Ik en ben nieuw op dit forum en ik wil graag mijn verhaal kwijt.
De 1e en 2e klas ben ik nooit gepest.
Omdat de school waar ik op zat heel erg slecht les werd gegeven moest ik naar een andere school van mijn ouders ( lang verhaal )
De eerste weken op de nieuwe school ging alles goed.
Ik had 3 leuke vriendinnen, dacht ik!
Bij tekenen ging ik altijd bij hun zitten en dat was heel gezellig.
Totdat ze me begonnen te plagen. Eerst was het gewoon plagen maar toen ging het echt over in pesten.
Ze gooide bijvoorbeeld mijn tas in de prullenbak of ze duwde me of ze verscheurde mijn tekening die ik had gemaakt.
Ik voelde me zo ontzettend rot dat ik niet meer naar school durfde!
Van mijn ouders moest ik met de teamleider gaan praten en dat heb ik gedaan.
Ik heb alles gezegd en de leraar ging met de 3 meiden praten en toen ze terugkwamen hebben ze nooit meer wat gedaan.
Nu zit ik in de 4e klas ( examenjaar )
Er zitten echt hele stomme jongens in mijn klas bij natuurkunde.
Ze schoppen de hele tijd tegen mijn stoel of tikken op mijn rug! Ik kan ook niet ergens anders gaan zitten want we hebben vaste plekken en de hele klas zit al vol ;s
Heeft iemand misschien een tip wat ik daartegen kan doen, ik weet het gewoon niet meer!
Als ze me pesten voel ik me zo onzeker en word ik heel erg zenuwachtig, dan durf ik niks meer terug te doen en weet ik het op dat moment even niet meer!
Hebben jullie dat ook?
Ik negeer ze dan meestal en dan stopt het.. voor even! want na 5 minuten ofzo beginnen ze weer!
Of ze gaan domme vragen aan me stellen.
Ook laten ze me bijvoorbeeld struikelen als ik door de gang loop of botsen kei hard tegen me aan.
Er is een andere teamleider gekomen en ze doen er nu echt niks meer aan pesten op school!
Ik haat school en ik durf gewoon niet meer naar sommige lessen te gaan, ik voel me zo ontzettend rot.
Soms kan ik niet eens slapen omdat ik er alleen maar aan moet denken en omdat ik weet dat die jongens bij natuurkunde weer tegen mijn stoel aan gaan trappen enzo!
Hebben jullie misschien tips wat ik ertegen kan doen?
Dankzij dit forum voel ik me al wat beter.
Ik kan hier gelukkig mijn verhaal aan jullie vertellen en hopelijk begrijpen jullie mijn verhaal.
Groetjes Kim