Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Hoe ikzelf van het pesten af kwam...
Pestforum, Forum tegen pesten! > De toekomst & verwerking > Er vanaf komen
Jeroen
in mijn geval is het na een lerares in groep 8 en een mentrix in de 1e die dit goed aanpakte al een stuk minder geworden, helemaal over was het pas toen ik op het MBO kwam, in een klas waar ik niemand kende.

het was toen letterlijk van de ene op de andere dag over.

(was best raar, mensen die ineens bij je komen zitten en tegen je praten!)

dat is hoe ik er van af kwam, dus eigenlijk gewoon "verwaterd" en door het volwassen worden van mensen.
Mess
jup
thank god for people groing up...
anders zou het toch wel erg triest worden in de wereld...

Mess
wub.gif
Acceptatie
Nouja ik heb liever niet dat leraren zich er mee gaan bemoeien de meesten pakken het verkeerd aan door lichtjes met ze te gaan praten en dit maakt het allemaal veel erger omdat ze het dan geniepig gaan doen en ze je willen terug pakken dat je naar een leraar bent gestapt!
Maar toch moet ik ook zelf toegeven dat ook ik ben geholpen door een volwassen iemand, ik ben naar een klas geplaatst waar ik al veel vriendinnen heb en dan maakt het pesten ook niet meer zoveel uit omdat je toch op je vriendinnen kan terug vallen (als het goed vriendinnen zijn dan)
Maeve
Ik ben naar niemand toegestapt ze stapten op mij af ze hadden door dat er iets was en ik heb het toen verteld. Maar ik heb liever dat niemand mij helpt ik wil het altijd zelf oplossen
Acceptatie
QUOTE(wicca-girly @ Feb 23 2004, 22:29 )
Ik ben naar niemand toegestapt ze stapten op mij af ze hadden door dat er iets was en ik heb het toen verteld. Maar ik heb liever dat niemand mij helpt ik wil het altijd zelf oplossen

Ja maar helaas kom je dr zelf niet altijd uit crying.gif
Maeve
Ja maar helaas kom je dr zelf niet altijd uit

Ja dat klopt. In het begin wel een beetje maar daarna niet meer aai.gif
Acceptatie
QUOTE(wicca-girly @ Feb 23 2004, 22:39 )

en daarom zijn er ook mensen die ons wel kunnen helpen helaas duurt het even voordat je een goede gevonden hebt!
Legolas_Greenleaf
QUOTE(Acceptatie @ Feb 23 2004, 22:41 )
QUOTE(wicca-girly @ Feb 23 2004, 22:39 )

en daarom zijn er ook mensen die ons wel kunnen helpen helaas duurt het even voordat je een goede gevonden hebt!

Als je er al een vindt, that is. blink.gif
Acceptatie
Als je er al een vindt, that is.  blink.gif

psygologen, er zijn er een hoop maar vind nou eens een goede, die heb ik gelukkig gevonden, geen praat therapie biggrin.gif
Legolas_Greenleaf
QUOTE(Acceptatie @ Feb 24 2004, 18:19 )
Als je er al een vindt, that is.  blink.gif

psygologen, er zijn er een hoop maar vind nou eens een goede, die heb ik gelukkig gevonden, geen praat therapie biggrin.gif

smile.gif Succes enzo. smile.gif
Acceptatie
Succes enzo. 

ja dank je, maar ik loop dr al een tijdje en t helpt echt ik hoop voor jullie dat jullie ook zo'n wereld mens vinden!
Mess
QUOTE(Acceptatie @ Feb 24 2004, 18:41 )
ja dank je, maar ik loop dr al een tijdje en t helpt echt ik hoop voor jullie dat jullie ook zo'n wereld mens vinden!

Ja mij lijkt dat dus nix he... beetje gezwam over vroeger.... ja doei... dry.gif
Acceptatie
QUOTE(Mess @ Mar 1 2004, 12:39 )
QUOTE(Acceptatie @ Feb 24 2004, 18:41 )

Ja mij lijkt dat dus nix he... beetje gezwam over vroeger.... ja doei... dry.gif

Nou weet je dit is dus geen praat-therapie dus echt gezwam over vroeger is er niet, ze gebruik een NEI-therapie..... In het begin is het raar maar het helpt echt waar (dat rijmt)
Mess
QUOTE(Acceptatie @ Mar 1 2004, 12:44 )
Nou weet je dit is dus geen praat-therapie dus echt gezwam over vroeger is er niet, ze gebruik een NEI-therapie..... In het begin is het raar maar het helpt echt waar (dat rijmt)

Nou laat toch maar zitten.... het woord therapie alleen al... blink.gif
Acceptatie
Nou tis geen praat therapie.... dus geen gezwam over vroeger.... de therapie heet NEI
***RoOzIeJ***
Ik ben er niet vanaf gekomen en ik zou er ook wel nooit vanaf komen, ze hebben ook gelijk dat ze me pesten...
Acceptatie
QUOTE(***RoOzIeJ*** @ Mar 23 2004, 15:48 )
Ik ben er niet vanaf gekomen en ik zou er ook wel nooit vanaf komen, ze hebben ook gelijk dat ze me pesten...

aai.gif dat dacht ik ook, maar dat moet je cht in de gaten houden hoor, want ga niet jezelf de schuld geven, want dan hebbie een probleem! aai.gif ze hebben nooit gelijk om jou te pesten!
***RoOzIeJ***
Ik word al mijn hele leven gepest, iedereen heeft me laten stikken en niemand wil me helpen, is het gek dat ik denk dat ik het gewoon zelf uitlok, ik zeg toch niks terug, en het is toch waar wat ze zeggen.... sad.gif
Acceptatie
Ik dacht dat ook altijd en denk dat vaak nog steeds, maar het is niet zo, en als je dat blijft denk (tenmiste dit is bijj mij gebeurt) heeft het zelfmoordpogingen tot gevolg omdat je denk dat niemand je wilt hebben enz en overal jezelf de schuld van geeft enz......

Nu kan je misschien denken ik ben nooit tot zoiets in staat maar ik dacht dat ook altijd, en bij mij is het ook zo ver gekomen dus ik zou zeggen trek aan de rem nu het nog kan!
swalsky
ik heb mijn middelbare school op een internaat gedaan. Ik ben daar op geen gegeven moment een 'project' geworden van een van de rijkeluis jongens die er zaten. Aangezien ik toch wel een vriendelijk persoon was vond hij het wel stom dat ik gepest werd en is hij me gaan helpen.
Hij gaf me adviezen over kleding, over bepaalde reacties die ik gaf. En daarbij dat hij met me praatte en tijd spendeerde. Hij heeft dat 2 jaar voor me gedaan en in die tijd ben ik langzaam over een aantal problemen heengegroeid. waarmee ik werd gepest

Na die tijd had ik genoeg zelfvertrouwen en zijn we later langzaam uit elkaar gegroeid. Nadat ik het internaat uiteindelijk vroegtijdig verlaten heb, heb ik hem nooit meer gezien.
gjdeelstra
dat is hoe ik er van af kwam, dus eigenlijk gewoon "verwaterd" en door het volwassen worden van mensen.

Zo was het bij ook.
Dianne
Toen ik in de brugklas kwam, was ineens het gepest afgelopen. Wat was dat heerlijk zeg, met iedereen kunnen praten zonder een naar woord naar je hoofd te krijgen! biggrin.gif
In de 2e en 3e ben ik weer gepest, tot ik in 4-Havo door een ander vakkenpakket niet meer bij de pesters in de klas zat. Fijne tijd gehad toen. Op het VWO was het weer mis. Nu word ik gelukkig helemaal niet meer gepest. smile.gif
draculaatje
Volwassen pesten niet?
ha, ha, denk eens aan pesten op het werk...
Essie
Idd, pesten gebeurd in de 'volwassenen wereld' net zo goed, alleen dan wat subtieler, nou ja, achterbakser en schijnheiliger eigenlijk. Meestal niet meer door propjes te gooien, te slaan/schoppen of te schelden, maar door te roddelen, geruchten te verspreiden, 'geintjes' uit te halen via bijv. internet...

@***RoOzIeJ***
Waarom denk je dat anderen het recht hebben om jou te pesten?
En waarom denk je dat je het zelf uitlokt?

Liefs Essie
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.