Elke dag weer is het het zelfde,
Ik ga naar school en in de bus begint het al, broodzakjes naar mijn hoofd, haren afknippen enzovoort, dit vind ik echt te ver gaan.
Ik zie het allemaal niet meer zitten, er zijn geen lichtpuntjes meer in dit donkere leven van mij.
Als ik op dat station sta zie ik een trein rijden met een blije gedachten dat het zo over kan zijn, ik loop nu al 2 jaar bij een psycholoog, maar dit helpt niet. heeft er iemand nog tips!?
Help!, ik zie dit niet meer zitten.
Lars
Ga praten Stap naar iemand die je kan helpen!
Praat type schriijf schreeuw, huil, maar geef niet op en laat je koppie niet hangen!
Vogelvrij
Sep 30 2008, 16:21
Het gaat inderdaad te ver, probeer het te stoppen. Praat met leraren op school, laat weten wat er gaande is en wat dit voor impact op jou heeft. Misschien doe je dit wel al, dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat het mij geholpen heeft dat ik wist dat er iemand op school was waar ik naar toe kon gaan als ik daar behoefte aan had.
En zoek dingen die jou gelukkig maken, een sport of hobby. Iets waar je je helemaal in kunt uitleven en helemaal jezelf kunt zijn. Waar je even alles kunt vergeten en helemaal in op kunt gaan.
En inderdaad laat je koppie niet hangen!
ik heb er over gepraat op school en de leraar heeft het besproken, de klas reageerde gelukkig positief en ik had gister voor het eerst een feestje bij een nieuwe vriend van me!
alles ging dus goed, tot gister. In m'n kluisje vond ik bedrijgingen:
Jij hebt ons genaait, wij naaien jou.
Ik ben nu heel bang en zit steeds in de buurt van een docent in de pauzes. ook hangen er door heel de school affiches met de tekst: Pesten doe je samen!
een verbetering dus, maar nog lang niet helemaal.
Ik weet niet wat ik met dit bericht probeer te bereiken maar ik wou het gewoon even kwijt,
Lars
fijn dat je je door de verbetering wat lekkerder voelt, maar die bedreigingen brrr... Ik zou er zelf niks mee gaan doen, niet aan een docent laten zien, maar er ook niet op reageren. Probeer ze gewoon zo min mogelijk dingen te geven waar ze je op kunnen pakken.
moeilijk dit...
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b.
hier klikken.