Dag iedereen,
Wat ik hier ga neerschrijven zal niemand hebben meegemaakt. Ik ben nu 27 jaar en wordt door veel mensen actief gepest op men werk, maar ook buiten men werk, zowat overal waar ik kom. Het gebeurd door mensen die ik niet ken, maar ook mensen die ik wel ken. Men leven heeft niet altijd zo verlopen, maar het is begonnen sinds ik wat ouder geworden ben, vanaf men 20, als ik wat veranderd ben in mijn gezicht.
Mensen pesten mij omdat ze vinden dat ik er niet mannelijk genoeg uitzie, meer nog ze vinden dat ik op een meisje lijk. Hoe pesten de mensen mij ? Door homo te zeggen, synoniemen van homo zoals janet, door te gillen als ze mij zien lopen, door te fluiten als ik passeer of als ze mij zien, ...
ook erge voorvallen zoals iemand die in een groep zei : "jongen je ziet er uit als een meisje" en niemand die mij verdedigt.
Ik ben al vele psychiaters afgelopen maar er is geen één die mij echt kan helpen. Ik neem sinds een jaar anti depressiva die een klein beetje helpt.
Ik heb al men vrienden en vriendin zelfs verloren door dat voorval. En sta er nu tamelijk alleen voor, juist men broers helpen wat.
Hopelijk komen jullie met een hulp te voorschijn
Groet Surfer