Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Het Verhaal Van Leroy
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
leroy
Hallo
ik werd vroeger en word nu ook nog gepest al sinds ik in groep 3 zat
ik zit nu in 2 de eigenlijk is het op de middelbare school alleen maar erger geworden
ik heb ook al een sova (sociale vaardigheden cursus) cursus gedaan dat hielp wel een heel klein beetje
deze week ben ik echt helemaal over de rooie gegaan, in elk lokaal van onze school staat een potje met
desinfecteer middel tegen influenza A voor die zeep ben ik allergisch toen de leraar even weg was smeerde een jongen een handje vol desinfecteer op mijn gezicht toen werd ik heel boos hij rede gelijk weg en zat een beetje rondjes te rennen later ging een andere jongen z`n been uitsteken zodat ik viel toen stond ik dus weer op en rende weer achter hem aan toen kwam de leraar weer binnen en begon mij aantespreken toen werd ik pas echt heel boos ik had niks gedaan en ik kreeg dus straf ik ben dus buiten het lokaal gerend en ben op een rustig plekje gaan zitten waar niemand me zomaar zou gaan zoeken ik heb daar gewoon de hele les gezeten en het was de laatste les en eigenlijk was iedereen al weg naar huis. toen heb ik mijn mentor opgezocht en die was al naar huis toen zag mijn Engels lerares me en die ging toen gelukkig even rustig met me praten was toen weer rustig en toen heeft zij mijn ouders en mentor mijn mentor wist het al , ik moest maar naar mijn ouders bellen van haar maar dat vond ik te moeilijk om toen te doen dus begon eigenlijk gelijk al te huilen toen ik me moeder hoorde toen heeft mijn engelslerares maar mijn moeder gebeld toen heeft mijn moeder me opgehaald en even met de directeur gepraat ik kreeg dus de opdracht om van de directeur om mijn levensverhaal op te schrijven maar dat doet er nu niet toe ik weet niet wat er tot nu toe gaat gebeuren maar ik hoop wel dat het goedkomt.

Nieuw onderwerp: vorig jaar zat mijn vriend in een andere klas want hij is 1 lager gekomen nu hij bij mij in de klas zit loopt hij alleen maar achter de pester aan en heb ik dus helemaal geen vrienden meer in mijn klas ik weet niet waarop hij het doet
en volgens mij weet ik waarom ik gepest word

ik ben de slimste jongen van de klas

ze vinden het leuk als ik boos ben

maar waarom is het eigenlijk leuk om iemand pijn te doen of helemaal ''kapot'' te maken
ze moeten het zelf maar eens voelen
als ik er een pol bij zou zetten en het is aan de pester kon laten zien dan weet hij wel wie de waarheid spreekt
leroy
QUOTE(leroy @ Sep 19 2009, 23:50 ) *
Hallo
ik werd vroeger en word nu ook nog gepest al sinds ik in groep 3 zat
ik zit nu in 2 de eigenlijk is het op de middelbare school alleen maar erger geworden
ik heb ook al een sofa (sociale vaardigheden cursus) cursus gedaan dat hielp wel een heel klein beetje
deze week ben ik echt helemaal over de rooie gegaan, in elk lokaal van onze school staat een potje met
desinfecteer middel tegen influenza A voor die zeep ben ik allergies toen de leraar even weg was smeerde een jongen een handje vol desinfecteer op mijn gezicht toen werd ik heel boos hij rede gelijk weg en zat een beetje rondjes te rennen later ging een andere jongen z`n been uitsteken zodat ik viel toen stond ik dus weer op en rende weer achter hem aan toen kwam de leraar weer binnen en begon mij aantespreken toen werd ik pas echt heel boos ik had niks gedaan en ik kreeg dus straf ik ben dus buiten het lokaal gerend en ben op een rustig plekje gaan zitten waar neimand me zomaar zou gaan zoeken ik heb daar gewoon de hele les gezeten en het was de laatste les en eigenlijk was iedereen al weg naar huis. toen heb ik mijn mentor opgezocht en die was al naar huis toen zag mijn engels lerares me en die ging toen gelukkig even rustig met me praten was toen weer rustig en toen heeft zij mijn ouders en mentor mijn mentor wist het al , ik moest maar naar mijn ouders bellen van haar maar dat vond ik te moeilijk om toen te doen dus begon eigenlijk gelijk al te huilen toen ik me moeder hoorde toen heeft mijn engelslerares maar mijn moeder gebelt toen heeft mijn moeder me opgehaalt en even met de directeur gepraat ik kreeg dus de opdracht om van de directeur om mijn levensverhaal op te schrijven maar dat doet er nu niet toe ik weet niet wat er tot niu toe gaat gebeuren maar ik hoop wel dat het goedkomt. Nieuw onderwerp: vorigjaar zat mijn vriend in een andere klas want hij is 1 lager gekomen nu hij bij mij in de klas zit loopt hij alleen maar achter de pester aan en heb ik dus helemaal geen vrienden meer in mijn klas ik weet niet waarop hij het doet
en volgensmij weet ik waarom ik gepest word

ik ben de slimstje jongen van de klas

ze vinden het leuk als ik boos ben

maar waarom is het eigenlijk leuk om iemand pijn te doen of helemaal ''kapot'' te maken
ze moeten het zelf maar eens voelen
als ik er een pol bij zou zetten en het is aan de pester kon laten zien dan weet hij wel wie de waarheid spreekt

en als dit teveel is en je hebt ff geen tijd hebt lees het wel alsjeblieft even zo zie je ook wel een beetje wat er omgaat in de gedachten van een slachtoffer en dit is maar 1 van de dingen zo kan ik er nog wel 50 bedenken
swalsky
Hoi Leroy,

Allereerst welkom hier op het forum

Er gebeurt zo te lezen heel erg veel. Zelfs de directeur is op de hoogte en bemoeit zich ermee.
Waarom heeft hij eigenlijk gevraagd om je levensverhaal op te schrijven?

Swalsky
leroy
mijn directeur zou het gebruiken om er bepaalde punten van te maken waar een leraar op moet gaan letten en dan zou hij ook wat maken waar ik vooral op moet letten
Martin
Hallo Leroy,

Heb je al iets gehoord van je leraren of directeur?
Anonimous
Eey leroy, het klinkt misschien stom maar sla 1 iemand is een keer héél hard, dat iedereen ziet dat je niet zwak bent maar juist sterk, is misschien een stom idee maar dat heb ik ook keer gedaan en het hielp echt! ik hoefde alleen boos naar hem te kijken en hij was stil nadat ik hem 1 keer geslagen had.
Ninja
QUOTE(Anonimous @ Sep 22 2009, 16:42 ) *
Eey leroy, het klinkt misschien stom maar sla 1 iemand is een keer héél hard, dat iedereen ziet dat je niet zwak bent maar juist sterk, is misschien een stom idee maar dat heb ik ook keer gedaan en het hielp echt! ik hoefde alleen boos naar hem te kijken en hij was stil nadat ik hem 1 keer geslagen had.

Slaan zou ik ten alle tijden afraden.

Geweld kan namelijk 2 dingen uitroepen, optie 1 is dat mensen bang voor je worden en dus uit angst niets meer doen, dit is slechts in 5% van de gevallen zo, dan loopt t als boven beschreven.

Die andere 95% is, geweld roept geweld op... Actie = Reactie...
Dat betekend dat he door zelf te gaan slaan, een reactie in die trant oproept, dus dat je een meerderheid tegenover je krijgt... De weg van de woorden is beter dan de weg wvan gevecht...

Zoals een slimme japanner ooit zei:
"Een gevecht kan je niet winnen, zodra je een gevecht aangaat heb je al verloren"
Martin
@Anonimous:

Wat mij opvalt is dat jij vaak geweld als oplossing ziet. Ik ben het niet met je eens, maar stel je eens voor dat Leroy een stuk kleiner of zwakker is als zijn pesters. Dan wordt hij straks naast het pesten ook fysiek mishandeld mocht hij een gevecht verliezen.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.