QUOTE(anoniem2312 @ Sep 8 2009, 17:45 )

Ik ben een jongen op de hoge school en ik word gepest. Weliswaar niet met slaan en schoppen maar met woorden wat ook heel pijn kan doen. Ik ben over het algemeen best populair op school en daar ben ik heel blij om maar het probleem is dat ik heel erg aardig ben en niet van mij afsla. Daardoor ben ik het doelwit ben geworden van pesten. Het gaat over 2 mensen en echt IEDERE kans die ze krijgen schelden ze naar mij, wat ik heel vernederendend vind omdat ze dan meestal in een groep staan, die mij kennen maar niet persoonlijk, waardoor ik dus neergezet word als watje. Dit is al 2 jaar aan de gang. Het eerste jaar zat ik bij ze in de klas en het tweede jaar, ben ik nu mee bezig, daar zit ik niet bij ze in de klas maar in de gym dus wel. Dan loop ik naar de kleedkamer toe om me om te kleden en dan word er vanaf het veld geroepen "bolle" of "waarom rol je niet wat"! Wat dus nergens opslaat want ik heb geen asociaal overgewicht ofzo. Ik had deze middag wel het lef om terug te praten en niet te negeren maar ik mis gewoon de kracht om echt indruk te maken want als ze er aan komen zakt mijn zelfvertrouwen weer helemaal in.
Ik vraag me altijd af waarom het zo moet, het zit in mijn hoofd zo van : "als je aardig doet krijg je ook weer aardigheid terug". Blijkbaar geldt dat dus niet voor die personen.
Btw er is een die het echt doet, die andere doet meestal gewoon mee maar die persoon is een halve kop kleiner dan mij dus ik schaam me altijd kapot dat ik gewoon zo over mij heen laat lopen door zon scharminkel.
Ik heb er wel aan gedacht om hem eens op zijn plaats te wijzen maar ik ben daar gewoon te aardig voor. Iedere keer tel ik de dagen af dat ik weer gym heb want dan is het het ergst. Zo kan ik gewoon geen lol hebben in het leven ik wil niet leven met het idee morgen mischien weer uigescholden te worden. Ik wil gewoon mijn eigen ding doen met andere vrienden en niet iedere keer weer de grond in gedrukt worden
IK BEN HEEL DANKBAAR AAN DEZE SITE DAT IK MIJN VERHAAL HIER KWIJT KAN HET LUCHT HEEL ERG OP

Ik heb even wat leestekens toegevoegd, is wat handiger om te lezen

.
Als het maar twee personen zijn, zou ik de moed bijéén rapen en die is goed op zijn plaats zetten. Laat je leven niet bepalen door één ambetanterik. Mss zijn die jongens wel jaloers omdat je zo populair bent op school?
Vroeger werd ik ook is uitgemaakt vanuit een groepje. Het kwam van een blaaskaak. Overal waar je stond kon je die gast horen. Ik werd uitgemaakt voor "bah die janet stinkt". (Jawel in de hogeschool 20+ jaar, je kunt het niet geloven). Ik ben toen op die gast afgestapt en heb die agressief verbaal uitgemaakt. Die gasten van de groep waren met hem aan het lachen want hij stond daar met zen mond vol tanden. Nooit heeft die nog iets gedaan.