Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Brief met stukje van mijn verhaal...
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
Jeroen
deze brief heb ik ongeveer twee en een halve week geleden geschreven aan syl. Ik heb ff wat namen afgekort..

hoi krummel!

het is nou net 2 uurtjes januari en ik kan niet slapen. ik lig een beetje te piekeren in m'n bedje en te denken, over vroeger enzo.

ik kon me ineens twee dingen weer heel duidelijk herinneren. allebei heeft het te maken met praten, of beter gezegd: het niet kunnen praten.

alles wat ik zou zeggen konden ze wel tegen me gebruiken. ik herinnerde me toennet twee voorbeelden....

1. met O. een turks meisje bij ons uit de klas die, op een accent ( en wat haar onder haar neus na :-) ) heel "westers"over kwam en ook best knap was. toen we het hier eens met wat mensen uit de klas over hadden ( iig ik en B. van H.) makte ik een opmerking zoeits als "O. is best knap alleen moet ze haar snor es scheren". daar werd toen om gelachen en normaal blijft het daarbij, maar in mijn leven niet.er word ter plekke besloten dat ik O.  leuk vindt, en dat moet iedereen ook weten en het snor gedeelte wordt natuurlijk ook aan haar verteld.

het 2e was met B. B was "redelijk populair"bij een klein groepje, 1 65 lang, had een redelijke "duck-kont" ,blond haar ongeveer net zo lang als jij hebt en een grote B-cup (toen). B. was iets ouder dan de rest van de klas ( zittenblijven+ in juni jarig). dr is een periode geweest dat, vooral voor school en met scheikunde, ik redelijk veel ( voor mijn doen) met haar omging. gewoon praten...

ik vond B. leuk, daarvoor ook al. Toen B van H. en B.B. eens vroegen of ik haar leuk vond, heb ik met mijn stomme kop "ja"gezegd. dat werd toen ff hardop in de klas medegedeeld * slikt en zucht ... :-( *

B. heeft er nooit wat van aangetrokken, het contact werd wel minder, maar niet daardoor. in de 3e bleef ze weer zitten en moest ze van school af.

ik voel het nu weer even. die angst, het gevoel niemand te hebben, het lege gevoel. het gevoel, alsof iedereen klaar staat te reageren a;s ien laast bij laatst bij jou deed. het gevoel, dat niemand je mag en iedereen je haat. het gevoel op je hoede te moeten zijn, voor een aanval, met woorden, of lichamelijk. een heel angstig gevoel.

ey kleine krummel, ik hou echt heel erg veel van jou. dit alles en alles met jou zijn echt twee enorme tegenpolen. zo bang als ik vroeger was en het gevoel dat ik had, dat er niemand voor me was, zo op mijn gemak voel ik me bij jou en weet ik, wat er ook gebeurd, dat jij dr altijd nog bent. onder andere daarom ben je zo belangrijk.

ik hou van je
kusjes jeroentje

crying.gif
syl
aai.gif

echt heel bikkel van je vent
Gilraen Oroná
*herkent* blink.gif

dat laatste stukje dan tongue.gif

*gaat quoten*

ik voel het nu weer even. die angst, het gevoel niemand te hebben, het lege gevoel. het gevoel, alsof iedereen klaar staat te reageren a;s ien laast bij laatst bij jou deed. het gevoel, dat niemand je mag en iedereen je haat. het gevoel op je hoede te moeten zijn, voor een aanval, met woorden, of lichamelijk. een heel angstig gevoel.

ey kleine krummel, ik hou echt heel erg veel van jou. dit alles en alles met jou zijn echt twee enorme tegenpolen. zo bang als ik vroeger was en het gevoel dat ik had, dat er niemand voor me was, zo op mijn gemak voel ik me bij jou en weet ik, wat er ook gebeurd, dat jij dr altijd nog bent. onder andere daarom ben je zo belangrijk.

Dat herken ik echt vet goed :s

*eng*
Mess
QUOTE(Gilraen Oroná @ Feb 2 2004, 23:01 )
Dat herken ik echt vet goed :s

*eng*

Ja he..... unsure.gif
TheDon1985
Ja, daar kan ik me ook toch zo kwaad over maken hé.

Dat je iets zegt, en gelijk wordt er door anderen (in jouw geval de klas) een geheel andere gedaante aan gegeven, waardoor heel verkeerde conclusies worden getrokken. En dat gaat vervolgens weer via via, en ja dan is de cirkel rond hoor... voor hun tenminste.

Er tegen in gaan is vaak dan ook vergeefse moeite, aangezien de personen in kwestie je meestal niet geloven, of althans niet willen geloven, omdat de waarheid -in hun ogen- wellicht minder sensationeel is.
Legolas_Greenleaf
QUOTE(TheDon18 @ Feb 2 2004, 23:21 )
Ja, daar kan ik me ook toch zo kwaad over maken hé.

Dat je iets zegt, en gelijk wordt er door anderen (in jouw geval de klas) een geheel andere gedaante aan gegeven, waardoor heel verkeerde conclusies worden getrokken. En dat gaat vervolgens weer via via, en ja dan is de cirkel rond hoor... voor hun tenminste.

Er tegen in gaan is vaak dan ook vergeefse moeite, aangezien de personen in kwestie je meestal niet geloven, of althans niet willen geloven, omdat de waarheid -in hun ogen- wellicht minder sensationeel is.

Oooh, dat klinkt overbekend... sad.gif
syl
* voelt zich alsof iedereen elkaar begrijpt behale zij.., sad.gif *
Jeroen
QUOTE(syl @ Feb 3 2004, 22:22 )
* voelt zich alsof iedereen elkaar begrijpt behale zij.., sad.gif *

aai.gif
syl
wub.gif
Jeroen
QUOTE(syl @ Feb 3 2004, 22:22 )
* voelt zich alsof iedereen elkaar begrijpt behale zij..,  sad.gif *

aai.gif

edit: heel wazige dubbel post dit...
syl
twee knuffels zijn ook geen probleem hoor hypocrite.gif
syl
kga slapen mensen!

aai.gif slaap lekker allemaal en tot morgen

liefs syl
Acceptatie
Ja ook ik herken het dat je een hoop niet meer vertrouwd en dat alles door gelult word!!!! Ik herkend het echt zo erg... om eng van te worden gewoon!
syl
* heeft briefje net nog es gelezen... blijft moeilijk,

kwil je helpen.. kwil naar je toe, kwil je een knuffel geven.. zeggen dat je veilig bent... maar je bent er nu niet..

crying.gif
Jeroen
QUOTE(syl @ Feb 25 2004, 21:20 )
* heeft briefje net nog es gelezen... blijft moeilijk,

kwil je helpen.. kwil naar je toe, kwil je een knuffel geven.. zeggen dat je veilig bent... maar je bent er nu niet..

crying.gif

crying.gif aai.gif

eey meis dat je dat wilt zegt al genoeg... jij wilt dat.. al die andere mensen niet....

je doet echt veel meer dan ieder ander had kunnen doen!!

dankjewel meisie aai.gif
syl
blush.gif

en toch wil ik naar je toe tongue.gif toevallig
Jeroen
QUOTE(syl @ Feb 25 2004, 21:28 )
blush.gif

en toch wil ik naar je toe tongue.gif toevallig

aai.gif ik ook naar jou...

overmorgen weer smile.gif
syl
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Acceptatie
lief, lief en nog ns lief, JEROEN JE HEBT EEN GOEDE AAN DIE SYL!!!! biggrin.gif
syl
wub.gif

maar dat is toch logisch?? blush.gif
Acceptatie
QUOTE(syl @ Feb 25 2004, 21:54 )
wub.gif

maar dat is toch logisch?? blush.gif

Yup voor jeroen wel... jeetje wat ben ik op een blije toer bezig vandaag! Sorry hoor blush.gif
syl
da bedoelde ik nie .. smile.gif ik bedoelde dattut logisch is dak naar em luister ( en niet omdat het mijn vriend is hoor) ik vind da gewoon belangrijk.. er zijn voor mn vrienden en andere mensen
Acceptatie
QUOTE(syl @ Feb 25 2004, 22:15 )
da bedoelde ik nie .. smile.gif ik bedoelde dattut logisch is dak naar em luister ( en niet omdat het mijn vriend is hoor) ik vind da gewoon belangrijk.. er zijn voor mn vrienden en andere mensen

tuurlijk, hey maar ging dit topic niet over die brief blush.gif
syl
eehm jup

maar gelukkig ben ik mascotte en mag ik overal doorheen banjeren tongue.gif

maareehm de brief hypocrite.gif
Acceptatie
hahaha nee dat hadden we al gemerkt... hmss ik ga die brief nog maar ns lezen want ik weet t onderwerp van dit topic dus niet meer blush.gif
Acceptatie
owjah ik weet t weer, het angstgevoel...yup biggrin.gif weet niet wat ik dr nu nog over moet zeggen, iemand zeg ff wat dan is t weer ontopic!
Zonnestraaltje
QUOTE(Jeroen @ Jan 30 2004, 01:50 )

Hóé herkenbaar.. crying.gif
Ik heb het alleen nog nooit zo goed verwoorden als jij, Jeroen..

Wees maar blij met Syl (doe je ook wel geloof ik wink.gif) je hebt een goede aan haar! biggrin.gif

Liefs Zonnetje...
Zonnestraaltje
Ik bedoelde, dat gevoel heb ik ook bij mn vriend. Maar wist het nooit zo mooi te omschrijven als jij dat gedaan hebt.. (althans, ik wist het nooit te omschrijven, het lukte me uberhaupt gewoon helemaal niet, haha.. )

Was volgens mij beetje wazige post zonet smile.gif
Loez
Hmm.. ik herken t ook wel. Ikzelf had zo'n idee van... waarom zou in godsnaam iemand mij willen? Uiteindelijk raak je dan helemaal jezelf kwijt.. wat ook gebeurd is.
Ik ben er wel sterker door geworden, maar nog had ik n gevoel van, waarom heb ik niet iemand, die dr onvoorwaardelijk voor mij is (uitgezonderd familie), en die er altijd voor mij zal blijven.. En ik moet zeggen, ik heb vrienden genoeg, maar ik vertrouw heel weinig mensen voor 100 %, simpelweg omdat ik daarin gewoon teleurgesteld ben.. Laat ik t zo zeggen, gelukkig heb ik nu iemand gevonden die wél voor mij gaat..

(sry, voor de ietwat vage post)
syl
kwas dit topic helemaal vergeten blush.gif

blijf er traantjes van krijgen crying.gif
Addeke
Hmm.. ik herken t ook wel. Ikzelf had zo'n idee van... waarom zou in godsnaam iemand mij willen? Uiteindelijk raak je dan helemaal jezelf kwijt.. wat ook gebeurd is.
Ik ben er wel sterker door geworden, maar nog had ik n gevoel van, waarom heb ik niet iemand, die dr onvoorwaardelijk voor mij is (uitgezonderd familie), en die er altijd voor mij zal blijven.. En ik moet zeggen, ik heb vrienden genoeg, maar ik vertrouw heel weinig mensen voor 100 %, simpelweg omdat ik daarin gewoon teleurgesteld ben.. Laat ik t zo zeggen, gelukkig heb ik nu iemand gevonden die wél voor mij gaat..

Daar kan ik me erg goed in vinden. Ik heb via het internet een paar van de meest geweldige mensen die je je kunt bedenken ontmoet en hoewel dat door de pesters kwam en dus ook een hoop pijn meebracht, is het voornamelijk positief geweest. En dat is het nog altijd. Op school heb ik één vriend en een stel vriendinnen en daar ben ik blij mee, maar als de rest je gewoon niet accepteert is het een andere zaak. Vertrouwen is er niet veel, nee.
Loez
QUOTE(syl @ Sep 13 2004, 16:10 )
kwas dit topic helemaal vergeten blush.gif

blijf er traantjes van krijgen crying.gif

aai.gif Syl, t gaat nu toch weer helemaal goed daarzo?
Ik heb niets vreemds meer van jou vriendje gehoord hoor! aai.gif
syl
ja hoor smile.gif tgaat helemaal top nu... maar toch. die gedachtes blijven er bij hem wel gewoon inzitten denk ik
Loez
QUOTE(syl @ Sep 23 2004, 15:07 )
ja hoor smile.gif tgaat helemaal top nu... maar toch. die gedachtes blijven er bij hem wel gewoon inzitten denk ik

Tuurlijk, zoiets vergeet je niet snel...
Acceptatie
Hey jeroen,
Ik ga toch weer even reageren op je verhaal, misschien heb ik dat al gedaan maar ik denk er nu ff anders over....

Voor mij is het ook herkenbaar, de angst dat alles fout gaat e.d. alleen door het pesten stop ik nu teveel effort in mijn relaties wat het meer stuk maakt als dat het iets goeds uithaalt.
Twee maanden geleden heb ik het uitgemaakt met mijn vriendje waar ik 2,5 maand mee had. Ik had het uitgemaakt omdat ik zoals je weet door een hele hoop shit heen ga.... Ik wou hem daar niet mee belasten en daarom had ik het uitgemaakt. Helaas had hij kort daarna met een ander en heb ik nu het gevoel dat hij dus helemaal niet zo veel om mij gaf!
Zonnestraaltje
Hee lieve Acceptatie,

Ik moet zeggen dat ik je reactie van:
Helaas had hij kort daarna met een ander en heb ik nu het gevoel dat hij dus helemaal niet zo veel om mij gaf!

Dit had ik gezegd kunnen hebben joh. Ik begrijp dan ook goed hoe je aan die gedachte komt, zegmaar.
Maar ik moet zeggen, je weet niet of het is dat ie niet zoveel om jouw gaf. Misschien nam hij ook wel met dat andere meisje, omdat ie nog zoveel om jou gaf, en jij het niet meer kon, de relatie met hem. Of dat ie je gewoon niet kon vergeten en dacht dat dat hem wel lukte door met een ander meisje een relatie aan te gaan. Dat weet je nooit..

En zul je denk ik ook nooit te weten komen..
Tuurlijk, je zou het hem wel kunnen vragen maar daar schiet je ook niets mee op. Denk dat als je het hem nu vraagt, en de relatie met dat andere meisje nog staande is, dat ie het dan sowieso zou ontkennen.. Als je begrijpt wat ik bedoel..

Nou sterkte meid..! aai.gif aai.gif aai.gif

Liefs Zon wub.gif
Acceptatie
ik weet het niet, hij is ook vreemd gegaan en hij heeft om de have klap een ander..... hij pakt wat hij pakken kan.....
Loez
QUOTE(Acceptatie @ Oct 7 2004, 16:31 )
ik weet het niet, hij is ook vreemd gegaan en hij heeft om de have klap een ander..... hij pakt wat hij pakken kan.....

Dit hoort hier niet thuis, voor liefdes problemen is er n ander forum.
Ontopic blijven graag.

Edit: Ontopic. Thanks Fem!
femkeb
QUOTE(Loez @ Oct 7 2004, 16:34 )

Offtopic blijven graag.

zullen we maar ontopic doen?
Loez
QUOTE(femkeb @ Oct 7 2004, 16:47 )
QUOTE(Loez @ Oct 7 2004, 16:34 )

Offtopic blijven graag.

zullen we maar ontopic doen?

Juist, je hebt helemaal gelijk smile.gif
Jeroen
QUOTE(Zonnestraaltjuh @ Sep 12 2004, 21:44 )
Ik bedoelde, dat gevoel heb ik ook bij mn vriend. Maar wist het nooit zo mooi te omschrijven als jij dat gedaan hebt.. (althans, ik wist het nooit te omschrijven, het lukte me uberhaupt gewoon helemaal niet, haha.. )

Was volgens mij beetje wazige post zonet smile.gif

ik heb er een hele tijd over gedaan het zo neer te zetten ...
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.