lina
mama: hey ruim eens een beetje op je lijkt wel een hoertje
.....ik : oke mama ik ruim op
mama: eindelijk trutje ik w8 al eeuwen
ik : ruim op
en keek even opgeschrikt wat me moeder daar zei
ik droomde even en toen kwam me moeder, hoertje je bent nog steeds niet aan het opruimen wat heb ik tegen je gezegt!!!
word bang
En nu ook nog leugens trutje pakt me haren en trekt zohard als ze kan !! heeft eeb hele pluk haar in der hand !
Lina huilt heel erg van de pijn
mama ik ben elke dag bezig met opruimen schoonmaken eten koken en afwassen en huiswerk maken naar school gaan ik doe me best mama
Noem je dat je best doen
Lina huilt van de PIJN is heel erg BANG was papa maar hier was dit nooit gebeurd maar haar vader is overleden aan een ongeluk
haar moeder sloot haar op in de kleder op en riep KOM ZO TERUG !! Lina was zo bang ze trilde helemaal
even later kwam haar moeder met emmer water ,haar moeder scheurde de truitje van lina open en gooide heet water op haar en zei DAT HEB JE VERDIEND !!! HOERTJE
En hierna gooit ze hele koud water op lina.....Lina schreeuwt het van de piijn !!
Haar moeder pakt een hout stok en slaat het op lina....tot het helemaal kapot is!!
Lina was helemaal rood van de slagen en velletjes huid van de warm water......
haar moeder pakt haar op en gooit haar tegen de muur.......
Daar LAG LINA... ze spraak nog paar woorden uit en dat was .....MAMA IK VERGEEF JE NOOOIIIITTTT WAT JE ME AAN HEBT GEDAAN!!!
EN DAAR VIEL ZE DOOOD!!
DIt was me verhaal