Ik ben nieuw hier. Wat een erge verhalen staan er hier op de site
bij mij is het gelukkig helemaal niet erg, ik word niet geslagen of iets anders ergs, maar het is alleen maar commentaar op me (bij mn persoonlijke gegevens staat dan mn geschiedenis, wat langer:P dan kort samengevat). Dit jaar zijn het maar 3 mensen die een hekel aan me hebben. dit jaar heb ik ook 3 échte vriendinnen in mn klas, ik ben daar echt zo blij mee!!!
Mijn probleem is allen dan dat commentaar waar ik t al over had, gewoon elke les hoor ik commentaar. Sjee, wat klinkt dat aanstellerig vergeleken de rest van alle verhalen.. Maar dat gecommentaar(hoevaak je zown woord in een verhaal kan vertellen) word steeds minder, omdat het me niet meer scheelt wat ze zeggen over me. Ik ben mezelf en ik ga me niet veranderen voor anderen. En verder: ik begin mn 'pesters' te mogen of in ieder geval ik haat ze niet meer. 1 'pester' heb ik altijd al gemogen, hoe stom ze ook tegen me deed. Ze was op de basisschool een vriendin. en die anderen, ik vind ze zielig. Wat ze allemaal doen om aand8 van anderen te krijgen...
Verder ben ik nogal bezig met het geloof. Ik geloof in God. Ik vind dat echt belangrijk en het is een steun. (en ik durf er openlijk vooruit te komen want het scheelt me niet hoe anderen over me denken. Dit is míjn leven)
Dus het gaat eigelijk steeds beter met me!
Dat was ik, verder heb ik nog 5 vriendinnen, met allemaal problemen. 2 daarvan zijn echte pestproblemen. De rest heeft problemen thuis. Maar goed, ik weet niet wat ik moet doen, mijn pestprobleempje lijkt minder te worden en dat van anderen erger. Wat kan ik doen om hen te helpen of steunen? Ik weet dat pesten sjit is en ik had t geneens erg ofzo!! We hebben de mentor vandaag gewaarschuwd. Ik ben benieuwd of het helpt. Zelf heb ik iets tegen vertrouwenspersonen enzo, er komt alleen ellende van (in mijn situatie en in de situatie van een vriendin dan, waarschijnlijk kunnen ze ook heel fijn zijn hor). Verder heeft een vriendin van me écht een mega probleem wat niet over pesten gaat, maar mijn hoofd zit nu te vol van problemen en ik vraag me af wat dit voor wereld is. Mensen willen beter worden ten koste van anderen, dat is waar ik niet tegen kan.
Nja, ik vind dat ik me aanstel, want much people hebben het veel erger, en ik heb t geeneens erg eigelijk! T zit een beetje in de war in mn hoofd, mar ik hoop dat mn mailtje beetje duidelijk is. Ik ben benieuwd wat jullie vinden!