zoals in het voorsteltopic gezegd ben ik vroeger veel geplaagd(op de basischool) en gepest in de brugklas. Dit was 9 op de 10x puur om hoe ik eruitzag.
Ik ben een meisje..en val op jongens. Maar ik hou meer van de herenkleding, hou namelijk niet van strakke kleding..oke, een tijdje droeg ik altijd "tenten"...behalve op de basischool..droeg "kinderkleding", zoals loony tunes truien..etc.
Ik ben denk ik altijd een beetje verlegen/onzeker geweest..
maargoed het plagen begon op de basischool, omdat ik slecht was in gymen, droeg een bril, etc..etc. Maar ik was mezelf..en wist grotendeels al wie ik was.
Daarna brugklas(rampklas)..tijdens de werkweek wilde ik op bepaald moment naar huis..en belde toen mijn moeder op en zei dat..maar mijn moeder wist fysiek niet hoe te komen waar ik was..er was ov, en mijn ma kan geen auto-rijden.
De enige persoon die ik hier in NL heb is mijn moeder. En in de brugklas ben ik 2 of 3x uitgemaakt voor lesbo/travestiet en verder riepen ze vaak sint-franciscus naar me(ik heet francisca) en in de buurt is een ziekenhuis dat het st. franciscus gasthuis heet of heette in die tijd.
Ik kwam vanuit de "ideale" basischool, die helemaal normaal was...er werd geplaagd..maar had nog nooit te maken gehad met pesten en of geweld.
En de school waar ik terecht kwam..om het simpel te zeggen in de brugklas is 1 haverwege van school getrapt omdat hij een leraar had bedrijgd..en er werd gezegd dat die jongen rondliep met messen, en er waren nog 3 grote pestkoppen, waaronder 1 die op z'n 13e blowde/rookte..etc..etc.
En ik kwam daar met 13 jaar terecht..maar een kind van 13 dat veel veranderingen meemaakte..o.a. op seksueel gebied..begon dingen te voelen..etc.
Maar ik ben altijd heel gevoelig geweest voor opmerkingen(kende die niet in de basischooltijd).
En als kind had ik altijd al zoiets van ben ik meisje of jongen..alleen vanwege kleding...maar ipv dat ik het ongewenste veranderde of juist meer mezelf accepteerde..heeft die "klote klas" mij helemaal in de war geschopt...maar dit was altijd onduidelijk voor mezelf.
Mijn moeder had toen een burn-out en begreep mijn signalen van pesterijen niet..en we waren beiden ook nog hulpverleners aan 2 kinderen die gigantisch mishandeld werden door hun vader(ik ben getuige geweest van alle klappen met de riem als met 1x met een strijkijzertouw of hout
En bijv. de seksuele ontdekking ben ik aan het afmaken...maar ik weet niet meer wat of wie ik ben..het ene moment denk ik jongen te zijn, andere momenten vrouw..andere momenten geen één...en het andere wil ik dolgraag een dier en vooral een kat zijn
En bij is het meer een emocioneel probleem..want ik ben een meisje en val op jongens(ideaal en logisch)of dat denk ik iig.
Maar ik ben iig mentaal super ontwikkeld..en mijn emotionele kant is een beetje onderontwikkeld..en hierdoor zijn er 2 ikkes...die weer 1 moeten worden.
Want ik ben aan de ene kant de volwassene persoon, en op andere moment ben ik het kind van de basischool..en soms de koppige/eigenwijze puber.
Maar iig door o.a. het pesten en andere dingen die ik heb meegemaakt en niet goed heb kunnen verwerken(wat ik nu grotendeels al gedaan heb...) ben ik gigantisch ind e war.