QUOTE(Tomo @ Apr 2 2004, 13:25 )
op me oude school... wordt je op het matje geroepen omdat je pest... "nou, die jongen niet meer plagen hoor"
tsja... dan zeg ik toch wel dat et ook onderandere door de school komt
dat is wel gaar... niet dat je op het matje wordt geroepen, maar volgens mij schiet je daar echt geen reet op. Als het over je middelbare school gaat Tomo, ik denk niet dat de pesters zich daar druk om maken.... meestal zijn het mensen die in de bloei van hun pubertijd zitten en toch scheit aan alles hebben, dus echt veel zal het niet helpen. Als je zoiets hebt, op de basisschool in groep 3, kan het misschien nog wel effect hebben, maar op bijvoorbeeld de middelbare school, als iemand een ander pest en diegene wordt op het matje geroepen....ik denk dat de leraar/lerares keihard wordt uitgelachen....heeft misschien ook wel een beetje met de mentaliteit te maken van de persoon in kwestie...maar toch...
en ik snap jou punt wel Tomo, zo denk ik eerlijk gezegd ook wel een beetje. Soms zijn de leraren/leraressen gewoon te laks of doen ze er niet veel moeite voor om het pesten tegen te gaan. Dat gevoel krijg ik soms wel eens...maar das mijn mening.