Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Pesten Via Msn
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
Johan_dosse
Ik word dus constant gepest op msn door een zeker meneer sietam.
Ik weet dus niet wie het persies is maar ik zat er vroeger mee op school dat weet ik dus wel al zeker.
Hij stelt constant altijd de relaliteit in vraag en doet buight materie om tot niks dan woorden.
Het is echt niet meer fijn dat de dingen verdwijnen of bijkomen is echt niet leuk.
Als het zo door gaat ga ik naar de politie stapen want het is er gewoon over.
De druppel is nu gevalen hij kwam online op msn en het eerste wat ie zij.

Sietam says:
Pest

Zo dik erover he
swalsky
Hoi Johan,

de berichten van de pestvogel die hier eerder stonden zijn verplaatst. Hij kan niet meer reageren.

Over je MSN: Je hebt last op MSN van iemand. Dan is het toch mogelijk om iemand te blokkeren? Ze kunnen je dan geen berichtjes meer sturen. Ze kunnen dan niet eens meer zien of je on-line bent.

Succes

Swalsky
Johan_dosse
Heb ik tijdje gedaan maar mails blijven maar komen.
En hij maakt constant nieuwe acounts aan.
Heb mijn gsm nummer al verandert mijn msn ook 1keertje en heeft mij weer gevonden.
Ben aant twijfelen of ik nu naar de politie moet stappen of niet.
swalsky
Aan ieder mailtje dat verzonden wordt zit een zogenaamd IP adres.
Dat IP adres is de vingerafdruk van de verzender.
Wat je nu het makkelijkste kunt doen, is naar een site gaan waar je kunt opzoeken van welke provider dit IP adres vandaan komt. Je kunt dan een 'abuse' mail schrijven. Dat is een mailtje waarin je uitlegt dat de persoon met de IP adres jou lastig valt. In het zwaarste geval wordt de persoon gewoon van het internet afgegooid. Meestal krijgen ze dan een waarschuwing dat als ze niet stoppen, dat ze dan hun internet account kwijtraken.
Als je nog technische vragen hierover hebt, dan loopt hier nog een crewlid (Jeroen) rond die dat allemaal beter kan uitleggen dan ik.
Johan_dosse
QUOTE(swalsky @ Mar 15 2009, 22:12 ) *
Aan ieder mailtje dat verzonden wordt zit een zogenaamd IP adres.
Dat IP adres is de vingerafdruk van de verzender.
Wat je nu het makkelijkste kunt doen, is naar een site gaan waar je kunt opzoeken van welke provider dit IP adres vandaan komt. Je kunt dan een 'abuse' mail schrijven. Dat is een mailtje waarin je uitlegt dat de persoon met de IP adres jou lastig valt. In het zwaarste geval wordt de persoon gewoon van het internet afgegooid. Meestal krijgen ze dan een waarschuwing dat als ze niet stoppen, dat ze dan hun internet account kwijtraken.
Als je nog technische vragen hierover hebt, dan loopt hier nog een crewlid (Jeroen) rond die dat allemaal beter kan uitleggen dan ik.

dike merci heb nu eentje gestuurt naar zijn internet provider zal zeker laaten weten hoe het uitdaait.
Hij deed vandaag weer lastig maar met een beetje geluk ben ik er binekort vanaf smile.gif.
Nog maals bedankt he
Boekenwurmpje
Nog even een tip: Je kan als de provider niet gelijk actie onderneemt hem een kopie van MSN-gesprekken sturen.

Als je MSN je MSN-gesprekken niet automatisch opslaat kan je dat aanpassen bij instellingen.

Suc6!
Sharona
Je moet er niet op uit doen.
Anders blijfen ze door gaan en als je ze gewoon negeerd.
Dan houden ze op want ze vinden het dan niets meer..
Dus doe dat maar is

GR Sharona wink.gif
Martin
Kennelijk heeft het mailtje naar de provider wel geholpen want Johan-Dosse heeft verder geen bericht meer hierover geplaatst.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.