Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Mijn Verhaal
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
mirjam
mijn verhaal begon in groep zeven...
een paar oudere jongens stonden me op tewachten toen ik uit school kwam, ze zeiden
dat ik beter niet naar huis kon gaan omdat daar iemand zou staan die me inelkaar zou slaan.
ik trok me er niets van aan want hoe zou dat nou kunnen?
en inderdaad er stond helemaal niemand.
zo ging het een paar dagen met het zelfde geklets.
na een poos hielden ze ermee op totdat er
op een dag zat er een brief in mijn tas zat:
Ga niet naar huis
weer trok ik me er niets van aan. maar deze keer stond er wel iemand, het was een jongen
hij bedreigde me met een mes en zei dathij me iets aan zou doen als ik al maar iets deed dat hen niet aan stond...

ga andere keer veder...
(beetje eeh, nou ja crying.gif )
Martin
Wat heb je gedaan nadat je met een mes ben bedreigd? Ben je naar de politie of een leraar gestapt?
mirjam
nou dat klinkt misschien heel stom maar ik heb niets gedaan ik durfde het gewoon niet
naar huis kon ik ook niet want mijn ouders hadden het te druk met (moeilijk uit te leggen) iets anders
... sad.gif
Boogschutter
QUOTE(mirjam @ Oct 30 2009, 09:17 ) *
nou dat klinkt misschien heel stom maar ik heb niets gedaan ik durfde het gewoon niet
naar huis kon ik ook niet want mijn ouders hadden het te druk met (moeilijk uit te leggen) iets anders
... sad.gif

Beste Mirjam,

Je schrijft, dat je niks tegen je ouders gezegd hebt, omdat ze het te druk hadden met iets anders en dat het moeilijk uit te leggen is wat dat precies was. Zou je het toch willen proberen, want ik zou graag willen weten waarom je niks tegen je ouders hebt gezegd. Wat was er op dat moment belangrijker dan jij ?

groetjes,

Boogschutter
surfer
ik zou het zeker tegen mijn ouders zeggen, als je bedreigd wordt door een mes, en ook zeker naar de politie stappen. Mijn broer heeft ook is zo iemand aangegeven en een half jaar later
zat die man vast achter de tralies
Martin
Als je wordt bedreigd met een mes zou ik wel stappen ondernemen. De politie zal zo'n zaak zeker wel serieus nemen.
Purno
Dit is geen pesten meer, maar bedreiging met de dood (mes en brief)
Als de brief bewaard is heb je i.i.g. bewijs. Er zijn mensen voor minder de gevangenis in gegaan dus ik zou wel zeker naar de politie gaan.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.