Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Mijn 'ergste' ervaringen
Pestforum, Forum tegen pesten! > De toekomst & verwerking > Het allerergste
Pagina\'s: 1, 2, 3, 4
Jeroen
Ik ben een aantal keren inelkaar geslagen (met name buiten schooltijd) maar raar genoeg zijn dat niet mijn 'ergste' ervaringen.

Het nergens bij horen, erbuiten vallen, altijd alleen zijn, dat is voor mijn gevoel veel erger....

Meer mensen met deze ervaring?
Mess
wink.gif
*hugs voor Joen*

Mess
wub.gif
Jeroen
schopje om em weer actief te maken smile.gif
Aap
hmmm..... ik weet niet eens wat het ergste is wat ik heb meegemaakt....

ben volgens mij nooit in elkaar geslagen en verder kan ik me ook maar weinig herinneren...

maar als je vertrouwen geschonden wordt door mensen die je vertrouwd... dat vind ik toch wel het ergste... mensen die je lief had...

Hierdoor ben ik toch aardig wantrouwig geworden en jammerlijk genoeg ook nog oncker... dus een lekker liefdesleven zit er ook niet in...

jammer...
syl
QUOTE(Aap @ Jan 31 2004, 09:38 )
Hierdoor ben ik toch aardig wantrouwig geworden en jammerlijk genoeg ook nog oncker... dus een lekker liefdesleven zit er ook niet in...

jammer...

daar moet je je echt niet druk om maken joh, dat komt best wel goed. kijk naar ons wink.gif . tgaat misschien allemaal iets moeilijker in het begin, maar daar hoef je je niet druk om te maken. kweet zeker dat er voor jou ook een perfect iemand rondhuppelt.. is nou alleen nog maar een kwestie van even tegenkomen.

knuffel, syl
wub.gif
Gilraen Oroná
Ik vond het negeren veel erger dan de lichamelijke dingen omdat negeren e.d toch meer mentaal is; het vermoeide mij meer..

hmm eigenlijk vond ik alles niet geweldig.
Maeve
het ergste wat ik heb meegemaakt is dat ik in totaal 11 keer in elkaar ben geslagen en aangerand en verkr8 sad.gif
syl
wicca-girly....

hoe komt het dat je er zo gemakkelijk over kunt praten in dit topic...??

ik bedoel, ik vind het echt heel bikkel dat je het hier zo neer durft te zetten, hoe komt het dat je het nu al aandurft?
Maeve
wicca-girly....

hoe komt het dat je er zo gemakkelijk over kunt praten in dit topic...??

ik bedoel, ik vind het echt heel bikkel dat je het hier zo neer durft te zetten, hoe komt het dat je het nu al aandurft?

Hoe bedoel je?
syl
nou eehm ( begrijp met niet verkeerd hoor ik vind het echt harstikke knap dat je het hier durft neer te zetten)

maar ik bedoelde dat je alles meteen in je eerste post verteld, dat doen niet veel mensen hier
syl
wel heel bikkel trws biggrin.gif
Maeve
Dankjewel smile.gif
ik snap wel een beetje wat je bedoelt maar dat doe ik expres dan weten jullie meteen wat ik heb meegemaakt.
Maeve
wel heel bikkel trws

Dankjewel smile.gif
syl
zie nou pas dak dubbel heb gepost blush.gif
Acceptatie
Hmms het allerergste wat ik heb meegemaakt is denk ik dat ik aan een boom werd vast gebonden en dat ik moest verhuizen toen ik het net naar mn zin had.... In elkaar geslagen worden was ook wel erg maar ik vond het minder erg... Ik geloofte wat ze zeiden..... dus ik vond het mn verdiende loon, ik was immers lelijk..... dat accefietje met die meisjes over die sportdag vond ik ook niet echt prettig!
nijntje
geen idee er zijn zoveel ergste dingen, zoals ben van trappen afgeduwt, proberen uit te kleden en betasten enz, het negeren enz was niet eens erg lieten ze me teminste met rust
Acceptatie
QUOTE(nijntje @ Feb 16 2004, 17:08 )
geen idee er zijn zoveel ergste dingen, zoals ben van trappen afgeduwt, proberen uit te kleden en betasten enz, het negeren enz was niet eens erg lieten ze me teminste met rust

Ja, allemaal herkenbare dingen pesten opzich is verschrikkelijk laat staan alle dingen die er bij komen kijken!
Maeve
QUOTE(Acceptatie @ Feb 16 2004, 17:09 )
QUOTE(nijntje @ Feb 16 2004, 17:08 )
geen idee er zijn zoveel ergste dingen, zoals ben van trappen afgeduwt, proberen  uit te kleden en betasten enz, het negeren enz was niet eens erg lieten ze me teminste met rust

Ja, allemaal herkenbare dingen pesten opzich is verschrikkelijk laat staan alle dingen die er bij komen kijken!

Ik ben het hier wel mee eens. Het ergste van mij heb ik al eerder genoemd en is een paar maanden geleden weer gebeurd crying.gif
Acceptatie
Ik ben het hier wel mee eens. Het ergste van mij heb ik al eerder genoemd en is een paar maanden geleden weer gebeurd 

Laten we hopen dat het snel stopt! aai.gif
Maeve
QUOTE(Acceptatie @ Feb 23 2004, 22:44 )
Ik ben het hier wel mee eens. Het ergste van mij heb ik al eerder genoemd en is een paar maanden geleden weer gebeurd 

Ik mag het hopen ja anders word ik nog gekker dan ik al ben;) en ja dat is dus gestoord
Acceptatie
Ik mag het hopen ja anders word ik nog gekker dan ik al ben;) en ja dat is dus gestoord

Zo volgens mij word het ff een tweespeling van ons tweeen overal (niet de bedoeling)

Maar hey je moet vertrouwen in je zelf proberen tehouden want alleen jij moet je hele leven door met je zelf en niet de rest van de wereld dus probeer de positiefe kanten van jezelf in te blijven zien! biggrin.gif
Legolas_Greenleaf
QUOTE(wicca-girly @ Feb 23 2004, 22:48 )
QUOTE(Acceptatie @ Feb 23 2004, 22:44 )

Hmm, niemand is 'gestoord', het is alleen zo dat ze anders zijn, maar that is the way of the human mind. smile.gif
Acceptatie
Hmm, niemand is 'gestoord', het is alleen zo dat ze anders zijn, maar that is the way of the human mind. smile.gif

Yup, en weest jezelf (dus anders) want er zijn al zoveel anderen)
Mess
QUOTE(Legolas_Greenleaf @ Feb 24 2004, 18:09 )

Nouwwwwww das ook weer nie helemaal waar.... ik bedoel ga es middagje naar de psychiatrische afdeling voor de lol... rolleyes.gif zo daar wor je nie vrolijk van... die zijn dus ECHT wel gestoord he... blink.gif
Acceptatie
Ja en meestal heeft dat ook weer een rede, ervaringen enz
Acceptatie
Nou meestal heeft dat ook weer een rede dat kan ook door kinder trauma's enzo komen..... bijvoorbeeld mishandelt of een moord gezien
Mess
Hoeft niet.... sommige mensen zitten daar terwijl men geen aanknopingspunt kan vinden waar het vandaan komt.
Jeroen
QUOTE(Acceptatie @ Mar 1 2004, 12:53 )
Nou meestal heeft dat ook weer een rede dat kan ook door kinder trauma's enzo komen..... bijvoorbeeld mishandelt of een moord gezien

deze is net niet dubbel smile.gif maar kan volgende keer denk ik wel in het andere bericht erbij hypocrite.gif
Acceptatie
QUOTE(Jeroen @ Mar 1 2004, 13:42 )
QUOTE(Acceptatie @ Mar 1 2004, 12:53 )

deze is net niet dubbel smile.gif maar kan volgende keer denk ik wel in het andere bericht erbij hypocrite.gif

ja ik had wat probleempjes.... ik zat op school toen ik het postte sorry! unsure.gif
Legolas_Greenleaf
QUOTE(Mess @ Mar 1 2004, 12:02 )
QUOTE(Legolas_Greenleaf @ Feb 24 2004, 18:09 )

Nouwwwwww das ook weer nie helemaal waar.... ik bedoel ga es middagje naar de psychiatrische afdeling voor de lol... rolleyes.gif zo daar wor je nie vrolijk van... die zijn dus ECHT wel gestoord he... blink.gif

Zoals altijd, heb je weer uitzonderingen. blink.gif Ik hoop alleen dat hier niemand rijp is voor die afdeling. tongue.gif
Acceptatie
Nope ik ook niet.... back to topic!
dark angel
QUOTE(wicca-girly @ Feb 3 2004, 19:22 )
het ergste wat ik heb meegemaakt is dat ik in totaal 11 keer in elkaar ben geslagen en aangerand en verkr8 sad.gif

hey meis

hoe vaak ik in elkaar ben geslagen zijn niet meer op 4 handen te tellen. en ik leef met je mee , aanrading en verkracht komt jammer genoeg ook in mijn woordenboek voor. het is het ergste wat je kan overkomen . het voelt alsof er vertouwen, veiligheid, liefde voor jezelf , allemaal word afgepakt als dat je gebeurd. tenminsten zo voel ik dat dan
Maeve
QUOTE(dark angel @ Mar 13 2004, 14:53 )
QUOTE(wicca-girly @ Feb 3 2004, 19:22 )

hey meis

hoe vaak ik in elkaar ben geslagen zijn niet meer op 4 handen te tellen. en ik leef met je mee , aanrading en verkracht komt jammer genoeg ook in mijn woordenboek voor. het is het ergste wat je kan overkomen . het voelt alsof er vertouwen, veiligheid, liefde voor jezelf , allemaal word afgepakt als dat je gebeurd. tenminsten zo voel ik dat dan

Ja dat is het ook zo voel ik het tenminste ook en ik vind het ook ontzettend misselijk van die mensen die dat gewoon doen
Acceptatie
Hmms gelukkig ken ik dit probleem zelf niet
***RoOzIeJ***
Het ergste wat ik ooit heb meegemaakt is dat er iemand met een mes op mijn keel stond en het nog serieus meende ook. Als er toen niemand binnen was gekomen was ik nu misschien wel dood geweest.... sad.gif
Maeve
QUOTE(***RoOzIeJ*** @ Mar 21 2004, 17:44 )
Het ergste wat ik ooit heb meegemaakt is dat er iemand met een mes op mijn keel stond en het nog serieus meende ook. Als er toen niemand binnen was gekomen was ik nu misschien wel dood geweest.... sad.gif

Oeh ohmy.gif
Weet je ook waarom die persoon dat deed dan?
Acceptatie

Ja eng verhaal.... wat had je gedaan, wat was de motivatie van die persoon?
Legolas_Greenleaf
QUOTE(wicca-girly @ Mar 22 2004, 11:51 )

Oeh ohmy.gif
Weet je ook waarom die persoon dat deed dan?

Dat zou ik ook wel eens willen weten, dat is volgens mij strafbaar. Wel erg veel geluk dan. smile.gif
Loez
Het ergste wat ik heb meegemaakt...
Een paar keer geslagen, 2 keer aangerand, bijna 3 jaar lang gepest, buitengesloten ed. Eigenlijk nu ook nog wel, maar ik probeer het niet teveel aan te trekken. Laatst een goeie tip gehad; trek een denkbeeldige circel van een meter om je heen, en in die circel kan niemand je iets aan doen. Ik weet ook wel dat je hier misschien weinig aan hebt, al heb ik zelf wel wat aan gehad.
Ik ben vanochtend weer geslagen, eigenlijk de reden om dit met jullie te delen.
Ik weet verder niet wat ik jullie nog moet vertellen, heb je nog vragen; vraag het me! Alle mensen die gepest worden ed, sterkte!

Liefs,
Loez
Jeroen
QUOTE(Loez @ Apr 6 2004, 19:43 )
Het ergste wat ik heb meegemaakt...
Een paar keer geslagen, 2 keer aangerand, bijna 3 jaar lang gepest, buitengesloten ed. Eigenlijk nu ook nog wel, maar ik probeer het niet teveel aan te trekken. Laatst een goeie tip gehad; trek een denkbeeldige circel van een meter om je heen, en in die circel kan niemand je iets aan doen. Ik weet ook wel dat je hier misschien weinig aan hebt, al heb ik zelf wel wat aan gehad.
Ik ben vanochtend weer geslagen, eigenlijk de reden om dit met jullie te delen.
Ik weet verder niet wat ik jullie nog moet vertellen, heb je nog vragen; vraag het me! Alle mensen die gepest worden ed, sterkte!

Liefs,
Loez

aai.gif
Loez
Dankje Jeroen! smile.gif
Loez
Om nog even terug te komen op het ergste wat ik meegemaakt heb, ik ben er nog iets vergeten...
Ik had n ''goede vriendin''; wat later dus geen goede vriendin bleek te zijn.
Ze loog alles bij elkaar, zonder dat ik het door had. Mijn vertrouwen is heel belangrijk voor me en zij had mn vertrouwen op n gemene manier misbruikt.
Ze heeft nooit toegegeven tegen me gelogen te hebben. Ze heeft me n verbod op de telefoon bezorgd omdat ik in één maand voor 120 euro naar haar had gebeld...

Hierna vertrouwde ik mensen amper of niet, en ik werd bang dat zoiets me weer zou gebeuren... Tot nu toe is dat nog niet gebeurd,en ik ben nu ook niet meer bang, ik vertrouw mensen wel weer, maar wat ze me aangedaan heeft zal ik niet vergeten. Ik weet niet of er mensen hier zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt... Maar ik hoop wel dat er mensen zijn die begrijpen hoe ik me voel.
Tomo
een btje... niet zo erg...

maarja... sterkte ermee wink.gif
Loez
Dankje Tomo! smile.gif
Acceptatie
QUOTE(Loez @ Apr 7 2004, 18:48 )
Om nog even terug te komen op het ergste wat ik meegemaakt heb, ik ben er nog iets vergeten...
Ik had n ''goede vriendin''; wat later dus geen goede vriendin bleek te zijn.
Ze loog alles bij elkaar, zonder dat ik het door had. Mijn vertrouwen is heel belangrijk voor me en zij had mn vertrouwen op n gemene manier misbruikt.
Ze heeft nooit toegegeven tegen me gelogen te hebben. Ze heeft me n verbod op de telefoon bezorgd omdat ik in één maand voor 120 euro naar haar had gebeld...

Hierna vertrouwde ik mensen amper of niet, en ik werd bang dat zoiets me weer zou gebeuren... Tot nu toe is dat nog niet gebeurd,en ik ben nu ook niet meer bang, ik vertrouw mensen wel weer, maar wat ze me aangedaan heeft zal ik niet vergeten. Ik weet niet of er mensen hier zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt... Maar ik hoop wel dat er mensen zijn die begrijpen hoe ik me voel.

aai.gif aai.gif ik snap het! crying.gif
Loez
Gelukkig heb ik nu niets meer met dr te maken... oja dit nog ff:
Jeroen, jij weet over wie ik het heb, en als jij anders over haar denkt dan
dat ik dat doe; mijn excuses.
Acceptatie
Nouja t lot beslist, ik bedoel je hebt vast wel leuke tijden met haar achter de rug anders zouden jullie geen vriendinnen zijn!
Loez
Ja, alleen ik dacht dat ze eerlijk was en te vertrouwen was en dat was ze dus niet
Acceptatie
QUOTE(Loez @ Apr 9 2004, 20:48 )
Ja, alleen ik dacht dat ze eerlijk was en te vertrouwen was en dat was ze dus niet

tja je weet nooit 100% zeker dat je iemand kan vertrouwen omdat je niet in de gedachtes en gevoelens van die persoon kan kijken!
Loez
Ja, ik weet nu ook dat er maar 1 iemand is die je voor 100 % kunt vertrouwen,
dat ben jezelf.
Maar als ik dat met haar niet had gehad, had ik dat waarschijnlijk nu niet geweten.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.