Ik begin nu toch echt het punt te bereiken waar ik een beslissing moet maken om of te verhuizen uit mijn stad of de schoften/ratten/praatjesmakers/populaire leugenaars/betweters/haatdragers opzoek en de t in beuk. Op zijn minst.
Ik voel mezelf veranderen in iets wat alles behalve positief is. Ik ben van een gevoelige liefhebbende jongen veranderd in iemand waar ik echt niet meer trots op kan zijn.
In de loop van vier jaar en ontelbare keren van uitlokkingen, verdraaingen en door het slijk halende praktijken ben ik uitgegroeid tot een haat dragend persoon. En het vreet me op van binnen. Ik wens die mensen de ergste dingen toe.
Liefde verslaat niet alles. En het goede is niet in balans met het kwade. Niet meer, daar hebben ze echt hard hun best op gedaan. En het werkt. Het is echt heel simpel en het werkt. Je hoeft daar echt geen professor voor te zijn. Blijf de algemeen afgesproken beldigingen (lozer/wijzerd/junk/gek) maar herhalen en mensen vreten het op als zoete koek. Vooral als je anders bent. En je niet laat intimideren. Wat the f kan ik er aan doen dat ik f ing psychoze gevoelig ben. En zo nu en dan op straat overkom als iemand die net een kilo speed naar binnen heb gewerkt als ik een paar stressvolle momenten heb gehad.
En ja ik rook zo nu en dan een blowtje. Word ik rustig van. 15% van de nederlandse bevolking doet dat. Weet je hoeveel mensen dat zijn
Maar nee ik ben bijzonder in dat opzicht
En ik ben na een hoop gezeik in het Russisch leger gewoon echt niet meer bang voor klappen. En ik weet dat als het er op aan komt ik ze de grond in kan boren mochten de verhoudingen eerlijk blijven.
Maar dit blijkt een perfecte motivatie voor een gekrengde ego. Want hoe kan dat nu je bent niet bang voor me. Ook niet als ik er honderden bij haal. En s hit je blijft eerlijk over je situatie en haalt er zelf geen mensen bij omdat je denkt dat dit je eigen probleem is en je mensen niet met je eigen s hit wil beladen. hmmm ja um in je gezicht durf ik het niet te zeggen. Na ja geen probleem ik span gewoon anderen voor mijn karretje. Probleem opgelost. Oh wacht ik weet nog wat ik help een paar geruchten de wereld in en krijg je zo wel klein. Oh dat werkt ook al niet s hit ja ik heb nu geen keus want mijn eigen reputatie staat op het spel want stel je eens voor dat ze horen wat je te zeggen hebt en eigenlijk op vele punten gewoon gelijk hebt. Yep dat moet ik uit alle macht tegenwerken.
Alle banale kleingeestige bekrompen onzekerheid op een stokje.