QUOTE(chet @ Oct 22 2008, 12:47 )

Beste lezers,
Ik ben bezig met een ondezoek over mensen die vroeger erg gepest zijn maar ik kom eigenlijk geen verhalen van mensen tegen die vroeger erg gepest zijn en nu maatschappelijk erg succesvol en/of rijk zijn. (dus mensen met een hele goede baan/carierre)
Wil deze groep hier niet over praten? Zijn ze er allemaal overheen gekomen? Hebben ze het te druk met hun succes?
Mocht iemand die dit leest tot deze groep behoren of iemand uit deze groep kennen zou ik daar heel graag mee ik contact willen komen.
Alvast bedankt!
Chet.
Ik werd vroeger gepest en heb binnenkort mijn diploma als bachelor in de Toegepaste Psychologie. Ik geef therapie aan allerlei mensen, zonder nog last te hebben van mijn vroegere problemen ;-) Volgend jaar start ik met de opleiding psychologie. Ik heb ook een relatie van meer dan 6 jaar.
Kweet niet wat jij onder succesvol ziet maar ik wil gerust helpen met je onderzoek als dit voor jou voldoende is ;-) Kzou niet inzien waarom een gepest iemand niet succesvol kan zijn, want het probleem ligt bij de pester en niet degene die gepest werd ;-)