Ik ben trots op mijzelf, ik ben een zwaan geworden!!
Net zoals zovelen van jullie ben ik ook gepest. Ik kan een heel groot verhaal maken met al mijn nare ervaringen, maar er zijn al zoveel nare verhalen door nare pesters. Laat ik er eens verandering in brengen en een mooi verhaal neerzetten. Misschien heb je er nog wat aan?
Je zal je nu klein en rot voelen, waardeloos, zonder enig zelfrespect, zelfvertrouwen. Je voelt geen liefde meer, ziet het niet meer. Je voelt je kapot van binnen, alsof het nooit meer zal helen, zo veel pijn.... Zo voelde ik mij ook. Alsof het nooit, nooit meer beter kon worden. Maar tijden veranderen....
Ik ben veranderd, en hoe! Ik was zo lelijk en kapot, en nu voel ik mij zo mooi!!
Ik heb zelfrespect, ik heb zelfvertrouwen, ik voel me goed, gelukkig. Ik heb lieve vrienden, ik waardeer mijn familie weer. Het pesten is achter mij, en de wereld staat voor mij open. De pijn is weg, nu voel ik liefde. Ja, ik voel me echt gelukkig!
En weet je, dat gaat jou ook overkomen! De tijd zal het leren. Het is een kwestie van tijd. Jij zelf zal er ook voor moeten knokken. Vecht ervoor, want echt, je bent het waard! De pesters zijn het niet waard om jou te zien lijden, ga ervoor en kies voor geluk, ook al is het in de kleine dingen, het leven is het waard! Bee happee!!
(en tja, misschien is het simpel wat ik zei, maar het komt eraan dat jij dit ook zal beleven!!)