Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Ideeën bus
Pestforum, Forum tegen pesten! > Welkom > Dit forum
Pagina\'s: 1, 2
Jeroen
Dit is een topic om pestforum zo veel mogelijk aan de wensen van de gebruiker aan te passen!

Post hier dus al je ideeën, tips, ....

bedankt!

Jeroen & de rest vd crew
Acceptatie
Hey misschien kunnen jullie skins maken voor het profiel.... het is cool als member om je profiel een beetje je eigen stijl te geven.... het is allemaal zo saai en zeker als er bij contakt alleen maar geen informatie staat!!!! Het lijkt mij wel leuk......
Jeroen
QUOTE(Acceptatie @ Mar 2 2004, 19:19 )
Hey misschien kunnen jullie skins maken voor het profiel.... het is cool als member om je profiel een beetje je eigen stijl te geven.... het is allemaal zo saai en zeker als er bij contakt alleen maar geen informatie staat!!!! Het lijkt mij wel leuk......

dit wordt erg moeilijk ...

dan zouden we een hele nieuwe skin voor het forum moeten doen.. zijn we beetje bij beetje al aan het doen.. maar toch

ik zou evt wel een soort mini cu2 kunnen maken, dus dat ieder lid 1 simpele pagina heeft met info over zichzelf en die zelf kan indelen zoals hij/zij wilt.....
Acceptatie
ik zou evt wel een soort mini cu2 kunnen maken, dus dat ieder lid 1 simpele pagina heeft met info over zichzelf en die zelf kan indelen zoals hij/zij wilt.....

Dat zou echt zo tof zijn!!!!!
femkeb
misschien is het ook een idee (ik weet niet of het te realiseren is) om de forummers een mogelijkheid te geven zijn of haar bericht te kunnen verwijderen (binnen 5min ofzo), want dan kan je met een dubbele post zelf 1 van de twee verwijderen.
Acceptatie
QUOTE(femkeb @ Mar 9 2004, 20:40 )
misschien is het ook een idee (ik weet niet of het te realiseren is) om de forummers een mogelijkheid te geven zijn of haar bericht te kunnen verwijderen (binnen 5min ofzo), want dan kan je met een dubbele post zelf 1 van de twee verwijderen.

Ja misschien wel een idee, hahaha grrot probleem he femkeb, maar ik vind t wel een goed idee
Tomo
dan moet er iemand dat ff in het admin cp aanvinken tongue.gif , het kan wel, maar geen tijdslimiet, maar als er dan iemand erna post, kan je hem niet meer verwijderen
Jeroen
hmm moet ff kijken want dit brengt wel een zwakke plek ivm beveiliging mee...

+ dat iemand iets kan posten tegen iemand anders, en het later weg kan halen...

dr is als het goed is wel een report-funcite, om berichten te melden

ik ga ff testen wat dr is, en mss een apart test-forum maken ...
Tomo
QUOTE(Jeroen @ Mar 9 2004, 21:45 )

hoezo dat dan ? (beveiliging)

en, als er ondergepost is niet, anders indd wel sad.gif
Jeroen
overigens lijkt het me belangrijker iets te doen aan het dubbelpost probleem...

als je een foutmelding krijgt en er staat een bovenin aan het einde van de regel " Index.php?" dan is het posten toch goed gegaan, maaar om 1 of andere reden gaat er iets mis met het laten zien van de juiste pagina...
Legolas_Greenleaf
Dubbelpost is idd erg irritant.

Meestal doe ik dan een delete, en soms een edit van de post.
Jeroen
QUOTE(Tomo @ Mar 9 2004, 21:46 )

ik zal de minimum tijd tussen 2 posts es verhogen....

alleen snelle mensen kunnen dan minder snel reageren op elkaar.. maar dit voorkomt wel slowchat...

voors/tegens? smile.gif
Jeroen
QUOTE(Jeroen @ Mar 9 2004, 21:54 )
QUOTE(Tomo @ Mar 9 2004, 21:46 )

alleen snelle mensen kunnen dan minder snel reageren op elkaar.. maar dit voorkomt wel slowchat...

voors/tegens? smile.gif

oke deze functie, "flood control" genaamd, stond eerst op 30 maar nu op 60 seconden.

ik hoop dat dit een deel van de problemen zal voorkomen!

krijg je een foutmelding, bekijk dan eerst enkele seconden later het forum, en druk evt op CTRL-F5 (shift F5 in mozilla).

Groetjes!

Jeroen
Tomo
QUOTE(Jeroen @ Mar 9 2004, 22:11 )
(shift F5 in mozilla)

tis ook CTRL F5 in Mozilla wink.gif

QUOTE(Jeroen)

voors/tegens? smile.gif

voor, ik slowchat niet duss tongue.gif
Jeroen
QUOTE(Tomo @ Mar 9 2004, 22:14 )
QUOTE(Jeroen @ Mar 9 2004, 22:11 )
(shift F5 in mozilla)

tis ook CTRL F5 in Mozilla wink.gif

QUOTE(Jeroen)

voors/tegens? smile.gif

voor, ik slowchat niet duss tongue.gif

voor harde-refresh?

dacht shift..
Tomo
QUOTE(Jeroen @ Mar 9 2004, 22:20 )
voor harde-refresh?

dacht shift..

dan doet ie niks, en met CTRL F5 wel...
Legolas_Greenleaf
Het internet forum is die --> kant op. tongue.gif
Acceptatie
(Jeroen)

voors/tegens? 

TEGEN!!!!!

Ik wil vaak wel op een andere site iets plaatsen ofzo of er nog een berichtje achteraan plaatsen en ik vind het nu al irri als ik 30 sec moet wachten...... sorry blush.gif

Ben zo vrij geweest om de color-tag goed te doen. wink.gif (Legolas)
Legolas_Greenleaf
Kan je in die 30/60 sec eik. je post editten?
femkeb
QUOTE(Legolas_Greenleaf @ Mar 10 2004, 19:39 )

o ja hoor het is mij al een paar keer gelukt
Legolas_Greenleaf
QUOTE(femkeb @ Mar 10 2004, 19:40 )
QUOTE(Legolas_Greenleaf @ Mar 10 2004, 19:39 )

o ja hoor het is mij al een paar keer gelukt

Ok. smile.gif
Acceptatie
Ben zo vrij geweest om de color-tag goed te doen.  (Legolas)

Dankje.... grr nou had ik die postinvloed weer mad.gif
Jeroen
QUOTE(Acceptatie @ Mar 10 2004, 18:55 )
(Jeroen)

voors/tegens? 

TEGEN!!!!!

Ik wil vaak wel op een andere site iets plaatsen ofzo of er nog een berichtje achteraan plaatsen en ik vind het nu al irri als ik 30 sec moet wachten...... sorry blush.gif

Ben zo vrij geweest om de color-tag goed te doen. wink.gif (Legolas)

30 seconden stond er al, maar in 30 sec. kan jij ook niet een heel topic doorlezen, reactie schrijven, reageren ...

dus die minuut van nu zou mss nog tot 45 sec kunnen, maar minder is toch echt overbodig denk ik, of niet?
Acceptatie
30 seconden stond er al, maar in 30 sec. kan jij ook niet een heel topic doorlezen, reactie schrijven, reageren ...

Wel hoor, als er maar 2 korte berichtjes staan en je hebt daarvoor net op een ander topic gereageert of je wil er toch nog een 2e berichtje onder zetten, dan is 60 super lang hoor!!!! Net zoals nu ik op dit berichtje wilde reageren, tis best wel irr..... sorry dat ik dat vind! blush.gif
Jeroen
QUOTE(Acceptatie @ Mar 11 2004, 17:05 )

Wel hoor, als er maar 2 korte berichtjes staan en je hebt daarvoor net op een ander topic gereageert of je wil er toch nog een 2e berichtje onder zetten, dan is 60 super lang hoor!!!! Net zoals nu ik op dit berichtje wilde reageren, tis best wel irr..... sorry dat ik dat vind! blush.gif

staat nu op 45 sec smile.gif
Acceptatie
Ahjah ik zie ut....
Sebazzz
ik ben er niet zo`n voorstander van.
als ik een topic wil posten, dan geeft hij zo`n post vloed error, en dat druk ik op de back-knop van m`n browser en dan wil ik even later nog een keer posten, dan lukt ook niet, weer en post vloed error, en dan wacht ik 4 minuten en dan posts ik opnieuw en dan lukt het wel, maar dan heb ik per ongeluk wel gelijk 3 topics in de lijst staan ohmy.gif
Acceptatie
QUOTE(Sebazzz @ Mar 19 2004, 08:31 )
ik ben er niet zo`n voorstander van.
als ik een topic wil posten, dan geeft hij zo`n post vloed error, en dat druk ik op de back-knop van m`n browser en dan wil ik even later nog een keer posten, dan lukt ook niet, weer en post vloed error, en dan wacht ik 4 minuten en dan posts ik opnieuw en dan lukt het wel, maar dan heb ik per ongeluk wel gelijk 3 topics in de lijst staan ohmy.gif

Ja ik vind die postinvloed ook nog steeds erg lastig sad.gif
Acceptatie
Ik moet even van mezelf zeggen dat ik de lay-out ernorm verbeterd vind! Mijn grote coplimenten aan jeroen!!! laugh.gif ....... Nog ff over dat 45 sec .... kan dat misschien niet 5 sec korter?
Jeroen
iemand nog ideeen om meer users te lokken ? smile.gif
Jeroen
ook als iemand nog ideeen of stukjes voor de frontpage heeft... stuur ze door !!! smile.gif
femkeb
QUOTE(Jeroen @ May 19 2004, 17:07 )

- scholen mailen/schrijven of ze het willen ophangen (de sitenaam dan) in hun school. Velen willen dat wel (bij ons hebben we 2/4 deuren die helemaal volhangen met posters van dingen)
- op sites adverteren (weet niet hoe moeilijk/makkelijk dat is en in hoeverre dat al gebeurt)
- via mensen die hier al zitten
Jeroen
QUOTE(femkeb @ May 19 2004, 19:02 )
QUOTE(Jeroen @ May 19 2004, 17:07 )

- scholen mailen/schrijven of ze het willen ophangen (de sitenaam dan) in hun school. Velen willen dat wel (bij ons hebben we 2/4 deuren die helemaal volhangen met posters van dingen)
- op sites adverteren (weet niet hoe moeilijk/makkelijk dat is en in hoeverre dat al gebeurt)
- via mensen die hier al zitten

De poster zou eerst bij syl in de schoolkrant komen, maar dat hebben ze gewoon niet gedaan, ondanks dat dat beloofd is (Das wel erg klote opzich..) en via via, zo komen we aan de meeste leden.

Linken van af pagina's gebeurt al heel veel, zeker 20 pagina's denk ik die hier heen linken, alleen een echte advertentie is veels te duur....

maar opzich zijn dat echt hele goede ideeen... (als iemand ook de poster bij hem/haar op school op wilt hangen of af wilt geven bij de schoolkrant, dan zou ik dat best tof vinden tongue.gif )
Loez
Ja Jeroen, mijn gedichten worden waarschijnlijk geplaatst in de schoolkrant, en de broer van n vriendin van mij zit in de redactie, dus via Nynke & Jelmer zou ik wel wat kunnen regelen... Zou je dat willen?
Jeroen
QUOTE(Loez @ May 19 2004, 19:51 )
Ja Jeroen, mijn gedichten worden waarschijnlijk geplaatst in de schoolkrant, en de broer van n vriendin van mij zit in de redactie, dus via Nynke & Jelmer zou ik wel wat kunnen regelen... Zou je dat willen?

heeel graag biggrin.gif
Loez
Oke, als jij blij bent ben ik dat ook smile.gif
syl
kdenk wel dat et iets professioneler staat als je alvast het punt nl adres op de posters zet..

anders is het zo amateuristisch smile.gif
Loez
Doet .nl t al dan?
syl
nee dat nog niet, maar dat zit er al wel aan te komen geloof ik.

en eer die posters verspreid zijn enzo zal dat toch wel klaar zijn

* geen id heeft hoe lang zoeits duurt
Loez
Yes ik ben post-a-lot!

Nou ja, ik doe geen posters ophangen of zo, t komt gewoon met n berichtje in de schoolkrant waarschijnlijk... Moet ik t nog ff over hebben met Nyn en Jelmer... Komt allemaal wel goed smile.gif
syl
ik ga het hier nog wel een keer in de schoolkrantbus gooien
et ventje aan wie ik et gevraagd heb doet nu examens dus dies uit de redactie.. dus kgeef em wel ffies aan iemand anders smile.gif
Jeroen
QUOTE(Loez @ May 24 2004, 14:19 )
Yes ik ben post-a-lot!

Nou ja, ik doe geen posters ophangen of zo, t komt gewoon met n berichtje in de schoolkrant waarschijnlijk... Moet ik t nog ff over hebben met Nyn en Jelmer... Komt allemaal wel goed smile.gif

Komt de poster er in? of echt een apart stukje of soort van banner-balk?
Loez
Ja daar moet ik t dus ff over hebben, wat we er precies inzetten, en eerlijk gezegd; ik heb die schoolkrant nooit gezien, dus ik weet niet wat ik ervan moet verwachten... Ik heb t er nog wel met Nynke & Jelmer over Jeroen, je hoort nog van me wink.gif
Jeroen
QUOTE(Loez @ May 24 2004, 18:38 )
Ja daar moet ik t dus ff over hebben, wat we er precies inzetten, en eerlijk gezegd; ik heb die schoolkrant nooit gezien, dus ik weet niet wat ik ervan moet verwachten... Ik heb t er nog wel met Nynke & Jelmer over Jeroen, je hoort nog van me wink.gif

weet je al wat meer? biggrin.gif
Jur
Enne...

wat die .nl betreft wink.gif
die zou eind deze week begin volgende week online moeten staan biggrin.gif
Jeroen
QUOTE(jjj @ May 26 2004, 23:07 )
Enne...

wat die .nl betreft wink.gif
die zou eind deze week begin volgende week online moeten staan biggrin.gif

biggrin.gif geweldig smile.gif danku smile.gif

over je banner, kzal de plaatjes morgen ff aanpassen en een plek ervoor verzinnen waar hij wel te zien is maar niet stoord...

en trws.. als ik een whois oid. doe op pestforum.nl dan is het domein nog vrij zegtie..... hoort da?
Loez
Nee Jeroen, aangezien ik door dat CVS niet vaak naar school ga en ook niet meer bij Nynke in de klas zit spreek ik haar niet zoveel, maar ik beloof je nu (met mn hand op mn hart) ik zal t erover hebben smile.gif
Legolas_Greenleaf
QUOTE(Loez @ May 27 2004, 09:22 )
Nee Jeroen, aangezien ik door dat CVS niet vaak naar school ga en ook niet meer bij Nynke in de klas zit spreek ik haar niet zoveel, maar ik beloof je nu (met mn hand op mn hart) ik zal t erover hebben smile.gif

CVS=Chronisch Vermoeidheid Syndroom? blink.gif
Loez
Ja Legolas, waarschijnlijk al 2.5 jaar...
Jeroen
ik doe nu een poging dat profiel te maken...

ik weet echt niet of het me gaat lukken smile.gif maar dit is het idee:
  • Je meld je aan. Voorwaarde: je bent geregistreerd bij pestforum
  • Je kiest je geslacht
  • je krijgt een aantal cartoon-karakters waar je uit kan kiezen: die gaat jou symboliseren!
  • Je vult 4 of 5 kleine velden in over jezelf (10-20 woorden?)
  • Je kiest per veld een leuke foto of een plaatje
  • Onderin kan je vriendjes toevoegen: een paar woorden, in een 'spreekwolk'met jou karakter zullen verschijnen
  • klaar smile.gif
Alleen de karakters zijn nog een probleem, en mijn programmeer kennis hypocrite.gif

voor dat eerste wil ik graag acceptatie + andere teken-mensen vragen, of die een bijdrage willen leveren biggrin.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.