k werd al op de basisschool gepest .. toen k naar de 1e ging is dat overgegaan. maar in de 2e begon t weer. waarna k naar een andere school ben gegaan. maar na een half jaar op die school begonnen ze me daar ook te pesten. na een tijdje is dat over gegaan, maar sinds een paar maanden zijn ze opnieuw begonnen. en nu ga ik na de zomervakantie wéér naar een andere school. maar waar k ook kom lijkt iedereen me maar te pesten en daarom ben k heel bang om weer naar een nieuwe school te moeten. gelukkig ga ik naar dezelfde school als een goede vriendin dus dat scheelt weer
k word niet alleen gepest op school, maar ook op muziekles ben k gepest, waardoor k daar mee gestopt ben. op vakantie word k vaak gepest, en thuis heb k altijd problemen met mijn moeder en mijn zusje, die gewoon gezellig met al die anderen mee doen en hen gelijk geven of t niets is.
k hoop hier een plek te hebben waar k zo af en toe eens iets kwijt kan als k me rot voel als r weer eens dingen tegen me gezegd zijn of dingen tegen me gedaan zijn. tot nu toe heb k dat nooit kwijt gekund, en dat is meestal erg frustrerend.. hoop t hier wel kwijt te kunnen..
xxx charlotte