QUOTE(hsbb16 @ Nov 8 2008, 22:56 )

Kan je wat meer over jezelf vertellen? Hoe oud ben je? In welke klas zit je? is er verder nog iets gebeurd? Verschrikkelijk zeg dat dat gebeurt!
Ik ben 16, ik zit in de 4e van VMBo-T, ben 1 keer blijven zitten omdat de leraren hoopte dat dat beter voor me zou zijn (dus dat het pesten zou ophouden)
en ja op de basisschool hoorde ik altijd bij de populaire groep in ieder geval ik hing met hun rond enzo dus dat was de beste tijd uit mijn leven. totdat 1 dag voor de cito mijn ouders uitelkaar gingen. we verhuisden en toen begon het eigenlijk.
Alleen op de middelbare school niemand die ik kende niks noppes nada had ik daar. eerst dacht ik dat het best goed ging eigenlijk ik had een paar vrienden totdat ik ze in vertrouwen nam en ze dingen vertelde.
toen begon het pesten. ben naar de vertrouwens persoon gegaan(hele aardig persoon hielp me best goed), mijn mentrix( probeerde te helpen) en mijn vader (die er alles aan deed om me te helpen). maar niks hielp het werd allen maar erger eigenlijk.
toen ik in de 2e kwam werd het nog erger. en na een tijd liep het uit tot die vecht partij, 8 tegen 1. Ik hoorde dat ze bijna mijn rug hadden gebroken als een jongen niet had ingegrepen.ik was er best erg aan toe mijn gezicht zat onder de schrammen. heb gelijk aangifte gedaan bij de politie en ze werden opgepakt en geschorst van school. ze kregen 80 uur taakstraf. de volgende dag had ik weer school ik was bang om ze tegen te komen,bang dat ze zouden opwachten. Maar ik zette me eroverheen omdat ik wist dat ik dat gevoel toch niet kwijt zou raken en het alleen erger zou worden. Dus ik ging naar school. Ze schrokken wel mijn klasgenoten en de rest van het jaar viel het pesten mee.
Toen leerde mijn vader een vriendin kennen in Amsterdam, en we trokken bij haar in. Ik dacht bij mezelf een nieuwe start nieuwe kansen. Ik besloot om ze niet meer in vertrouwen te nemen. Maar ik was al altijd onzeker en verlegen maar ik merkte dat het erger was. Ik besloot om alles waar ze me eerst op pesten op te lossen zover het kon. Maar het hielp niet ik dacht dat ik vrienden had gemaakt maar dat was niet zo het pesten begon weer maar alleen verbaal gelukkig.
Zelf die zogenaamde vrienden deden mee nadat ik weer zo dom was om weer mensen in vertrouwen te nemen. Ik was namelijk verliefd op een meisje. En je kan het al raden ze gingen me er mee pesten. Gelukkig was ze aardig en negeerde ze hun en kwam me troosten met nog iemand (ook een mooi meisje) ik hoopte dat het het nu beter zou worden aangezien mensen toch naar hun luisterde maar het was niet zo.
Ik ben best een slimme jongen weet bijna overal de antwoord op bij de meeste vakken en haalde meestal ook de beste cijfers zonder te leren (denk dat ik een hoger niveau best zou kunnen doen maar door de cito score doe ik VMBO). Maar ik vertelde het weer aan mijn mentor. Ze probeerde me te helpen door met de pesters te spreken. maar het werd nog erger. Ik werd snitch genoemd enzo. het hield aan en het liep een keer bijna op vechten uit ik kon mijn zelfbeheersing nog net houden en sloeg mijn vuist kapot tegen de muur (aangezien ik bang ben om te vechten na die ene vecht partij). De leraren zaten er weer boven op en aan het einde van het schooljaar kon ik blijven zitten. Mijn mentor zei dat ze dit hadden besloten om me te beschermen. Dus ik bleef in de 3e zitten.
Dit jaar werd ik nog steeds gepest dankzij dezelfde pesters als die jaar ervoor. Aangezien zij alles hadden verteld. Dus weer een helse jaar voor me en aangezien de meiden van de jaar ervoor die waren van school afgegaan dus geen bescherming.
Ik heb me leren afsluiten en ben ze gaan negeren. Ik kreeg steeds meer pijn vanbinnen. Die lege gevoeld van eenzaamheid deed pijn. Ik heb nog nooit verkering of een relatie gehad dus dat maakte me nog onzekerder dan ik al was. Ik dacht bij me eigen zo lelijk ben ik toch niet. Maar nu weet ik het gewoon niet meer. De jaar ging voorbij en ik ging steeds meer twijfelen aan wat ik op deze aarde doet.
PS. Ik breng elke vakantie allen door aangezien ik geen vrienden/din heb.
Toen ging ik naar de 4e. Het pesten bleef aanhouden. Maar ik werd ook weer verliefd zonder dat ik het toen nog wist. Op een meisje (die all die tijd op school zat bij de populaire meisje hoorde en dus wist wat eraan de hand was), ze deed super aardig tegen me en het maakte al die rot tijd togch een beetje goed. Tot een maand geleden het pesten hield opeens op. Ik wist ook eindelijk dat ik verlieft op haar was maar dat hield ik geheim.
we moesten 2 weken geleden voor school naar Parijs. Ik dacht dat ik een soort van vriend had gemaakt en trok veel met hem en haar(de meisje op wie ik verlieft was) op. We waren aan het praten (ik en die jongen aangezien we op 1 kamer sliepen) en we praatte over wie we leuk vonden. Ja je voelt het al aankomen ik vertelde hem mijn geheim.
Sinds een week zijn we weer terug en maandag deden ze heel raar tegen me (die jongen en zij). Ik wist het al meteen en hij had het gezegd dacht ik. 2 Dagen later hoorde ik dat ze er zelf al was achter gekomen. Ik voelde me weer alleen. En die zelfmoord gedachten kwamen weer terug.
Afgelopen vrijdag was ik erg down en stil in de klas. Meer dan ooit aangezien ik zelf de leraren afsnauwde. Tot diezelfde avond. Ik kwam online en ij deed weer aardig tegen me. Het ws haar opgevallen dat ik erg stil was en zei tegen me dat als er iets was dat ik het kon vertellen. Ik was blij want ik dacht dat ik weer gewoon met haar kon omgaan. Na die gesprek moest ik weg trainen (Voetbal Training). Toen ik terug was gebeurde het waardoor ik nu hier ben. Ik kreeg een SMS'je. Ik zal hem even citeren. "Ik wilde een liefdesverklaring doen maar je was niet n de stemming.. gaat het wel met je? xx ly" Ik was in de wolken maar ook voorzichtig. Ik ben al vaker belazerd door "vrienden" die zeiden dat een meisje me leuk vond.
Note: het was een andere nummer dan die ze me had gegeven maar in der MSN naam had ze gezet dat ze een tijdelijke nieuwe nummer had.
Ik zal citeren wat ik terug zond. "Kan je even op msn komen" aangezien dat goedkoper is natuurlijk en sneller.
ik kreeg terug "Kan niet schat sorry.. wat is er dan?xx hvj janine" Ik geloofde der en ik werd blijer met de seconde.
Note: Janine is dat meisje waarop ik verliefd was/ben.
toen zond ik naar haar "Nou ik ben bang dat je een grapje aan het maken ben met Emiel. het komt niet door jouw maar zo ben ik al te vaak gekwetst. maar als je dit echt meen ben ik nog nooit zo blij geweest. groetjes Jéan. PS. ik hoop dat je het echt meen want ik hou ook van jou"
Note: Emiel was die zogenaamde nieuwe vriend
Het duurde een tijd voordat ik wat terug kreeg en toen kwam ze op msn.
Ik zet hier ff de gesprek neer
Start van sessie: vrijdag 7 november 2008
* Jéan!!!!!!!!!:)

* '' x. ' Niennn. is alleen thuis & Ziek & Bellen / Kameropruimen / Etenmaken. Janine nr. 1 Appelflap nr. 2 (A)
(22:33) Jéan!!!!!!!!!:): hey had jij me net die smsje gestuurd???
(22:49) '' x. ' N: Nee man
(22:49) '' x. ' N: ik heb je nummer neit eens/
(22:49) '' x. ' N: ?
(22:49) Jéan!!!!!!!!!:): kk emiel
(22:50) '' x. ' N: XD hoezo?
(22:50) '' x. ' Niennn. is alleen thuis & Ziek & Bellen / Kameropruimen / Etenmaken. Janine nr. 1 Appelflap nr. 2 (A) heeft zijn/haar naam gewijzigd in: '' x. ' Niennn. is alleen thuis & Ziek.. Janine nr. 1 Appelflap nr. 2 (A)
(22:51) Jéan!!!!!!!!!:): hij doet alsof die jouw is
(22:51) Jéan!!!!!!!!!:): en stuurt me beichtjes
(22:51) '' x. ' N: whahah
(22:51) '' x. ' N:

Jaa weet ik
(22:51) '' x. ' N: Hij was net hier:P
(22:54) '' x. ' N: moet je gewoon negerenXCD
(22:59) Jéan!!!!!!!!!:): zal ik ook voortaan doen
(22:59) '' x. ' Niennn. is alleen thuis & Ziek.. ShiningstarSerr. (*) is geblokkeerd
En toen voel gewoon heel mijn wereld in elkaar. Dit gevoel doet meer pijn dat alles wat tot nu toe gebeurt is. En ik heb gewoon het gevoel dat het enigste reden dat ik nog leef mijn vader is. Ik kan het gewoon niet maken om hem pijn te doen net als mijn familie. Ik hou veel van ze maar het doet gewoon pijn en ik ben bang dat ik nooit de liefde zal kennen.
ik hoop dat dit helpt hsbb16
AUB help me
PS. wat een werk duurde ongeveer 2 uur vol pijn om alles te herinneren en op te schrijven.