marleen
Aug 25 2009, 19:29
Op de eerste dag van haar nieuwe school werd ik gebeld, of ik 3 kwartier eerder wilde komen? Ik dacht dat begint al goed, er werd verteld dat ze al snel door hadden dat ze beschadigd is. Ze raden aan om zo snel mogelijk speltherapie te regelen voor haar, anders gaat het helemaal fout.Dat de vorige school genoten zoveel leed hebben veroorzaakt had ik niet in de gaten,ik hoop dat ze van alle kanten wordt geholpen om een zo normaal mogelijke schooltijd te kunnen door lopen.Omdat het erg lang duurde voor dat ze naar de nieuwe school mocht gaan, is het pesten,mishandelen enz te lang door gegaan.
swalsky
Aug 26 2009, 07:47
gelukkig heeft de nieuwe school direct gereageerd en gaan jullie nu een goed traject in.
Hebben ze ook aangegeven waar je dit kunt gaan doen, hoe dit kan en wat er allemaal bij komt kijken? of heb je alleen meer een mededeling gekregen dat ze zo snel mogelijk op therapie moet?
marleen
Aug 26 2009, 17:29
De school maatschappelijkwerkster gaat mij nog bellen en kan me dan meer info geven, bij google is er weinig te vinden. Er zijn maar heel weinig speltherapuiten.Neurofeedback is ook erg goed maar wordt niet vergoed en is heel erg prijzig.
swalsky
Aug 27 2009, 11:01
Je zult onderstaande link ook wel gevonden hebben, maar ik vond hem erg duidelijk
http://www.speltherapie.net/content-9-wat-...e