Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: De vriendin van iemand!
Pestforum, Forum tegen pesten! > De toekomst & verwerking > Het allerergste
Pagina\'s: 1, 2
Acceptatie
hey mensen,
Tot mijn spijt heb ik net gehoord dat een vriendin van Wicca-girly zm heeft gepleegd (weet niet of het hier zo mag staan, jeroen mag dit????) Ik wou hierbij het iedereen even laten weten dat we er rekening mee kunnen houden.... Ik vind het super erg en ik leef echt met haar mee! aai.gif aai.gif

Dit bracht een hele hoop emoties ook in mij op, ik heb ook problemen maar ik merk wel wat het andere mensen aandoet!!!! Ik zou mensen om me heen nooit pijn willen doen, ik ben blij dat het bij mij nog niet zo ver gekomen is! crying.gif
Maeve
En dit heeft ze hier neergezet met mijn toestemming smile.gif
Ik heb er zelf veel moeite mee ookal heb ik zelf ook die ged88en gehad :'(
alles komt nu in 1 keer crying.gif
ik heb het er dus heel veel moeite mee crying.gif
Acceptatie
QUOTE(wicca-girly @ Mar 11 2004, 21:06 )
alles komt nu in 1 keer crying.gif

aai.gif aai.gif crying.gif
Maeve
QUOTE(Acceptatie @ Mar 11 2004, 21:07 )
QUOTE(wicca-girly @ Mar 11 2004, 21:06 )
alles komt nu in 1 keer  crying.gif

aai.gif aai.gif crying.gif

thx smile.gif aai.gif trug crying.gif crying.gif crying.gif
Acceptatie
Ik wens je echt heel veel sterkte toe meid en echt ik ben blij dat het bij jou en mij nog niet zo ver is gekomen! Zou ik hier misschien een discussie mee kunnen openen met motivaties van mensen waarom ze het proberen en wat voor gevoelens ze hebben??? (MAG DAT??? jeroen????)
Mess
Het lijkt mij wel okay om hier over te praten, maar er zijn natuurlijk grenzen. Het is niet de bedoeling dat:

* aanzetten tot zelfmoord
* iemand op iedeen brengen
* specifieke details beschrijven

Nouja zulke dingen dus, ik denk dat jullie hier verder zelf wel invullen aan kunnen geven over wat gepast is en wat niet. smile.gif

Sterkte wicca-girly.
Legolas_Greenleaf
What mess says, is ongeveer ook waar ik me aan houd.

Sterkte enzo.
Jeroen
QUOTE(Mess @ Mar 11 2004, 22:43 )
Het lijkt mij wel okay om hier over te praten, maar er zijn natuurlijk grenzen. Het is niet de bedoeling dat:

* aanzetten tot zelfmoord
* iemand op iedeen brengen
* specifieke details beschrijven

Nouja zulke dingen dus, ik denk dat jullie hier verder zelf wel invullen aan kunnen geven over wat gepast is en wat niet. smile.gif

Sterkte wicca-girly.

spec. details dan metname als in het noemen van methodes, voorwerpen, etc.

aai.gif *hugs* voor wicca!! sterkte meis!
syl
forum mascotte comes to rescue smile.gif

aai.gif * hugt wicca-girly

sterkte ermee meis
Jeroen
Op verzoek van Legolas verplaatst, en eigenlijk past'ie hier ook veel beter...
Acceptatie
QUOTE(Jeroen @ Mar 12 2004, 12:40 )
Op verzoek van Legolas verplaatst, en eigenlijk past'ie hier ook veel beter...

Ja dat klopt, tnx dat hij mag blijven op t forum, maar nou wil ik toch wel hierbij een discussie open over zm! Het zou voor mij wel fijn zijn, en voor wicca-girly ook! Tnx dat iedereen haar zo steunt!
Maeve
Allemala bedankt voor de steun smile.gif Ik heb het er dus best wel moeilijk meej ookal heb ik zelf weleens ged88en en pogingen gehad en een bijna dood ervaring maar dat terzijde smile.gif
Ik vind het gewoon k*t dat ik altijd zulke dingen moet meemaken ik ben er nu al 8 kwijt aan zm :S
Acceptatie
acht????? wink.gif
Maeve
QUOTE(Acceptatie @ Mar 12 2004, 15:11 )
acht????? wink.gif

Ja ik ben er nu al 8 kwijt in ong. 3 jaar en dat vind ik nogal uhmzz veel crying.gif
Acceptatie
aai.gif
Maeve
QUOTE(Acceptatie @ Mar 12 2004, 15:14 )
aai.gif

dankjewel aai.gif trug
Acceptatie
geen dank wink.gif
Maeve
QUOTE(Acceptatie @ Mar 12 2004, 16:48 )
geen dank wink.gif

I know wink.gif
Acceptatie
Zijn er meer mensen die denken dat pesten hun eigen schuld is en aan zm-pogingen doen om zichzelf te strafen? Of omdat jij de enige in de buurt bent om je woede op af te reageren? of ben ik de enige?
Maeve
QUOTE(Acceptatie @ Mar 13 2004, 14:37 )
Zijn er meer mensen die denken dat pesten hun eigen schuld is en aan zm-pogingen doen om zichzelf te strafen? Of omdat jij de enige in de buurt bent om je woede op af te reageren? of ben ik de enige?

Wat bedoel je hiermeej? Ik snap het niet echt?
Acceptatie
nou ik heb dat.... ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn!
Maeve
QUOTE(Acceptatie @ Mar 13 2004, 20:58 )

die de neigingen en ged88en heeft bedoel je?
Jeroen
QUOTE(wicca-girly @ Mar 13 2004, 22:44 )
QUOTE(Acceptatie @ Mar 13 2004, 20:58 )

die de neigingen en ged88en heeft bedoel je?

ze bedoeld of er nog meer mensen zijn die zichzelf de schuld geven dat ze gepest zijn (en evt zelfmoord/automultatie als gevolg)
Mess
Ok, ik ga ff heel eerlijk zijn..... so don't be mad please.... unsure.gif

Ik snap niet hoe jullie dat kunnen.

Kijk voor mij was vertellen van het pesten ensow al een MEGA stap. En nu is het nog slechts online, en aan Jeroen... verders niemand. Ik bedoel dit is al zo iets groots.... ik weet niet of ik zo 123 al meer zou kunnen zeggen... Maar ik heb zo het idee dat jullie vanalles er zomaar even uitflappen. Nou kan dit helemaal aan mij liggen natuurlijk, maar jullie praten er op zun minst wel makkelijk over. Ik bedoel misschien is dit wel helemaal anders 'in real life' zegmaar, maar toch.

What is that and how on earth do you do it?!?!?!

owja ennehh... vergeet dat eerste niet.... don't be mad please.... unsure.gif
Acceptatie
Ik ben niet boos hoor en alles er makkelijk uitflappen is ook niet helemaal waar! Ik heb altijd eigenlijk wel gepraat, bij mij was praten heel belangrijk......

Tja hoe moet ik het jou nou uitleggen? Voor mij is erkening een groot iets, ik wil graag erkend worden en wil dus ook graag dat er mensen zijn die het zelfde hebben zodat ik weet dat ik niet de enige ben!

Het makkelijk erover praten hmms tja..... Ben zoiezo al een flap uit, maar ik er eigenlijk ook niet zo'n heel groot punt van, ik ben gewoon een outrovert persoon..... Het pesten is gewoon iets dat bij mij hoort! Het heeft mij mij gemaakt zeg maar! Als mensen niet weten dat het aan de gang is begrijpen ze je vaak ook niet en dan word het pesten juist erger heb ik gemerkt! De krassen op mijn ledenmaten ziet iedereen bij gym, tja je kunt niet iedere keer zeggen dat je gevallen bvent ofzoiets dan gaan ze helemaal denken wat voor gek ben jij!

Dus praten is nou eenmaal heel belangrijk voor mij en weet je ik zeg hier nog steeds niet alles! En dat wil ik ook niet, ik wil niet dat mensen gek van me worden ofzo!

Het pesten en de automulatie is voor mij gewoon een groot probleem geweest of is het vaak nog steeds! Ik ben iemand die kontinu loopt te malen in gedachten en van die gedachten helemaal gek wordt, zo ik er nu dus niet over praten word dat veel erger en dan word mn automulatie ook erger! Tja het is moeilijk uit te leggen hoor, de een is gewoon introvert en de ander outrovert! Kan ik niks aan doen!

Hey maar als je gek van me word moet je t gewoon zeggen dan probeer ik me een beetje in te houden!

Maar wat jeroen dus al zei ik wil weten of er meer mensen zijn die pesten als hun eigen schuld zien en dan automultatie als gevolg hebben! crying.gif
Maeve
QUOTE(Acceptatie @ Mar 14 2004, 10:54 )
Ik ben niet boos hoor en alles er makkelijk uitflappen is ook niet helemaal waar! Ik heb altijd eigenlijk wel gepraat, bij mij was praten heel belangrijk......

Tja hoe moet ik het jou nou uitleggen? Voor mij is erkening een groot iets, ik wil graag erkend worden en wil dus ook graag dat er mensen zijn die het zelfde hebben zodat ik weet dat ik niet de enige ben!

Het makkelijk erover praten hmms tja..... Ben zoiezo al een flap uit, maar ik er eigenlijk ook niet zo'n heel groot punt van, ik ben gewoon een outrovert persoon..... Het pesten is gewoon iets dat bij mij hoort! Het heeft mij mij gemaakt zeg maar! Als mensen niet weten dat het aan de gang is begrijpen ze je vaak ook niet en dan word het pesten juist erger heb ik gemerkt! De krassen op mijn ledenmaten ziet iedereen bij gym, tja je kunt niet iedere keer zeggen dat je gevallen bvent ofzoiets dan gaan ze helemaal denken wat voor gek ben jij!

Dus praten is nou eenmaal heel belangrijk voor mij en weet je ik zeg hier nog steeds niet alles! En dat wil ik ook niet, ik wil niet dat mensen gek van me worden ofzo!

Het pesten en de automulatie is voor mij gewoon een groot probleem geweest of is het vaak nog steeds! Ik ben iemand die kontinu loopt te malen in gedachten en van die gedachten helemaal gek wordt, zo ik er nu dus niet over praten word dat veel erger en dan word mn automulatie ook erger! Tja het is moeilijk uit te leggen hoor, de een is gewoon introvert en de ander outrovert! Kan ik niks aan doen!

Hey maar als je gek van me word moet je t gewoon zeggen dan probeer ik me een beetje in te houden!

Maar wat jeroen dus al zei ik wil weten of er meer mensen zijn die pesten als hun eigen schuld zien en dan automultatie als gevolg hebben! crying.gif

Ja dat heb ik zelf heel erg sad.gif Ik heb nu 80 littekens maar ja
Acceptatie
hey meis (wicca-girly) please niet teveel in details treden he?! crying.gif
Legolas_Greenleaf
Liever niet té veel in detail treden svp.

Voor meer info over de regels hier, zie dit topic.

(Ik post ze maar ff)

Wat jullie hier doen is in principe niet tegen de regels, maar liever geen details, mensen willen hier hun lunch/avondeten nog wel binnenhouden, vermoed ik zo. hypocrite.gif
Acceptatie
QUOTE(Legolas_Greenleaf @ Mar 14 2004, 21:18 )

(Ik post ze maar ff)

Wat jullie hier doen is in principe niet tegen de regels, maar liever geen details, mensen willen hier hun lunch/avondeten nog wel binnenhouden, vermoed ik zo. hypocrite.gif

Gamma, maar goed nu heb ik alleen van wica-girlly een antwoord.... zijn er nog meer mensen?
femkeb
QUOTE(Acceptatie @ Mar 15 2004, 16:48 )
QUOTE(Legolas_Greenleaf @ Mar 14 2004, 21:18 )

(Ik post ze maar ff)

Gamma, maar goed nu heb ik alleen van wica-girlly een antwoord.... zijn er nog meer mensen?

Ok dan krijg je van mij een antwoord. Am is iets waar ikzelf wel mee geconfronteerd ben (al is het weinig... een zus van mijn vriendin is zwaar depressief) en verder hoor je er natuurlijk veel van via de bekende bladen, internet en andere fora. Ik kan me er niet zo goed in verplaatsen en het is (denk ik) ook nooit iets wat ik zelf ooit zou doen. Natuurlijk wordt ik nu veel minder tot niet gepest, maar ook toen ik nog wel gepest werd had ik nooit het idee om mezelf iets aan te doen. Gewoon omdat ik persoonlijk het gevoel heb dat anderen mij nooit zover kunnen krijgen (als het ware) er nog een schepje bovenop te gooien voor wat zij al begonnen zijn (ok klinkt erg vaag, maar ik hoop dat je het begrijpt). Zo ben ik gewoon niet.

Het punt daarnaast is denk ik ook dat ik al een poosje niet meer gepest ben (naast natuurlijk de opmerkingen die wel eens worden gemaakt in de gangen op school, of mensen die iets te ondoordacht zijn met wat ze zeggen) en dus het al voor een groot deel aan het verwerken ben/verwerkt hebt.

Daarom is am voor mij gewoon geen optie en zal het (naar mijn gevoel) ook nooit zijn. Gewoon omdat ik mijzelf niet zou kunnen straffen (of vanuit welke reden het dan ook gebeurt) voor wat anderen mij aandoen.

Hiermee veroordeel ik absoluut geen mensen, want ik kan zeker wel situaties indenken waar het heel lastig is om "normaal" (als er al zoiet is) te blijven denken als je zo de grond in wordt geboord of je erg depressief voelt.
Acceptatie
Het gevoel hebben dat niemand je hier op aarde wil hebben, das voor mij een gevolg door het pesten en de opmerkingen! Als je er heilig in gelooft dat er na dit leven iets mooiers komt (en dat kan van alles zijn, hemel, reincarnatie noem maar op)..... maar zelfs als er niets zou zijn! Bij mij kwam/komt het gevoel op druipen dat alles beter kan zijn dan dit.....

Het gevoel is gewoon onbeschrijfelijk als mensen eens wisten wat ze mij aan doen/hebben gedaan. En wat ze ook andere aan doen!

Nog steeds het gevoel hebben dat niemand mij hier op aarde wil crying.gif
Jeroen
ik heb nooit over zm. ofzo gedacht, dat nooit. maar wel van "als ik morgen gewoon niet meer wakker wordt.." maar dat is nu (gelukkig!) niet meer zo..

eerder andersom biggrin.gif
Acceptatie
Ja, tja ik heb dat nu ook steeds meer maar als het flink rot gaat... tja nu is het meer een soort gewoonte en dwang.... net zoals roken een dwang is om je frustraties kwijt te raken of met kussens gooien!
Loez
Ja, de vriendin van iemand... ff wat anders over n vriendin van mij... als dat mag...
Een vriendin van mij heeft anorexia gehad, is bijna op t randje geweest, maar alles is uiteindelijk wel weer goed gekomen.
Zo dat moest ik ff kwijt...
Thanx!
Maeve
QUOTE(Loez @ Apr 8 2004, 16:39 )
Ja, de vriendin van iemand... ff wat anders over n vriendin van mij... als dat mag...
Een vriendin van mij heeft anorexia gehad, is bijna op t randje geweest, maar alles is uiteindelijk wel weer goed gekomen.
Zo dat moest ik ff kwijt...
Thanx!

Ik weet wat je voelt/voelde en bedoeld. Ik heb het ook een keer gehad bij een vriendin van me en die heeft het jammer genoeg niet overleefd crying.gif crying.gif crying.gif crying.gif
Maar verder snap ik het best hoor aai.gif
Loez
Oke, dankje... Jammer dat het met jou vriendin zo afgelopen is...
Maeve
QUOTE(Loez @ Apr 8 2004, 18:13 )
Oke, dankje... Jammer dat het met jou vriendin zo afgelopen is...

Graag gedaan smile.gif Ja maar ik ben al super veel vrienden kwijtgeraakt aan dat soort dingen crying.gif
Loez
Ja oke, maar dan kan t toch wel jammer zijn?
Ja mag was mn beste vriendin, daardoor zijn we wel uitelkaar gegroeid
maar ik had het tog heel erg gevonden als ze het niet overleefd had...
Acceptatie
sorry voor je vriendinnen, loez en wicca-girly.....

Maar kunnen we ff terug komen op mijn vraag wat het zit me nogal dwars!!!!
Loez
Vertel acceptatie, ik weet niet wat je vraag is;
wat is je vraag? Tuurlijk kunnen we jou ook helpen!
Acceptatie
(van mezelf)]ik ben blij dat het bij jou en mij nog niet zo ver is gekomen! Zou ik hier misschien een discussie mee kunnen openen met motivaties van mensen waarom ze het proberen en wat voor gevoelens ze hebben??? (MAG DAT??? jeroen????)

dit was mijn vraag, de gevoelens en motivaties voor snijden enz.
En of andere mensen misschien de zelfde gedachtens en gevoelens hebben als ik!

(van mezelf) Het gevoel hebben dat niemand je hier op aarde wil hebben, das voor mij een gevolg door het pesten en de opmerkingen! Als je er heilig in gelooft dat er na dit leven iets mooiers komt (en dat kan van alles zijn, hemel, reincarnatie noem maar op)..... maar zelfs als er niets zou zijn! Bij mij kwam/komt het gevoel op druipen dat alles beter kan zijn dan dit.....
Loez
Ja... ik snap nog niet waar het over gaat, maar dat zal wel aan mijzelf liggen...
Acceptatie
Het gaat over zelfmoord pogingen en zelf multatie...... en als mensen dat doen wat voor gevoelens ze hebben wat voor motivatie erachter zitten enz....
Loez
Vind je t heel erg als ik me met dat niet bemoei?
Ik heb al veel te lang zo depri gedacht, I'm sorry
Acceptatie
QUOTE(Loez @ Apr 9 2004, 20:41 )
Vind je t heel erg als ik me met dat niet bemoei?
Ik heb al veel te lang zo depri gedacht, I'm sorry

Tuurlijk vind ik dat niet erg, je mag erover praten wanneer je er zelf klaar voor bent en er zelf over wilt praten! Ik neem je niks kwalijk niks moet hier, behalfe je aan de regels houden maar dat is logisch!
Loez
Er heeft nog niemand mij gezegd dat ik me niet aan de regels houd...
Loez
Mijn excuses als dat wat bot over komt, zo ist niet bedoelt
Loez
Bij nader inzien wil ik er ook nog wel wat over zeggen, als dat mag wink.gif
Ik heb ook wel gedacht van ik wil dit niet meer, laat mij niet meer wakker worden ed (Jeroen zeg t ff als k te ver ga)
Maar het lost niets op.
Je laat alleen mensen achter die ontzettend verdrietig zijn, en niet weten waarom
je zoiets gedaan hebt...
Denk jij eraan dan?
Acceptatie
nouja tuurlijk denk ik aan mijn familie enz.... bij mij is het nu ook meer een soort van manier om heftige gevoelens kwijt te raken omdat ik zoveel gevoelens heb opgebouwd.... sommige mensen roken andere lopen hard enz..... om die gevoelens kwijt te raken en ik tja ik doe het op deze manier

en ik wil er meer stoppen ben er ook mee gestopt
Jeroen
zoals et nu gaat mag et nog smile.gif je mag trws wel gewoon zeggen waar et over gaat, maar manieren noemen zoals eerst gaat gewoon net te ver ..

(overigens, onze parnters tegenpesten.nl, die hebben een snijden-topic, anders moet je binnenkort daar es kijken. Binnenkort hoef je je daar niet aan te melden: de inloggegevens van de forums van tegenpesten en pestforum worden uitgewisseld.)
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.