Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: onzeker
Pestforum, Forum tegen pesten! > Vragen aan > Gepeste kinderen (Vroeger/nu)
Mess
Iets wat ik zelf heel erg heb is dat ik altijd onzeker ben. Over wat dan ook... Ik vind dit super irritant! Ik zoek ook altijd overal wat achter. Als iets goed gaat, vraag ik me af waarom, als iemand aardig is denk ik wat zit hier achter? sad.gif

Wie herkent dit?

Mess
wub.gif
Jeroen
QUOTE(Mess @ Nov 28 2003, 10:52 PM)
Iets wat ik zelf heel erg heb is dat ik altijd onzeker ben. Over wat dan ook... Ik vind dit super irritant! Ik zoek ook altijd overal wat achter. Als iets goed gaat, vraag ik me af waarom, als iemand aardig is denk ik wat zit hier achter? sad.gif

Wie herkent dit?

Mess
wub.gif

ik herken dit heeel erg...

dat je echt zoiets hebt van "wanneer houden ze op met aardig doen?"

en gewoon et slechste ervan verwachten...
Mess
hoe zeer ik ook mijn best doe, lopen er dingen nu weer fout... sad.gif
Tis net alsof ik net zo lang blijf wachten tot het mis gaat... sad.gif

*frustrated*

Mess
wub.gif
Jeroen
QUOTE(Mess @ Dec 3 2003, 11:59 AM)

*frustrated*

Mess
wub.gif

ik ken het gevoel, alsof je in een wachtkamer zit, te wachten tot iemand weer bot reageerd of je gaat afzeiken ofzow....
Legolas_Greenleaf
QUOTE(Jeroen @ Dec 3 2003, 21:27 )
QUOTE(Mess @ Dec 3 2003, 11:59 AM)

*frustrated*

Mess
wub.gif

ik ken het gevoel, alsof je in een wachtkamer zit, te wachten tot iemand weer bot reageerd of je gaat afzeiken ofzow....

Idd, het is praktisch wachten tot de volgende keer dat iemand je de grond in "boort"... crying.gif
Mess
QUOTE(Legolas_Greenleaf @ Jan 29 2004, 15:04 )
Idd, het is praktisch wachten tot de volgende keer dat iemand je de grond in "boort"... crying.gif

aai.gif

crying.gif Ik weet ut...

Echt vet irritant, want ik wil helemaal niet zo doen... crying.gif

Mess
wub.gif
femkeb
Ik herken het wel. Deed het vroeger heel veel. Altijd maar denken van is deze aardigheid oprecht en overal dingen achter zoeken. Ik ben er zelf (naar mijn idee) overheen gegroeid, want op een gegeven moment bleven mensen aardig doen en dan ga je op een gegeven moment er wel aan "wennen" waardoor ik wat minder pessimistisch werd. Ik heb nog steeds op sommige momenten dat ik ga doemdenken, maar gelukkig is dat niet vaak meer.

De reden dat ik toch uiteindelijk "het verwerkt heb" (ik heb er nog wel soms last van dus of je van verwerken kan spreken weet ik niet) door me toch open te stellen voor mensen en "mijn grenzen" op de een of andere manier telkens aan te passen. (vroeger was ik als iemand iets vervelends zei meteen 2 dagen verdrietig nu nog maar een uurtje ofzo) en ook als mensen wel iets vervelend zeggen ze daarop aanspreken.

Maar voor iedereen is het verwerkingsproces natuurlijk anders.

Misschien is het wel handig erbij te vertellen dat ikzelf van groep 6 tot groep 8 nogal intensief gepest ben (en daarna op de middelbare school ook nog wel wat dingetjes, maar minder extreem)

Veel sterkte iedereen

Femke
Maeve
QUOTE(Mess @ Nov 28 2003, 23:52 )

Wie herkent dit?

Mess
wub.gif

Ik herken dit heel erg, want als iemand aardig tegen mij doet denk ik altijd waarom doen ze dat hebben ze iets nodig ofzo. *ze doen altijd aardig als ze iets nodig hebben*
Mess
QUOTE(wicca-girly @ Feb 5 2004, 17:51 )
Ik herken dit heel erg, want als iemand aardig tegen mij doet denk ik altijd waarom doen ze dat hebben ze iets nodig ofzo. *ze doen altijd aardig als ze iets nodig hebben*

Jep... dat heb ik dus ook... en dat word ietsje beter nu
maar nog steeds, denk ik van... hmm die is wel verdacht aardig... hw niet af zeker

unsure.gif
Maeve
QUOTE(Mess @ Feb 5 2004, 18:38 )

maar nog steeds, denk ik van... hmm die is wel verdacht aardig... hw niet af zeker

unsure.gif

Ik heb het nu juist veel erger dan eerst, omdat ik nogal wat dingen heb meegemaakt. sad.gif
Legolas_Greenleaf

unsure.gif

Idd... blink.gif
Mess
QUOTE(Legolas_Greenleaf @ Feb 9 2004, 21:24 )

unsure.gif

Idd... blink.gif

aai.gif
Maeve
QUOTE(Mess @ Feb 9 2004, 21:26 )

unsure.gif

Idd... blink.gif

aai.gif

Dankjewel aai.gif trug smile.gif
Het komt nu heel vaak voor dat ik me onzeker voel als iemand me aanspreekt die normaal heel gemeen is enzo
Legolas_Greenleaf
QUOTE(wicca-girly @ Feb 10 2004, 15:30 )

unsure.gif

Idd... blink.gif

aai.gif

Het komt nu heel vaak voor dat ik me onzeker voel als iemand me aanspreekt die normaal heel gemeen is enzo

Je vertrouwt het niet dat ze opeens zo aardig zijn, niet?
Maeve
QUOTE(Legolas_Greenleaf @ Feb 10 2004, 15:38 )
QUOTE(wicca-girly @ Feb 10 2004, 15:30 )

unsure.gif

Idd... blink.gif

aai.gif

Je vertrouwt het niet dat ze opeens zo aardig zijn, niet?

Ja dat klopt. Ik vertrouw mensen niet die ineens aardig tegen me doen en van te voren altijd k*t deden
Mess
Nee idd....

bij mij kan je maar 1 fout maken... then your history. Ik kan het volste vertrouwen in iemand hebben, maar verpest het 1x en je kan het vergeten. Ik zal je nooit meer vertrouwen zoals eerst.
Altijd zal ik in mijn achterhoofd houden wat je me geflikt hebt, en dat vergeet ik ook nooit meer. Ik heb wat dat betreft een geheugen als een olifant... en dat is niet altijd bepaald fijn. Ik kan gesprekken van maanden geleden nog woordelijk terughalen. Als iemand me op zo'n moment heeft gekwets... dry.gif
Legolas_Greenleaf
Ik ben wat meer vergevings gezind, maar ook dat heeft zo zijn grenzen... Vandaag nog mezelf in moeten houden. En als zij vragen "Waar hebben we les?", dan zeg ik "Gebruik je rooster eens, niet moeilijk.", en dan zijn zij zo irritant om uit te wijzen dat ik dat hun wel mag vertellen, aangezien ik klassenvertegenwoordiger ben. Hallo iedereen, ik ben dat dan misschien wel, maar ik ben geen persoonlijke agenda. mad.gif

Verder ben ik maar wat blij dat ik 2 dagen vrij heb nu, anders waren er morgen koppen gaan rollen... mad.gif Fiets omgegooid, en ik heb het vermoeden dat het een klasgenoot was. Als ik die <censuur> in mijn handen krijg... mad.gif
Maeve
QUOTE(Mess @ Feb 11 2004, 21:14 )
Nee idd....

bij mij kan je maar 1 fout maken... then your history. Ik kan het volste vertrouwen in iemand hebben, maar verpest het 1x en je kan het vergeten. Ik zal je nooit meer vertrouwen zoals eerst.
Altijd zal ik in mijn achterhoofd houden wat je me geflikt hebt, en dat vergeet ik ook nooit meer. Ik heb wat dat betreft een geheugen als een olifant... en dat is niet altijd bepaald fijn. Ik kan gesprekken van maanden geleden nog woordelijk terughalen. Als iemand me op zo'n moment heeft gekwets... dry.gif

Ik snap wat je bedoelt. Ook wat Legolas_Greenleaf zei. Ik ben een hulpje van onze klassenvertegenwoordiger en ik weet altijd waar we naar toe moeten en dan vragen ze aan mij van waar moeten we heen dan zeg ik meestal naar een lokaal met tafels en stoelen en als je niet weet welke dan moet je je agenda gebruiken daar staat als het goed is je rooster in zoniet peg hebben. En dan kijken ze me meestal dom aan van zeg nou.
Acceptatie
Nouja goed, ook hier geeft ik even mijn visie! Nouja goed ik was vroeger vooral vergevingsgezin iedereen kon bij mij alles flinken en ik vergaf ze gelijk, ik vond dat god dat ook deed! Ik zag altijd het goede in mensen en kon me inleven in iedere situatie! Het is goed als je dat kan, maar niet fijn! Mensen maken dan misbruik van je wink.gif en das echt niet leuk..... dus tenwoordig ben ik wel iets verhard maar ben jij nou een vriend van me die me een naai-streek levert kan ik dus niet boos zijn want dan begrijp ik je! Dus tja vaak is dat best irri want je kan niet eens goed boos op iemand zijn!
LadyM
Hey,

Die onzekerheid ken ik zeker wel. Ik vertrouw ook bijna niemand meer en het duurt heel lang voor ik iemand vertrouw dus vrienden maken doe ik niet snel. Volgend jaar begin ik aan een nieuwe opleiding in een nieuwe omgeving en dat zorgt nu al voor de nodige spanningen. Ik heb ook sociale faalangst door het pesten, gelukkig gaat dit elke keer een stukje vooruit.

Groeten LadyM
Acceptatie
QUOTE(LadyM @ Mar 18 2004, 14:24 )
Hey,

Die onzekerheid ken ik zeker wel. Ik vertrouw ook bijna niemand meer en het duurt heel lang voor ik iemand vertrouw dus vrienden maken doe ik niet snel. Volgend jaar begin ik aan een nieuwe opleiding in een nieuwe omgeving en dat zorgt nu al voor de nodige spanningen. Ik heb ook sociale faalangst door het pesten, gelukkig gaat dit elke keer een stukje vooruit.

Groeten LadyM

Ik denk eerlijk gezegt dat wij die onzekerheid nu allemaal hebben, wens je veel succes op je nieuwe school
syl
QUOTE(LadyM @ Mar 18 2004, 13:24 )
Hey,

Groeten LadyM

ik hoop voor je dat je het een stuk meer naar je zin zult hebben op je nieuwe school smile.gif

hou je ons op de hoogte? aai.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.