Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Krom Groeien Bang Zijn Niet Meer Slapen
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
marleen
Nadat ze een loopoor had is het begonnen,ze is ook slechthorend en wacht op een indicatie voor een dovenschool. Veilig is ze al lang niet meer op school, ze wordt belaagd als ze de school binnen gaat en het houd pas op als ze bij mij smiddags weer in de auto zit. Ooit hebben we haar thuis gehouden en hebben toen gedreigd met de politie en de inspectie, dat heeft even geholpen.Ze groeid krom is bang en depresief, slaapt ook slecht enz. Wat gebeurd er als ik haar weer thuis hou, dit kan zo geen dag langer meer.
syl
ik vind dat je recht hebt om veiligheid te eisen, op een of andere manier. Als jij je kind thuis houd omdat het niet veilig voor haar is op school, is het aan de school om het tegendeel te bewijzen.

Er loopt hier ergens anders ook een topic over smile.gif ik zoek het even voor je op!
syl
deze zocht ik smile.gif

http://pestforum.nl/forum/index.php?showtopic=2702&hl=
marleen
Bedankt ik heb daar gereageerd, en hoop daar iets te vinden waar ik wat aan heb.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.