Maar al heel gauw hoor ik weinig tot niets, krijg in ieder geval het gevoel dat ze minder belangstelling hebben.
Ik heb dat betreft veel geduld en wacht eerst een poos af en blijf enthousiast. Na een poos ben ik ook een persoon dat voor zichzelf op komt en/of vragen gaat stellen.
Tot nu toe hebben de meeste mensen mij vaak verkeerd opgevat en lopen ze bij me weg en of nog erger willen ze niets met mij te maken hebben.Dit gebeurd al jaren en er zijn ook een aantal geweest die naderhand niet een goed woord voor me over hadden(veel leugens), waardoor het mij steeds lastiger is gemaakt.
Zal graag willen weten wat ik anders zou kunnen doen, zodat mensen wel willen zien wie ik werkelijk ben.
Men heeft wel eens gezegd dat mijn verwachtingen te hoog liggen, maar ik ben iemand dat zich best alleen kan vermaken en dus ook veel alleen onderneemt(soms denk ik wel dat dit de mensen afschrikt).
Claim ook niemand voor mijn gevoel want, ik heb zeker respect wanneer de ander wel meer vrienden heeft en dus niet altijd tijd heeft.
Met werken heb ik geen problemen, maar collega's is natuurlijk anders dan vrienden(ik houd dat liever gescheiden).
Misschien heeft iemand een tip voor mij en of herkent dit verhaal, want zelfs op een sport gaan heeft geen vruchten afgeworpen. (Vraag me echt wel eens af hoe men tegenwoordig vriendschap ziet).
Groetjes A