Hey, als aller eerst wil ik je bedanken omdat je dit bericht leest.
Wat is er aande hand?
Bij mij zit een jongen in de klas en die verteld allemaal roddels over mijn vrienden ( zitten op een andere school) omdat hij daar ruzie mee heeft en ik mogt die jongen gewoon maar onze vriende groep had afgesproken als er wat geroddeld werd over iemand zouden we dat tegen elkaar zeggen dus ik vertelde dat en toen wou die groep dus die jongen gaan slaan ( woont in het zelfde dorp als mij ) en toen heb ik gezegt: nee doe dat niet los je tog niks mee op. maar later kwam ik erachter dat ze hem tog hadden geslagen waar ik dus niks van af wist. en die jongen heeft hele machtige vrienden op school dus hij vertelde dat en iedereen dacht dat ik die groep op hem afstuurde maar dat is dus niet zo , en nu slaan en trappen ze me op school als ik op het schoolplein loop en de vertrouwens persoon en mijn mentrix doen er niks aan omdat het na schooltijd was gebeurd en toen zei mijn mentrix tegen die kinderen dat ze het maar na school moeten uitvechten en dan doen ze nu dus ook dan staan ze daar met ongeveer 30 man en dan word ik elke dag getrapt en geslagen en als ik de politie inlicht ( wat ik al wel is heb gedaan) krijg ik een mes in me rib, ik ben gewoon zo bang voor die groep , en het is nu nog steeds bezig ik moet me eigen verstoppen op school zodat ik ergens rustig kan zitten eten , ik heb het al met mijn ouders over gehad maar die kunnen er niks aan doen ( wat ik heel goed snap) , maar die groep is dus niet net zo oud als mij (14) maar hun zijn 14,15,16,17 en ik heb ze dus proberen duidelijk temaken dat ik die groep er nie opaf heb gestuurd maar hun geloven dat niet en ik word nu al een week lang opgewacht ik ben zelfs 2 uur langer op school gebleven en toen stonden ze er nog, ik ben gewoon ten einde raad , en op dinsdag en woensdag heb ik GYM en daar spijbel ik want ik wil niet met hun omkleden , en mijn vriende groep die wil me wel helpen maar dan gaan hun slaan en word het als maar erger "geweld leidt tot nog meer geweld".
Mischien kunnen jullie helpen ?
Groetjes Brian