Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: mijn vriend werd gepest
Pestforum, Forum tegen pesten! > Vragen aan > Overig
Pagina\'s: 1, 2
syl
goeieavond luitjes

dit past eigenlijk niet echt in ouders verzorgers en leraren, maar ik weet eigenlijk ook niet echt waar ik het anders neer moet zetten dus vandaar dat het nu hier staat.

mijn vriend is dus vroeger gepest....

en ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ik hem hier het beste mee kan helpen en in kan steunen.

het is niet dat hij er niet over kan praten ofzo, maar ik heb toch een beetje het gevoel dat ik het niet allemaal begrijp, of dat ik iets anders moet doen.

hoe denken jullie dat je een gepest iemand het beste kan helpen om het een beetje te verwerken?

( ben zelf niet gepest trws vandaar deze vraag)

alvast heel erg bedankt

liefs

syl
Mess
QUOTE(syl @ Jan 27 2004, 21:49 )
hoe denken jullie dat je een gepest iemand het beste kan helpen om het een beetje te verwerken?

Heee Syl,

meis ik weet zeker dat je het zo goed mogelijk doet. Je kan niet meer dan je best doen toch! Ik weet toevallig dat je echt een super steun voor um bent, en daar mag je best trots op zijn hoor! We zouden allemaal wel iemand als jij willen hebben! Hij boft onwijs, en dat weet hij heus!!

Voor zover weet, kan je niet meer doen dan luisteren. Vraag alstie zun verhaal verteld, ook es door. Dat is iets wat ik zelf wellus mis. Als hij zun verhaal doet, dat hij niet de enige is die praat... dat maakt het (voor mij althans) moeilijker om erover te praten...

Mess
wub.gif
syl
QUOTE(Mess @ Jan 27 2004, 21:59 )

Heee Syl,

meis ik weet zeker dat je het zo goed mogelijk doet. Je kan niet meer dan je best doen toch! Ik weet toevallig dat je echt een super steun voor um bent, en daar mag je best trots op zijn hoor! We zouden allemaal wel iemand als jij willen hebben! Hij boft onwijs, en dat weet hij heus!!

Voor zover weet, kan je niet meer doen dan luisteren. Vraag alstie zun verhaal verteld, ook es door. Dat is iets wat ik zelf wellus mis. Als hij zun verhaal doet, dat hij niet de enige is die praat... dat maakt het (voor mij althans) moeilijker om erover te praten...

Mess
wub.gif

aah dankjewel unsure.gif

maar toch denk ik dat ik meer kan doen...

hoewel ik er nog niet echt achter ben wat precies.... rolleyes.gif
Jeroen
QUOTE(Mess @ Jan 27 2004, 22:59 )
QUOTE(syl @ Jan 27 2004, 21:49 )

Heee Syl,

Mess
wub.gif

idd meisie... mess heeft echt helemaal gelijk!!

je bent echt super!!

dankjewel! wub.gif

kus & kroel,

Jeroen
syl
maar ik wil nog meer doen dan alleen praten.... of kan da nie? unsure.gif
Jeroen
QUOTE(syl @ Jan 28 2004, 10:27 )
maar ik wil nog meer doen dan alleen praten.... of kan da nie? unsure.gif

postertjes ophangen wink.gif

ik weet et nie... je doet al heel erg veel hoor wub.gif
syl
hihi als jij et goed vind zo

ben ik allang blij blush.gif

liefs syl
Acceptatie
er voor hem zijn is al een goed begin.... Hij zegt zelf ook dat je hem al genoeg steunt! Meer kan je ook niet doen. Laat hem zien dat jij wel iemand bent dier er voor hem is en die hem accepteert zoals hij is, laat hem je liefde zien (wat je waarschijnlijk, natuurlijk ookal doet) luister idd naar wat hij te zeggen heeft en meer kan je eigenlijk ook niet doen, dit is iets wat hij voor een groot deel zelf moet uitvechten helaas kan niemand anders dat voor hem doen!
syl
volgens mij issie al een klein stukkie veranderd, praat al een stukje makkelijker enzo..

gelukkig maar

hijs zoooooooo lief wub.gif

* zwijmelt en kijkt uit naar vrijdag
Jeroen
QUOTE(syl @ Feb 16 2004, 22:27 )
volgens mij issie al een klein stukkie veranderd, praat al een stukje makkelijker enzo..

gelukkig maar

hijs zoooooooo lief wub.gif

* zwijmelt en kijkt uit naar vrijdag

blush.gif aai.gif
Acceptatie
Oke LOVE IS IN THE AIR!!!!! blush.gif pff ik wou dat ik ook zo'n relatie had!
syl
dat komt bij jou vast ook helemaal goed hor smile.gif
Acceptatie
QUOTE(syl @ Feb 18 2004, 18:02 )
dat komt bij jou vast ook helemaal goed hor smile.gif

Laten we het hopen!!! als ik nou eens niet op een jongen val die of super veel ouders is dan mij of al n vriendin had, zo ik al een stukkie verder zijn! hahahaha
syl
of gewoon ffgoed duidelijk maken dat jin toevallig ff een stuk leuker bent dan zn vriendin!

maja .. das dan weer nie zo subtiel blush.gif
Acceptatie
QUOTE(syl @ Feb 24 2004, 13:09 )
of gewoon ffgoed duidelijk maken dat jin toevallig ff een stuk leuker bent dan zn vriendin!

maja .. das dan weer nie zo subtiel blush.gif

Nee idd, zo ben ik ook niet echt, maar ja t was wel heel n probleem toen hij mij zoende, helaas voelde hij zich lullig tegen over zn vriendin dus hijs weer terug bij zn vriendin, we zijn nog wel goede vrienden en hij vind me wel leuk hij wil alleen niet bij zn vriendin weg blush.gif
Legolas_Greenleaf
QUOTE(Acceptatie @ Feb 24 2004, 13:12 )
QUOTE(syl @ Feb 24 2004, 13:09 )

maja .. das dan weer nie zo subtiel  blush.gif

Nee idd, zo ben ik ook niet echt, maar ja t was wel heel n probleem toen hij mij zoende, helaas voelde hij zich lullig tegen over zn vriendin dus hijs weer terug bij zn vriendin, we zijn nog wel goede vrienden en hij vind me wel leuk hij wil alleen niet bij zn vriendin weg blush.gif

Precies, vrienden zijn is meestal ook nog leuker. smile.gif Dat duurt meestal ook langer. smile.gif
Acceptatie
Precies, vrienden zijn is meestal ook nog leuker.  Dat duurt meestal ook langer. 

ja das waar maar ik denk echt dat wij gewoon soulmates zijn en als t uit mocht gaan met zn vriendin dan ben ik zekers weten de eerste waar hij naar toe komt en tot die tijdaftwachten wink.gif
Legolas_Greenleaf
QUOTE(Acceptatie @ Feb 24 2004, 18:40 )
Precies, vrienden zijn is meestal ook nog leuker.  Dat duurt meestal ook langer. 

ja das waar maar ik denk echt dat wij gewoon soulmates zijn en als t uit mocht gaan met zn vriendin dan ben ik zekers weten de eerste waar hij naar toe komt en tot die tijdaftwachten wink.gif

LOL, zo kan het ook ja. Geduld is een schone zaak zegt men. smile.gif cool.gif
Acceptatie
LOL, zo kan het ook ja. Geduld is een schone zaak zegt men.    smile.gif

helaas wel ja, maar ik ben niet zo geduldig hahahaha!
syl
volgens mij ben je al een heel eind op weg als ik het zo hoor tongue.gif
Acceptatie
Nouja ik ging vandaag dus naar de bioscoop met hem en een vriendin van me.... ik zat in t midden, ik had t dus best moeilijk want ik vind em dus echt supers leuk!!! Nouja en iedere keer lag zn hand een klein stukje over die van mij, ik dacht dat ik dood ging blush.gif maarja toen legde ik perongeluk mijn hand op die van hem..... echt geloof ut of iet maar dat was per ongeluk blush.gif en toen trok hij zn hand weg en zei hij sorry..... maar hij vind t rot voor me dat dr moeite mee heb..... ik wou dat hij geen vriendin had!!!! wink.gif
syl
QUOTE(Acceptatie @ Feb 25 2004, 20:53 )
Nouja ik ging vandaag dus naar de bioscoop met hem en een vriendin van me.... ik zat in t midden, ik had t dus best moeilijk want ik vind em dus echt supers leuk!!! Nouja en iedere keer lag zn hand een klein stukje over die van mij, ik dacht dat ik dood ging blush.gif maarja toen legde ik perongeluk mijn hand op die van hem..... echt geloof ut of iet maar dat was per ongeluk blush.gif en toen trok hij zn hand weg en zei hij sorry..... maar hij vind t rot voor me dat dr moeite mee heb..... ik wou dat hij geen vriendin had!!!! wink.gif

hij doet wel een beetje wazig he?? kun je niet gewoon een keer echt op de man af vragen wat hij nou echt wil... dit kan ook nooit leuk zijn voor jou en het is ook oneerlijk tegenover zn vriendin..
Acceptatie
hij doet wel een beetje wazig he?? kun je niet gewoon een keer echt op de man af vragen wat hij nou echt wil... dit kan ook nooit leuk zijn voor jou en het is ook oneerlijk tegenover zn vriendin..

nou weet je ik durf het niet te vragen oke, hij is niet voor niks terug bij zn vriendin en tja ik wil niet afgewezen worden.... vaag want dat ben ik al.... maar ik wil ook niet dat hij stopt met lief doen!!!! ik vind em supers leuk! ik wil hem niet kwijt, ik denk dat ik gewoon moet afwachten... totdat t misschien ooit uitgaan, ookal is die kans klein.....
syl
QUOTE(Acceptatie @ Feb 25 2004, 21:06 )
ik denk dat ik gewoon moet afwachten... totdat t misschien ooit uitgaan, ookal is die kans klein.....

waarom zou dat een kleine kans zijn?? je hebt toch al mettum gezoend smile.gif een beetje hoop is goed hor! je bent een hartstikke gezellig mens smile.gif
Acceptatie
waarom zou dat een kleine kans zijn?? je hebt toch al mettum gezoend  een beetje hoop is goed hor! je bent een hartstikke gezellig mens 

nou dankje! blush.gif biggrin.gif Maar ehhm nou omdat hij al gezegt is dat hij spijt had vanwege zn vriendin....
Mess
Precies, vrienden zijn is meestal ook nog leuker. smile.gif Dat duurt meestal ook langer. smile.gif

Jah das waar, maar soms zou je willen..... dat je als Joen een Syl had... biggrin.gif *lol*
Acceptatie
Jah das waar, maar soms zou je willen..... dat je als Joen een Syl had...  *lol*

presies true love! laugh.gif
Mess
Maar ik meen het wel, ik bedoel dat is toch wat je zou willen? Syl is echt super! Wie wil er nou niet een vriend(in) die zich zo kan verplaatsten in iemand? unsure.gif
Acceptatie
QUOTE(Mess @ Mar 4 2004, 11:08 )
Maar ik meen het wel, ik bedoel dat is toch wat je zou willen? Syl is echt super! Wie wil er nou niet een vriend(in) die zich zo kan verplaatsten in iemand? unsure.gif

Ja mijn opmerking was ook gemeend hoor, ik vind syl echt toppie, die jongen die ik leuk vind kan het ook, maarjah laat ik daar maar even over ophouden!!!
syl
unsure.gif blush.gif wub.gif rolleyes.gif

tis toch gewoon logisch dat je met iemand kan praten.. al is het er maar 1..

toch unsure.gif
Acceptatie
Nou meestal is dat niet zo logisch! Als je niemand hebt en je wilt/durft niet met je familie erover te praten en zeker niet met proffessionelen dan houd het snel op crying.gif
Loez
En je hebt niemand?
Helemaal niemand?
Acceptatie
QUOTE(Loez @ Apr 11 2004, 14:37 )
En je hebt niemand?
Helemaal niemand?

Ik had helemaal niemand, ik had niet echt vriendinnen en ik heb zoveel shit overmee heen gekregen dat ik er met hun niet over kon praten omdat het te veel was!
Loez
Kun je er hier wel over praten?
Als je namelijk denkt dat je dat kunt,
kun je volgens mij ook wel vertellen wat er nou is...
(denk ik!)

aai.gif
Acceptatie
ik kan er hier wel over praten maar ook hier liggen grenzen!
Loez
Ja daar heb je gelijk in, ik denk dat ik dan ook weinig voor je kan doen
Acceptatie
aai.gif weet ik, ik vind het ook lief...... het komt allemaal wel goed!
Loez
Oke, en anders zijn hier op t forum meer mensen dan alleen ik die jou met alle liefde willen helpen! (toch?)
Acceptatie
QUOTE(Loez @ Apr 11 2004, 14:57 )
Oke, en anders zijn hier op t forum meer mensen dan alleen ik die jou met alle liefde willen helpen! (toch?)

jaja maar ik heb niet zoveel hulp nodig..... ik kom hier om ook anderen te helpen wink.gif
Loez
Zeker weten?
btw, t wat maar n aanbod he wink.gif
Acceptatie
QUOTE(Loez @ Apr 11 2004, 15:05 )
Zeker weten?
btw, t wat maar n aanbod he wink.gif

Weet ik, ik wil gewoon niet dat de aandacht naar mij gaat enz, das all
Loez
Is goed, als jij dat zo wilt smile.gif
Acceptatie
QUOTE(Loez @ Apr 11 2004, 15:21 )
Is goed, als jij dat zo wilt smile.gif

laugh.gif
Loez
Dus, als we problemen hebben, op naar acceptatie wink.gif
Acceptatie
QUOTE(Loez @ Apr 11 2004, 15:29 )
Dus, als we problemen hebben, op naar acceptatie wink.gif

yup biggrin.gif ik sta voor jullie klaar.... he jeroen he wicca-girly?!
Loez
Ook voor mij? blush.gif
Acceptatie
QUOTE(Loez @ Apr 11 2004, 15:38 )
Ook voor mij? blush.gif

natuurlijk! biggrin.gif
Loez
Oke dan, alvast bedankt, en nu ook bedankt voor wat je al voor me gedaan hebt! wink.gif
Acceptatie
QUOTE(Loez @ Apr 11 2004, 17:24 )
Oke dan, alvast bedankt, en nu ook bedankt voor wat je al voor me gedaan hebt! wink.gif

aai.gif geen dank, your always welcome!
Loez
Wel dank, ik ben blij dat er mensen zijn die anderen willen helpen!
En ik ben het (afgezien van Timothy) (en Jeroen ook nu wel wink.gif) niet gewent dat er mensen zijn die me helpen.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.