Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: problemen met site
Pestforum, Forum tegen pesten! > Welkom > Dit forum
femkeb
Ik heb de laatste tijd wat problemen om www.pestforum.tk te bereiken. Het ene moment geeft ie aan niet bereikbaar te zijn (en dat duurt dan een half uurtje) en daarna kan ik er wel weer opkomen (zoal nu)
Het is gisteren begonnen en net gebeurde het weer. Ik weet of er wat aan te doen is en of er miss meer mensen last van hebben?
Legolas_Greenleaf
Bekend probleem, idd. Vanmorgen lag ie er ook al uit, en toen ik vanmiddag op de site kwam, had ik ook 2 pogingen nodig.
Jeroen
dr waren 2 problemen:
  • problemen bij ".tk" redirect
  • Probleem met mijn eigen verbinding
Het 1e probleem is er alleen als je WEL op het forum/de frontpage kan komen via de "lange" url, nl. http://62.251.120.197/pesten/index.htm en http://62.251.120.197/pesten/forum/index.htm (voeg die evt. toe aan je favorieten, is altijd sneller als via pestforum.tk!) en die problemen liggen niet aan ons. Daar is over gemaild.

Het probleem van vanmorgen is een "terugkerend" probleem, nl. dat mijn modem eens in de zoveel weken de poorten vanzelf dichtgooit. Dit betekend dat het modem niemand meer doorlaat naar de server. Dit probleem is vrij snel op te lossen, maar ikzelf merk dit niet automatisch ... (ik ga via mn eigen lokale netwerkje naar de site toe hypocrite.gif )

probleem 1 kan ik zelf niet oplossen, ik hoop dat ze er bij dot tk aan werken, ik heb iig gemaild.

Probleem 2 is opgelost.

sorry voor het ongemak!

Jeroen
Jeroen
overigens zou ik het niet erg vinden als iemand mij per msn icq of mail waarschuwt als de site niet bereikbaar is!

omdat ik dit zelf niet merk kan het soms vrij lang duren voordat ik daar achter ben...

dankjewel!

Jeroen
Legolas_Greenleaf
QUOTE(Jeroen @ Mar 2 2004, 17:10 )
overigens zou ik het niet erg vinden als iemand mij per msn icq of mail waarschuwt als de site niet bereikbaar is!

omdat ik dit zelf niet merk kan het soms vrij lang duren voordat ik daar achter ben...

dankjewel!

Jeroen

Het is dat ICQ/Trillian problemen gaf, anders was ik het wel. wink.gif
Acceptatie
Ken het probleem daarom berijk ik t forum vaak rechtstreeks!
Jeroen
QUOTE(Legolas_Greenleaf @ Mar 2 2004, 17:13 )
QUOTE(Jeroen @ Mar 2 2004, 17:10 )

dankjewel!

Jeroen

Het is dat ICQ/Trillian problemen gaf, anders was ik het wel. wink.gif

weet ik smile.gif had je al eerder gedaan smile.gif

maar hoe meer mensen dit weten, hoe sneller ik een reactie heb, des te sneller kan ik het oplossen!

overigens, voor de nerds hier, het gaat om een "oud" alcatel speedtouch modem.

de poorten gaan allemaal weer naar standaard, ik moet ze dan via telnet terug zetten:
Start
  • Start
  • Uitvoeren
  • CMD
CODE
C:\>Telnet 10.0.0.138
User : <enter>

------------------------------------------------------------------------
*
*                             ______
*                         ___/_____/\
*                        /         /\\ ALCATEL ADSL MODEM
*                  _____/__       /  \\
*                _/       /\_____/___ \   Version 3.2
*               //       /  \       /\ \
*       _______//_______/    \     / _\/______ Copyright 1999-2000.
*      /      / \       \    /    / /        /\
*   __/      /   \       \  /    / /        / _\__
*  / /      /     \_______\/    / /        / /   /\
* /_/______/___________________/ /________/ /___/  \
* \ \      \    ___________    \ \        \ \   \  /
*  \_\      \  /          /\    \ \        \ \___\/
*     \      \/          /  \    \ \        \  /
*      \_____/          /    \    \ \________\/
*           /__________/      \    \  /
*           \   _____  \      /_____\/
*            \ /    /\  \    /
*             /____/  \  \  /
*             \    \  /___\/
*              \____\/
*
-----------------------------------------------------------------------
=> NAT
[nat]=>create
protocol = tcp
inside_addr = 10.0.0.155
[inside_port] = 80
outside_addr = 62.251.120.197
[outside_port] = 80

en dan is het probleem eigenlijk opgelost......
Legolas_Greenleaf
QUOTE(Acceptatie @ Mar 2 2004, 17:17 )
Ken het probleem daarom berijk ik t forum vaak rechtstreeks!

Ik ook, maar ook dat gaf vanmorgen probs...
Acceptatie
ja bij mij ook vanochtend toen ik op school zat
Legolas_Greenleaf
QUOTE(Acceptatie @ Mar 2 2004, 18:28 )
ja bij mij ook vanochtend toen ik op school zat

Ook toen ik hier thuis zat. unsure.gif
Acceptatie
Jas nouja ik kwam pas om half 5 thuis van school en toen deed hij t weer gelukkig maar het is best irri als die steeds raar doet enz
Jeroen
QUOTE(Acceptatie @ Mar 3 2004, 08:29 )
Jas nouja ik kwam pas om half 5 thuis van school en toen deed hij t weer gelukkig maar het is best irri als die steeds raar doet enz

via google kan je de directe link ook vinden smile.gif
Acceptatie
ja ok biggrin.gif
Dark_457
Ik weet niet of iemand anders het is opgevallen, maar het forum doet wat raar. Wanneer ik een ongelezen bericht gelzen heb, wordt hij normaal gesproken niet meer gemarkeerd als ongelezen, dit gebeurd de laatste tijd wel. In andere woorden, het is een stuk lastiger te zien welke fora ik al gelezen heb en welke niet. Jeroen...?
swalsky
is bij nooit anders geweest, behalve in het gedeelte 'actieve onderwerpen van vandaag' heeft het bij mij nooit goed gewerkt,... ik dacht dat het zo hoorde
Dark_457
Bij mij is het pas sindskort.
Jeroen
QUOTE(swalsky @ Oct 22 2005, 12:16 )
is bij nooit anders geweest, behalve in het gedeelte 'actieve onderwerpen van vandaag' heeft het bij mij nooit goed gewerkt,... ik dacht dat het zo hoorde

Waarschijnlijk heeft het te maken met een verandering in je surf-gedrag smile.gif

Ik betrap mezelf er ook op vaker met backspace even terug te gaan. Zo krijg je soms ook wel 5x een pop up voor dezelfde PM: Hij haalt het forum namelijk op zoals het was vóór je iets anders deed. Probeer het is door naar de index te gaan door te klikken op de tekst pestforum - Forum tegen pesten!
Dark_457
Dat doe ik dus altijd al. Ik ben niet veranderd, maar de site wel, zo lijkt het.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.