hele grote familie ruzie crying.gif
syl
QUOTE(Acceptatie @ Apr 15 2004, 16:28 )
ja das waar maar niet een hele grote familie ruzie crying.gif

tja, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal, je moet je er maar bij neerleggen dat je niet alles kunt veranderen. aai.gif
Acceptatie
dan mag het nog rot zijn crying.gif
syl
QUOTE(Acceptatie @ Apr 15 2004, 17:19 )
dan mag het nog rot zijn crying.gif

das logisch, maar ik denk dat je er niks aan kan en moet veranderen. waarschijnlijk moet het gewoon zo zijn, anders was het niet gebeurd

( klinkt een beetje vaag ik weet het maar bij sommige singen denk ik er zo over) unsure.gif
Acceptatie
crying.gif
Loez
Tuurlijk mag het rot zijn voor je!
Tuurlijk mag je ervan balen!
Maar jij kunt er, vrees ik, weinig of niets aan doen dus je kunt je wel druk maken over al die dingen maar je lost er weinig mee op... (denk ik!)
Je moet doen wat jou t beste lijkt.
Acceptatie
is niet leuk! blink.gif
Loez
Nee meid, dat is het ook niet, wanneer is ruzie nou leuk? huh.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.