Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: probleempje???
Pestforum, Forum tegen pesten! > Welkom > Dit forum
Acceptatie
huh.gif hey jeroen of wie dan oook,
dr is geloof ik een probleempje.... Ik krijg steeds e-mails in mijn postvak In van mijn geabboneerde onderwerpen dat er een berichtje is toegevoegd door wica-girly maar als ik dan naar de site kom zie ik dat er niks op de site is geplaatst door haar op dat onderwerp... ik had hetzelfde met een persoonlijk bericht dat zijn mij gestuurd heeft volgens het e-mailtje wat ze mij gezonden heeft maar nu ben ik op de site en zie ik dat ik geen persoonlijk berichtje heb gehad van haar, of eigenlijk dat hij niet in mijn postvakje hier staat??? huh.gif

ik snap dr niks van, wat is hier aan de hand???? unsure.gif huh.gif huh.gif
Jeroen
QUOTE(Acceptatie @ Feb 27 2004, 21:24 )
huh.gif hey jeroen of wie dan oook,
dr is geloof ik een probleempje.... Ik krijg steeds e-mails in mijn postvak In van mijn geabboneerde onderwerpen dat er een berichtje is toegevoegd door wica-girly maar als ik dan naar de site kom zie ik dat er niks op de site is geplaatst door haar op dat onderwerp... ik had hetzelfde met een persoonlijk bericht dat zijn mij gestuurd heeft volgens het e-mailtje wat ze mij gezonden heeft maar nu ben ik op de site en zie ik dat ik geen persoonlijk berichtje heb gehad van haar, of eigenlijk dat hij niet in mijn postvakje hier staat??? huh.gif

ik snap dr niks van, wat is hier aan de hand???? unsure.gif huh.gif huh.gif

dr zijn nu meerdere problemen met het email verkeer van het forum...

syl en ik kunnen tijdelijk op ons @pestforum.tk adres ook geen mail ontvangen...

(of versturen --> voor registratie bijvoorbeeld ...)

hier wordt heel snel wat aan gedaan!!!

Sorry!

Jeroen
Jeroen
de andere mail problemen zijn opgelost, maar staan hier los van...

zou je de mail even kunnen kopieren en naar mij mailen (via forum)

dan kan ik iig zien om welk topic het gaat, en ga ik uitzoeken of je geaboneerd bent op dat topic, ... , ...

en dan zou ik het evt op kunnen lossen ...

kan zijn dat jij gereplyed hebt op wicca girly, abbonee bent van dat topic, en mensen of jou quote of die quotes quoten...

dan "denkt" het topic dat er op jou EN wicca girly gereageerd wordt, en krijg jij dus "netjes" je emailtje...
Acceptatie
QUOTE(Jeroen @ Feb 29 2004, 19:23 )
de andere mail problemen zijn opgelost, maar staan hier los van...

zou je de mail even kunnen kopieren en naar mij mailen (via forum)

dan kan ik iig zien om welk topic het gaat, en ga ik uitzoeken of je geaboneerd bent op dat topic, ... , ...

en dan zou ik het evt op kunnen lossen ...

kan zijn dat jij gereplyed hebt op wicca girly, abbonee bent van dat topic, en mensen of jou quote of die quotes quoten...

dan "denkt" het topic dat er op jou EN wicca girly gereageerd wordt, en krijg jij dus "netjes" je emailtje...

Ik heb die e0-mailtjes al weg gegooit sorry
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.