Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Gepest
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
Senbonzakura
Ik werd gepest sinds toen ik in groep 3 zat volgens mij. Ik werd uitgescholden en opgewacht. Het slaat echt nergens op!! verymad.gif Het pesten ging heel lang door, maar uiteindelijk werd het steeds minder. smile.gif

Waar ik me aan erger is dat als je tegen een juf of meester zegt dat je gepest wordt, dan dat ze er niks aan doen. Gewoon alsof er niks aan de hand is. mad.gif

Je hebt natuurlijk ook mensen die niet gepest zijn geweest, die hebben eigenlijk als je het zo bekijkt geluk. excl.gif

Pas na groep 8 volgens mij hield het pesten pas op.

swalsky
Hoi Senbonzakura,

Ik neem aan dat je nu ergens op de middelbare school zit.
Is het pesten nu helemaal gestopt en heb je nergens last meer van?

groetjes

Swalsky
Senbonzakura
Hoi Swalsky,

Ik zit nu op de middelbare school, en het pesten is nu wel gestopt vind ik.
Senbonzakura
QUOTE(Senbonzakura @ Aug 18 2009, 15:28 ) *
en het pesten is nu wel gestopt vind ik.

Eigenlijk was het niet gestopt, het gaat nu trouwens eigenlijk nog steeds door. Maarja..., gewoon negeren.
swalsky
Hoi Senbonzakura,

zijn het dan dingen die ze tegen je roepen, of juist meer tegen je doen?

Negeren wordt wel heel vaak gezegd als een oplossing, maar dat kan nooit de hele oplossing zijn, want dan verandert er niks.
Heb je nog zelf ideeën of mogelijkheden waarmee je tegen het pesten kunt ingaan om het te laten stoppen?
Martin
Zijn de mensen die je nu pesten op de middelbare school dezelfde als op de basisschool?
Senbonzakura
QUOTE(swalsky @ Sep 8 2009, 16:44 ) *
Hoi Senbonzakura,

zijn het dan dingen die ze tegen je roepen, of juist meer tegen je doen?

Negeren wordt wel heel vaak gezegd als een oplossing, maar dat kan nooit de hele oplossing zijn, want dan verandert er niks.
Heb je nog zelf ideeën of mogelijkheden waarmee je tegen het pesten kunt ingaan om het te laten stoppen?

Allebei wel.

Klopt, negeren helpt niet altijd. Als negeren niet helpt, dan gewoon naar de mentor toe te gaan.

QUOTE(Martin @ Sep 9 2009, 08:46 ) *
Zijn de mensen die je nu pesten op de middelbare school dezelfde als op de basisschool?

Nee, het zijn eigenlijk nieuwe mensen.
surfer
Waarom reageert die juf daar niet op ??! Ofwel interesseert het haar niet ofwel heeft ze zelf schrik om gepest te worden.
Senbonzakura
De docent ziet het zeker niet en/of hoort het zeker niet.
Martin
Kan je niet een leraar of lerares in vertrouwen nemen en je situatie uitleggen?
Senbonzakura
Het is nu eigenlijk alleen nog maar plagen, begin er al een beetje aan te wennen. laugh.gif
Senbonzakura
Hoewel het nu eigenlijk toch weer heel erg irritant is, maar er zal wel een oplossing voor worden gevonden.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.