Hey,
Tja ik kwam laatst mijn pesters tegen op het tramstation, ze herkende me en ze begon me uit te schelden. Ik werd kwaad maar wachtte netjes op de tram. Ik dacht bij mezelf ik zou haar graag eens willen laten voelen wat ze mij heeft aangedaan, alleen dan fysiek.... Maar goed dat deed ik niet er stonden te veel mensen op het station en ik wou niet als een baldadig iemand over komen die ik totaal niet ben, maar ik ben ook niet meer dat onderdanig persoontje dat mijn pester kende... Eigenlijk wilde ik laten merken dat ik verandert was en niet met me liet sollen, maar dat deed ik ondanks mijn woede niet.... Ik wachtte op de tram hopend dat zij mij niet lichamelijk zou aanvallen ondanks dat ik karate doe had ik gewoon geen zin in een gevecht... Nouja eigenlijk wel maar ook weer niet! Maar goed de tram kwam dus en ik stapte in en zij niet.... Ik heb in de tram lang zitten nadenken over wat er vroeger gebeurt was en dat het eigenlijk zielig is dat ze na zoveel jaar me nog steeds uitscheld enz..... Toen ik thuis kwam vond ik haar adres in een van mijn school boekjes... Ik was van plan haar een brief te schrijven ze kan toch niks terug schrijven als ik mijn adres er niet op schreef! Dit heb ik niet gedaan.... Ik vraag me nog steeds af wat ik had gedaan als ik alleen met haar en haar vriendinnen op het treinstation was... Maarja ik wil me niet tot haar niveau verlagen!
WAT ZOU JIJ DOEN?
Veel liefst,
acceptatie!