Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Reunie Gehad
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
liekske1976
Ik twijfelde eigenlijk er niet aan om er naar toe te gaan, toen ik te horen kreeg dat ik een reunie kreeg van die school. Ik ben er altijd flink op gepest maar niet zo erg als de school die daar opvolgde. Ik wilde laten zien dat het met mij goed ging en wat ervan mij geworden is. Ik heb een hoop moeilijke periodes naar hen moeten verwerken, varierend van pesten tot mishandeling en mijn vriend die vreemd ging en in één keer niet meer van mij hield. Tegen die tijd stortte eigenlijk mijn wereld in. Deze heb ik op eigen kracht steen voor steen weer terug opgebouwd en ik heb een nieuwe partner, ik woon heel ergens anders, mijn ouders heb ik het vergeven en gaat het weer goed, ik studeer en heb een leuke baan waar mensen mij waderen. Met andere woorden ik ben gelukkig en hoopte mss ergens diep in mijn hart dat de mensen die mij altijd gepest hadden dat niet waren.