hallo allemaal

na een tijdje weggeweest vanwege mijn zieke moeder
maar ik moet wat kwijt en heb echt wat hulp nodig
mijn middelste dochter van 12 is op het voortgezet gekomen
ja jaren pesterijen op de lagere school begon het op het voortgezet weer

ze is bijna het hele jaar door uitgescholden getackeld geslaan en geschopt

mijn dochter zie ik nu naar de af grond gaan wat moet ik doen om haar te helpen tegen de pesterijen
het probleem is ze schelden me dochter veel uit momenteel ze is afgelopen week op kamp geweest iemand schold haar uit voor k.....patient
durf het woord hier niet te typen de kinderen die haar uitscholden weten dat mijn moeder
haar oma die ernstige ziekte heeft toenmijn dochter nog niet flipte hebben ze gezegd tegen haar je moeder is een hoer dus ja ..... mijn dochter
heeft nu recht in eigen hand genomen en die jongen geslagen diejongen heeft gesmst naar zijn vader
kwam terug gaf haar een trap in haar zij en een klap in haar nek ze heeft nu gekneusde ribben en het is helemaal blauw
ze is er zat van zei ze ze zegt mama ik weet dat het niet mag maar ik kan er niet meer tegen
dan krijg ik te horen van haar niemand moet mij ik ben gewoon waardeloos en ik zie er niet uit
ik probeer haar steeds complimentjes te geven maar iedere keer als ik haar weer wat op op gefleurd heb gebeurd er weer wat

daarbij heeft ze te verwerken gehad dat ze 8 jaar lang medicijnen voor niks heeft geslikt ze hadden haar getest en ze zeiden toen
ze heeft adhd en pdd nos niets daarvan is waar sinds 4 maanden weten we dat ze het niet heeft maar dat ze conatct stoornis heeft plus dyslexie
dus gelijk reageren op pesterijen heeft ze moeite mee

op school zeggen ze jahh iedereen zegt dat zij begint ik zo van ja allemaal meelopers
en mijn dochter die ik goed ken is het actie op reactie maar school vond hulp van accare nodig die heb ik ingeschakeld
nu krijgt mijn dochter deeltijd therapie maar de pesters worden dus niet aangepakt

mijn dochter is ook geschorst geweest omdat ze iemand eens een trap heeft gegeven omdat ze haar weer uitschelde hoeveel kan een kind van 12 nog verdragen vraag ik me nog af ben bang als dit niet aangepakt word dat mijn dochter depressief word

please hoe kan ik mijn dochter hier tegen beschermen ?????????
wil dr niet kwijt wil dat ze een goed leven krijgt

heidi