ik ben jaren lang gepest van mijn 4 tot ongeveer mijn 18 gelukkig nu niet meer mja ik ga ook niet meer naar school en werk niet. Ik werd vanaf het begin dat ik op de basisschool zat of ja het begon al op de kleuterklas gepest. Ik heb dit voor mijn ouders geborgen kunnen houden tot ik in groep 7 zat. toen zijn zij er achter gekomen omdat een moeder van een klasgenoot het tegen hun vertelde. Ze hebben toen heel veel gesprekken gehad op school maar het leverde niet veel op helaas. ik ben op de basisschool ook gedwongen door pestkoppen tot seksuele handelingen. Op de middelbare school was het al neit veel beter ik ben dan ook na twee jaar naar een andere school gegaan omdat ik het niet meer uithield. Ondertussen was ik bij bureau jeugdzorg terecht gekomen daar heb ik een sociale vaardigheidstraining gevolgd omdat ik totaal geen vaardigheden had ontwikkeld. Ik kon niet eens samenwerken met leeftijd genootjes omdat ik dat van de leraren op de basisschool niet mocht. Op de tweede middelbare school ging het gelukkig iets beter en ik kreeg sowieso goeie begeleiding want ik had ondertussen een zware depressie ontwikkeld en was heel erg suicidaal. Ik heb gelukkig mijn middelbare school wel afgemaakt en ook met goede punten geslaagt. Ondanks dat ik nog geen 5 dagen na de examens voor de eerste keer opgenomen werd in een psychiatrische instelling omdat ik totaal instorte. Ik had me al die tijd gericht op school om het pesten te verbergen maar ik kon toen niet meer.
Toen ik naar het mbo ging begon de ellende weer opnieuw ik heb op die school geen twee jaar volgehouden ik werd toen opgenomen omdat ik zo beschadigd was dat er intensieve hulp moest komen. Na de opname ben ik naar een andere mbo school gegaan daar ben ik na 6 weken gestopt want ook daar werd ik weer gepest en hoorde ik hoe klasgenoten mij van kant wilde maken en dat kon ik niet aan. Ik ben toen naar de havo gegaan en dat ging gelukkig wel goed weer heel goeie begeleiding maar helaas een chronische depressie en meer psychische problemen waar ik nu hard aan het werken ben maar ik ga al twee jaar niet naar school en werk ook niet want door de problemen ben ik afgekeurd zoals ik verteld heb bij mijn voorstellen. Ik heb de laatste jaren veel opnames gehad omdat ik niet met mijn verleden om kan gaan ben nu een jaar geleden begonnen met het verwerken van het verleden maar ik denk dat het nog lang zal duren eer ik mijn verleden volledig een plekje zal kunnen geven.
Ik ben namelijk niet alleen gepest op school thuis werd ik met regelmaat geslagen en uitgescholden maar ook door mmijn familie werd ik buiten gesloten. ben nu begin twintig en nog word ik niet geaccepteerd door mijn familie en word ik vaak buiten gesloten. Ik woon gelukkig opmezelf want leven met mijn ouders en zusje in een huis kan ik niet. want als ik bij mijn ouders thuis ben dan word ik geslagen door mijn eigen zusje ook heeft zij vroeger mee gedaan met pesten. Zij zat op dezelfde basisschool waar ik zat en ze geeft mij nu de schuld van dat ik haar jeugd kapot heb gemaakt omdat de leraren op de basisschool bevooroordeeld waren waardoor ze mijn zusje verkeerd hebben in geschat. Want de basisschool leraren deden gewoon mee met pesten.
dit was in het kort mijn verhaal