Hallo Allemaal,
Ik ben een meisje van 17 die al haar hele leven word buitengesloten. Ik heb geen echte vriendinnen, en er word heel veel over mij geroddeld. Ik heb op mijn basisschool, mijn eerste middelbare school en de middelbare school waar ik nu op zit, echt helemaal niemand. Ik snap absoluut niet wat er mis met mij is. Ik doe echt tegen iedereen aardig en heb nooit kwaad in de zin. Ik ben echt heel erg eenzaam en ik trek het langzamer hand gewoon niet meer. Ik trek het ook allemaal heel persoonlijk aan. Ik heb wel vriendinnen, maar die zitten niet bij mij op school en die zeggen wel tegen me: jaa laat ze maar praten, luister er niet naar en ga er alleen maar voor je diploma maar naar toe, maar als je niemand meer hebt, ze doen net of je lucht bent, dan ga je je echt vreselijk voelen. Ik krijg nare smsjes, ze praten over uitgaan met z'n allen waar ik bij zit en als ze een opmerking naar me maken durf ik niks te zeggen want dan sla ik dicht. Ik ben er echt klaar mee.
Heeft iemand dit ook en/of kan iemand mij helpen?
Ik snap dat ik het niet moet aantrekken, en dat ik er niet moet naar luisteren. Maar ik zou graag een keer wat ander advies horen.
Liefs, Chantallle