Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Lekker trainen....
Pestforum, Forum tegen pesten! > De toekomst & verwerking > Er vanaf komen
Aap
tja... mijn verhaal....

als je dik bent, ben je de zondebok....

en hoe meer je gepest word.... hoe ongelukkiger je word..... hoe meer je gaat eten..... hoe dikker je word..... hoe meer je gepest word.... vicieuze cirkel he...

na, na een tijdje wist ik die knop dus om te draaien..... sloeg door.... sloeg een pester in elkaar.... ging fitnessen..... en ja, nu ben ik een fitnessfreak geworden..

Dat was een zeer beknopt verhaal.... maarja, natuurlijk word ik er altijd nog aan herinnerd hoe dik ik vroeger was.... maar das verleden tijd en leef nu veel gezonder....

Maar de onzekerheid en weinig vertrouwen in de mensen om je heen..... blijf je houden.....
Legolas_Greenleaf
Ik snap wat je bedoelt, ik was in de 1e ook aan de zware kant. (Nu niet meer, ben ongeveer even zwaar gebleven, maar wel een centimetertje of wat langer geworden.) Maar die onzekerheid blijf je, helaas, houden... sad.gif
Jeroen
QUOTE(Legolas_Greenleaf @ Jan 28 2004, 16:19 )
Ik snap wat je bedoelt, ik was in de 1e ook aan de zware kant. (Nu niet meer, ben ongeveer even zwaar gebleven, maar wel een centimetertje of wat langer geworden.) Maar die onzekerheid blijf je, helaas, houden... sad.gif

en dan heb jij aap nog nooit gezien....

op het moment is BA baracus dr niks bij.....

die heeft een beetje overdosis spieren ....

(en dan toch die onzekerheid.... bewijst maar es hoeveel et met je doet en van binnen stuk maakt...)
syl
en dan heb jij aap nog nooit gezien....

op het moment is BA baracus dr niks bij.....

die heeft een beetje overdosis spieren ....

en daar is helemaal niks mis mee hypocrite.gif
Acceptatie
Tja herkenbaar!!! Je zelf perfect proberen te maken zodat ze je niet meer kunnen pakken! Op een geve moment ga je ook jezelf haten en geloven wat ze zeggen.... Ja ja dit herken ik heel goed......... En als je je rot voelt ga je eten en eten maakt je dikker (ookal word je dat misschien niet) en omdat je dat gevoel hebt dat je dikker word ga je nog meer eten en dat maakt het allemaal veel erger! Mensen zouden eens moeten weten wat ze ons aandoen!
Aap
whoei... amen...

Je moest mij eens zien vreten... niet normaal... en tja, ik heb een langzame spijsvertering dus dat gaat er niet zo makkelijk af (damn you Jeroen tongue.gif )

Dus dat wordt niet minder, maar tegenwoordig heb ik het essen omgezet in trainen.
Maar toch blijf je onzeker en wil je aan die norm voldoen. Je kijkt veel in de spiegel om te zien hoe mensen jou zien.
Ik ben nogal een narcist geworden en probeer zo goed mogelijk voor de dag te komen en moet in elke spiegel of iets met reflectie een blik werpen.

Zonde...

Maar straks carnaval en dan is het normaal om gek te doen!!!

Ga je ook in 8erveld kijken Joen?
Acceptatie
omzetten in trainen ja ikkuh ken het echt.... en toch helpt t trainen ook niet en bij mij zijn spiegels een hel kijk maar naar mn handtekening!
Aap
aaai, das cker een sobere handtekening...

maar er moet een moment komen dat je jezelf accepteert... wanneer dat is... ik zou het niet weten... ik hoop alleen dat die dag spoedig aanbreekt...

(mijn handtekening is beetje leegjes, ffies opfrissen die shit met een mooie uitspraak)
Acceptatie
QUOTE(Aap @ Feb 20 2004, 15:30 )
aaai, das cker een sobere handtekening...

maar er moet een moment komen dat je jezelf accepteert... wanneer dat is... ik zou het niet weten... ik hoop alleen dat die dag spoedig aanbreekt...

(mijn handtekening is beetje leegjes, ffies opfrissen die shit met een mooie uitspraak)

Yup... Ik weet t, zelf respect is een belangrijk iets, maar weet je mijn zelfrespect is mij aangepraat!!!! Door de vele opmerkingen enz ben ik ze gaan geloven, ik had ook t gevoel/heb t gevoel dat ik verdien wat ze me aandoen, want wie wil dr nou zo'n lelijkerd! Maar goed het begint steeds minder te worden maar mijn spiegelbeeld is nog steeds een groot probleem, ik wil continu afvallen en ik word gek van mn gewicht ookal weeg ik 67 kilo, ik vind mezelf te dik want ze noemen me vet enz.... Dus tja ik werk aan mn zelfbeeld maar helaas is Rome niet in 1 dag gebouwt dus mijn zelfbeeld ook niet in 1 dag goed!

p.s je hebt nu wel n cole handtekening!
Maeve
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik ben zelf ook nogal dik en probeer dan ook af te vallen maar er word me steeds aangepraat dat ik dik ben al dat soort shit en geloof er gewoon in het ergste is dat ik nu nix meer door me keel krijg :S uhmzz on-topic tongue.gif
Acceptatie
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik ben zelf ook nogal dik en probeer dan ook af te vallen maar er word me steeds aangepraat dat ik dik ben al dat soort shit en geloof er gewoon in het ergste is dat ik nu nix meer door me keel krijg :S uhmzz on-topic 

Nouja ik leed aan een verlichte vorm van bolimia.... dus ik kreeg juist vreet=buien maar goed tja wat ik jou zou willen zeggen is hou het in de gaten en zoek er goede hulp voor, want anders krijg je straks iets waar je je hele leven last van zal blijven houden en dat willen we ook niet wink.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.