Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Bestaat Er Ook Sociale Vaardigheidstraining Voor Volwassenen
Pestforum, Forum tegen pesten! > De toekomst & verwerking > De toekomst
bloempje
Hoi allemaal

Ik heb een vraagje ik heb nog steeds moeite met bepaalde zaken omdat ik vroeger gepest ben... als kind heb ik toen sociale vaardigheidstrainig gehad en dat heeft toen erg geholpen,maar ik ben het weer verleerd want dit is dik 12 jaar geleden nu vroeg ik mij af of er ook sociale vaardigheidstraining voor volwassenen betsaat

groetjes bloempje
syl
ja hoor die bestaat gewoon smile.gif er zijn genoeg mensen die er in hun latere leven pas tegenaan lopen dat ze niet goed weten hoe ze met situaties moeten omgaan.

Voor meer informatie hierover kun je bij je plaatselijke ggd/riagg terecht smile.gif
bloempje
QUOTE(syl @ Oct 20 2008, 12:00 ) *
ja hoor die bestaat gewoon smile.gif er zijn genoeg mensen die er in hun latere leven pas tegenaan lopen dat ze niet goed weten hoe ze met situaties moeten omgaan.

Voor meer informatie hierover kun je bij je plaatselijke ggd/riagg terecht smile.gif

bedankt Sil, ik ga gelijk contact met ze zoeken want bij een ben ik toch al in behandeling

groetjes bloempje
syl
dat scheelt dan alweer in ieder geval smile.gif succes!
Sigm4
Bloempje,

Veel succes! Hoe is het ondertussen?

Jij die het zo zwaar te verduren kreeg vroeger kampt vandaag nog met de gevolgen van het, zeg maar gerust, zware pesten. Uitgerekend jij hebt het lef en de moed om een sociale vaardigheidscursus te willen volgen. Proficiat!

Tegelijkertijd word ik gewoon droevig als ik dit lees. Laat ons eerlijk zijn, eigenlijk zijn het de pesters die pas echt aan sociale vaardigheidsopleidingen zouden moeten doen.

Het gaat je goed!

Sigm4
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.