Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Mijn Droom Kapot
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
iemand
Ik wou altijd al naar het wellant college daar leren om te gaan met dieren en door studeren. Toe ik op die school zat wou niemand met me omgaan. Iedereen roddelde over mij en maakte opmerkingen tegen mij van hee bolle enzo.
Ik hou erg van dieren en daar maken ze ook vaak naare opmerkingen over mijn mentor zij dat ik ze moest negeren. Toen ik in de 2de zat sloeg iemand me in elkaar en dachten de leraar dat het nep was. Ik heb toen 3 weken thuisgezten met stomp buiktrauma en gekneuste knie. Mijn ouders vervolgenden dta meisje dniet want dat meisje werd thuis veel geslagen. Ong in half klas 2 moest ik huilen en liep men eenige vriendin met me naar de wc komt er een groepje van 3 meiden aanzetten. De een legt een mes op de keel van men vriendin en zegt Jij gaat dood. Toen draaide ze sig om naar mij en leggde het mes tegen mijn keel en ze zij Als je dit tegen een leeraar zegt boor ik persoonlijk een mes in je hart. Ik en mijn vriendin vlugten sgool uit, We hebben uren aan het strand gezeten huilen We durfden niet naar huis bang voor boze ouder en niet naar school bang voor die kinderen. Die 2 weken erna bleef ik thuis en ik stopte alles wat eetbaar was in mijn mond om te zorgen dat ik vrolijk werd. Als gevolg dat ik 20 kilo aankwam. toen ik weer op school kwam Liepen die meisjes nog gewoon rond en ze hadden iedereen vertelt dat ik en me vriendin logen dus toen was de heele klas tegen ons. Met gym gingen we ons omkleden en toen zijden kinderen Cyntia wij zij n met meer dus pas op. Ik heb elke avond nachtmerrie's van wat er gebeurde die dag. Ik slapa slecht ik wil blijven eten. Zolang ik eet ben ik vrolijk. Vandaag gingen we met school naar het strand *ong 5 weken later* En toen zeiden die kinderen kom we douwen cyntia omver in de hoopm dat ze met der hoofd op een steen valt en doodgaat. even later duwden ze me ook echt. Ik eb nu heel wat wondjes. en tegen de juf zeiden ze dat ik uitglee. Ik ben huilend op men fiets gestapt en naar huis gereden. Ik heb kortom geen doel meer in mijn leven alles wat ik leuk vind vind ik nutteloos op kamp ga ik niet meer op sport ga ik niet meer Omdat ik gewoon nergens meer zin in heb en ik heb ook al men dieren weggedaan. Omdat ik kortom meer aan slapn en eten dacht dan aan hun. Kortom ik word dik en ik heb geen levensdoel meer. Dit was men verhaal en ik moest het eht even kwijt
syl
ten eerste een hele dikke knuffel aai.gif

en ten tweede, iedereen heeft een doel in zijn leven, niemand is nutteloos ook jij niet. Soms zie je dat zelf alleen even niet, maar daar zijn wij dan weer voor smile.gif. Maar waarom heb je je dieren weg gedaan, je moet niet alles uitbannen waar je gek op was. je bent nog steeds dezelfde, je dierenliefde komt vanzelf weer terug als je je beter voelt.

ik heb nu geen tijd meer voor een lang verhaal, ik ga lekker slapen

sterkte met alles
Painkiller
wat een vreselijk verhaal zeg sad.gif

zwaar klote hoe mensen doen.

Het is ook niet goed om te eten, met veel eten maak je het voor anderen heel makkelijk je als pispaaltje te benoemen. Het klinkt hard wat ik zeg, maar de laatste paar zinnetjes die je hebt getypt maken duidelijk dat ze je nu treiteren met dat je wat dikker bent dan gemiddeld. (en ieder heb z'n eigen postuur, dat jij nu fors bent, is eigenlijk hun schuld, maar dat boeit hun dus niet..)

Waarom mensen pesten, weet niemand. Ik weet iig dat jij dit niet verdiend en dat je wel degelijk een doel hebt om naar uit te kijken. Ik zou als ik jou was stoppen met die school. althans tijdelijk. Dit gaat niet langer zo.

Tevens zou ik als ik jou was kijken naar een betere manier om je pijn te verwerken en aangifte doen van t voorval op de wc. Je kunt namelijk ook de politie inschakelen voor zulke dingen. Als je bang bent dat ze je wat aandoen kan de politie voor bescherming zorgen.

Aan je gewicht kun je wat doen, o.a. door een andere manier te vinden om de ellende te verwerken dan met te eten, dat scheeld heel veel. Eten is net als geld, je hebt t, geeft t uit, en dan ben je happy, vervolgens zie je de gevolgen en wordt je er verdrietig om, en omdat je dan weer uitgeeft wordt je weer happy, en zo raak je gewend dat je happy wordt en blijft als je eet, of geld uitgeeft dus. Het zorgt er alleen niet voor dat het wordt opgelost.

Maar, vergeet niet. Jij bent een one of a kind person. Jij bent Cyntia en JIJ bent iemand die WEL goed is. En niet wat anderen willen beweren.

Kortom, jij wordt misschien wel dik, maar jij hebt zeker wel een levensdoel, maar je moet dat terugvinden. Je bent echt niet nutteloos!
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.