hallo ik ben een jongen en zit met wat problemen.
ik ben een heel gevoelige jonge en ik probeer alls goed te doewn en iedereen te helpen en gelukkig te makn.
maar zelf ovr mn problemn kan k met niemnd praten maar via dit gaat het tog gemakkelykr.
ik ben al heel mn jeugd gepest geweest gewoon omdat ik grote voortanden heb en nooit op iemnd reageer als ze my pesten of kleineren gewoon omdat ik denk dat het dn erger word.
want ik ben al op zich gesloten en verlegen en hou me meestal op d achtergrond zoveel mogelyk omdat ik me zo hard schaam voor me zelf.
en dat komt allemaal door vroegr in het lager waar het allemaal begon. ik werd overal gepest op school in een speeltuin overal gewoon. en werd vroeger ook veel geslagen door andere kinderen en mn ouders dat van mn oudrs is nu al minder geworden.
ik word ook altyd achtruit geschoven zoals thuis komt mn zus op d eerste plaats.
maar ik verberg mn gevoelens altyd zodat niemnd kan merken hoe ik me vn binne voel. want ik ben egt volledig neergehaalt vnbinne. en het lastigste is dat ik er met niemnd over kan praten omdat ik het niet durf. omdat ik bang ben dat ze me gaan uitlachen.
ik an heel moeilyk nieuwe contacte leggen of gewoon zelfs met mensen praten.
en tot nu heb ik alles kunne opkroppen in mezelf maar het is nu losgekomen. en dat allemaal omdat ik overlaatst in elkaar ben geslagn en al mn problemen zyn losgekomn en zitten voortdurend in mn hoofd. ik durf zelfs niet meer goed buiten te komen.
en door al die dingen die er gebeurt zyn heb ik een erg laag zelfbeeld en durf ik niemnd te vertrouwn en schaam ik me voor alls...
ik weet egt niet meer wat ik moet doewn want ik kan het egt niet meer aan. alls zit gewoon tegn hoeveel ik ook prober het beste van het levn te makn het lukt gewoon niet er komt altyd wel een nieuw probleem.
en daarom vraag ik of iemand een beetj raad heeft voor my dat me kan helpen?
alvast bedankt.