Hee lieve meid.
Onwijs bedankt voor je post

. Zit hier nu helemaal in traantjes

..
Heb jij iemand anders waarmee je hier over kan praten? iemand die je begrijpt en die je kunt vertrouwen en echt respect voor jou heeft? Iemand die jou echt kent?! Weten die mensen hier van?
Ja ik kan er met mn vriend, mn vrienden en vriendinnen over praten. Al moet ik zeggen dat ik met sommige vrienden en vriendinnen wat meer een praterige band heb als met anderen, maarja. Mijn vriend begrijpt het wel het meest denk ik, na een vriend van me die zelf ook altijd heel erg gepest is. Ook mn mentrix en een aantal docenten van me van school weten het wel.
Wat je ouders betreft, vertel het ze wanneer jij er klaar voor bent.De belangrijkste vraag die je jezelf moet stellen is: Wil ik dat mijn ouders het weten? En waarom wil ik het?
Ja ik wil wel dat mn ouders het weten. Daar ben ik al langere tijd uit. Alhoewel, ik wil dat mn moeder het weet.
Maar een vriendin van me heeft een soortgelijk iets een keer aan der moeder verteld, en die (moeder dus) vond dat de vader t ook moest weten, omdat die ook een ouder van haar is. Dus ze kon kiezen of ze t zelf vertelde of dat de moeder het aan de vader had verteld. Ze had er dus voor gekozen dat ze zelf het aan haar vader ging vertellen.
Ik denk dus dat mijn moeder t zelfde zou zeggen, dat mn vader het ook behoord te weten..

Maarja dat verteld ze m dan zelf maar, dat ga ik in ieder geval niet doen dan

Aan de andere kant kan het juist opluchten om het aan je ouders te vertellen! En als je die opluchting wil bereiken dan moet je ze het vertellen en je angsten en dat soort dingen even aan de kant zetten.
Ja ik hoop het meis.
Je moet zelf een besluit maken of je het wel of niet wil vertellen, dat kan niemand voor jou doen!
Dat besluit is eigenlijk al genomen dus

, vind het alleen zo ontzettend moeilijk om die volgende stap dan te zetten.. Maarja..
Ik hoop alleen dat je om de rede nadenkt en dat je wat aan mijn post hebt!
Heb ik zeker gehad meid, onwijs bedankt..
Liefs Zonnestraaltjuh..